فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: آلاله
فعالیت: دانش اموزان عزیزم برای ورود به سامانه نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان(نماد) این کلیپ رو با دقت نگاه کن. یادت باشه برای شرکت در آزمون غربالگری ابتدا باید با گذرواژه ای که برای والدین ات فرستاده میشه وارد my.medu.ir بشی و سپس سامانه نماد رو انتخاب کنی. سپس: گزینه ی خودارزیابی رو انتخاب کنی موشن اهمیت آزمون رو با دقت ببینید ورود به آزمون رو انتخاب کنی راهنمای تکمیل آزمون رو با دقت مطالعه کنی قوانین آزمون رو تایید کنی به همه ی سئوالات با دقت و صداقت پاسخ بدی دکمه ی ثبت نهایی رو انتخاب کنی آزمون رو نهایی کنی.

فارسی هشتم

مدرس: نکومنش، نسترن
فعالیت: حل خود ارزیابی و سوالات نوشتاری درس شش حل کتاب کار درس شش حل تمرین و تست
تکلیف: ده تمرین نقش های دستوری برای خودتان طراحی کنید و جواب دهید

زیست‌شناسی و زمین هشتم

مدرس: خانی پور، یلدا
فعالیت: سلام و عرض ادب خسته نباشید، ماهیچه ها / بافت در ماهیچه اسکلتی تدریس شد+ حل تمرین کتاب کار علوی انجام شد +تمرین و حل سوالات تستی به منظور آمادگی دانش آموزان در آزمون پابه پا انجام شد. با تشکر
تکلیف: با سلام و خدا قوت به دانش آموزان خوبم، دخترای گل لطفا با یک برنامه ریزی خوب مطالعه فصل 4 و فصل 11 رو برای آمادگی در آزمون پا به پا داشته باشین ، ،دانش آموزان با نمره کمتر از 6 در آزمون همگام روز دوشنبه و دانش آموزان غایب تکلیف مشخص شده بعنوان تمرین و یادگیری بهتر به همیار معلم های مشخص شده در کلاس تحویل دهند، ( فصل 4 به صورت نموداری و مشق از فصل 5 تا سر استخوان به عنوان تمرین می باشد)، هفته آینده کوئیز از استخوان تا آخر فصل 5 برگزار میشه. با تشکر

نگارش هشتم

مدرس: موسوی، سپیده
فعالیت: تدریس درس اول
تکلیف: نگارش انشا ص 53 کوله فکر

حساب هشتم

مدرس: قاضی میرسعید، سیده سپیده
فعالیت: با سلام و احترام تمریناتی از تجزیه و تست هایی از کتاب کار حل شد
تکلیف: لطفا تست هایی که در زیر با جواب بارگذاری شده است را مطالعه بفرمایید. شنبه کوییز فاکتورگیری گرفته میشود

فیزیک هشتم

مدرس: منشاری، الناز
فعالیت: تکمیل تدریس فصل 8، حل کامل کتابکار در کلاس و کوئیز
تکلیف: حل کاربرگ و پرسش از ابتدای فصل الکتریسیته تا سر مدار

آزمایشگاه علوم هشتم

مدرس: رحیمی، فهیمه
فعالیت: آزمایش سوختن سیم ظرف شویی با باتری کتابی
تکلیف: تکمیل گزارشکار در کوله فکر جلسه بعد کوله فکر تصحیح میشود‌.

سواد مالی

مدرس: ویلکی، آیه
فعالیت: فصل اول سواد مالی پایه هشتم: 1-واحدهای بخش بازاریابی را نام ببرید؟ تحقیقات بازار-تبلیغ-فروش-توزیع 2-نقش های بازاریابی را نام ببرید؟ درک نیاز مشتری، تامین نیاز مشتری، حفظ مشتری، پیش بینی رفتار مشتری در آینده 3-علل تغییر رفتار مصرف کننده را نام ببرید؟ مد، پیشرفت تکنولوژی، تغییر درآمد مصرف کنندگان، پیر شدن مصرف کنندگان 4-روشهای کسب مزیت رقابتی را نام ببرید؟ استفاده از اینترنت- جهانی سازی- توسعه حمل ونقل 5-منظور از بازار چیست؟ توضیح دهید؟ و انواع آن را نام ببرید؟ بازار مکانیست که تشکیل شده از فروشندگان و مشتریان. انواع بازار عبارتست از: بازار انبوه- بازار جاویژه( نیچ مارکتینگ یا بازاریابی گوشه ای) 6-منظور از بازار انبوه چیست؟ بازار بعضی از محصولاتی است که به میزان زیادی بفروش میرسد و عموم جامعه از این محصول بهره مند میشوند 7-بازار جاویژه را توضیح دهید؟ بازار بعضی از محصولاتی است که خاص است و تنها به تعداد محدودی از افراد جامعه فروخته میشود 8-بازار هدف چیست؟ توضیح دهید؟ یعنی در نظر گرفتن گروهی از افراد با ویژگیهای خاص برای محصولی خاص 9-منظور از بازاریابی اسب تروآ چیست؟ یعنی استفاده از ابزارهای غیرمستقیم برای جذب مشتری، اسب تروآ نماد نوعی استراتژی پنهانی است که هدف آن جذب مخاطب با کمترین مقاومت و بیشترین اثربخشی است 10-بازاریابی محتوا یا بازاریابی پنهان چیست توضیح دهید؟ در این نوع بازاریابی، محصولات بطور غیرمستقیم در معرض دید مشتریان قرار میگیرند و علاقه آنها را جلب میکنند،بدون اینکه مشتریان احساس کنند تحت تبلیغات مستقیم قرار دارند فصل دوم سواد مالی پایه هشتم 11-استراتژی محصول محور را توضیح دهید؟ استراتژی بعضی از کسب و کارهاست که طبق این استراتژی، اول کالا را تولید و بعد بازار را انتخاب میکنیم 12-استراتژی بازار محور را توضیح دهید؟ استراتژی بعضی از کسب و کارهاست که طبق این استراتژی اول بازار را انتخاب میکنیم و بعد با توجه به بازار و مشتریان هدفمان، محصول را تولید و به آنها عرضه میکنیم 13-شش سوالی که در تحقیقات بازاریابی، باید به آن پاسخ دهیم چیست؟ الف)آیا افراد تمایلی به خرید این محصول دارند؟ ب)ویژگی عمده مشتریان این محصول چیست؟ ج)کدام ویژگی محصول افراد را جذب کرده و کدام ویژگی آن نامطلوب است؟ د)بهترین مکان برای عرضه این محصول کجاست؟ و)قیمت مورد انتظار مشتریان برای این مح
تکلیف: تمامی این سوالات و جوابها خوانده شود برای امتحان
فعالیت: عمل، کلید موفقیت است.

عربی هشتم

مدرس: زحمتکش، فریبا
فعالیت: حل تمارین درس 4وروخوانی و ترجمه درس 5
تکلیف: پرسش از لغات درس 5وحل کاربرگ درس 5

پژوهش هشتم

مدرس: قاسمی، غزاله
فعالیت: اتمام پروژه رویداد اول و اجرای طرح دعوتنامه برای مدیر
تکلیف: وسایل مورد نیاز برای اجرای دعوتنامه آورده شود

هندسه‌ی هشتم

مدرس: جلوخانی نیارکی، شهرزاد
فعالیت: حل تمرینات کتاب و علوی تدریس درس اول هم نهشتی نوع اول
تکلیف: حل تست برای امتحان پنجشنبه
فعالیت: اگر شکست بخورید ممکن است ناامید شوید، اما اگر تلاش نکنید قطعا شکست می‌خورید.
توضیح: اطلاعیه اردوی مطالعاتی - ویژه متوسطه اول دبیرستان دخترانه علوی - شعبه تهران مرکز به اطلاع دانش‌آموزان عزیز متوسطه اول می‌رساند، که اردوی مطالعاتی در روزهای شنبه، یکشنبه و سه شنبه مورخ 1، 2 و 4 آذرماه از ساعت 15:00 تا 18:15 در پانسیون مدرسه برگزار می‌شود.

پیام‌های آسمان هشتم

مدرس: بادامه، هاجر
فعالیت: ازمون کلاسی گرفته شد.
تکلیف: جلسه بعدی کتاب کارهمراه داشته باشید.

قرآن هشتم

مدرس: بادامه، هاجر
فعالیت: تاصفحه52تدریس شد.
تکلیف: آزمون کتبی قرآن از درس اول تاصفحه49

کامپیوتر هشتم

مدرس: قاسمی، غزاله
فعالیت: ادامه آموزش اکسل فرمت بندی اعداد، درصد گیری، زمان، تاریخ ،واحد پول و ...
تکلیف: با چارت بندی اکسل که آموزش داده شد، فاکتوری از محصولات و‌قیمت های آنها و سال و روز ساخت و تولید مشخص کنید و‌در پرتال یا آیدی تلگرام ارسال کنید(QZL08)

فرهنگ و هنر هشتم

مدرس: دلداده، بهاره
فعالیت: بیان احساسات از طریق خط
تکلیف: همراه داشتن وسایل کارگاه هنر پارچه کاربن رنگ طرح دلخواه الزامی است

حساب هشتم

مدرس: قاضی میرسعید، سیده سپیده
فعالیت: با سلام و احترام امروز تمریناتی از کتاب درسی و کتاب کار مربوط به مقداردهی به عبارت جبری حل و رفع اشکال شد. مقدمه‌اندکی از تجزیه گفته شد.
تکلیف: لطفا تست های زیر که همراه جواب مربوط به فصل دو هست رو مطالعه و حل بفرمایید تاسر کلاس رفع اشکال کنیم. مرور اذر ماه دانش اموزان زیر سوالات مربوطه را قبل از ورود من به کلاس رو تخته نوشته و حل کرده باشند در غیر اینصورت اجازه نوشتن به انها داده نخواهد شد! آوا: صفحه 19 س 13 قسمت الف و ب آیناز: ص 19 س 12 رها: ص19 س 13 قسمت پ عسل :ص 19 س 7
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: