فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: رز

مهارت زندگی و فلسفه‌ی هشتم

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: تدریس،مبحث عوامل موثر در استرس

پژوهش هشتم

مدرس: امرالهء مجدآبادی، زهرا
فعالیت: دوره مباحث پیشین
تکلیف: تکمیل پروژه گلایدر

کامپیوتر هشتم

مدرس: قاسمی، غزاله
فعالیت: مجموع نکات سوم از مبحث vs code تدریس شد رفع اشکال انجام شد
تکلیف: تمامی تمریناتی که از مهر ماه جا افتاده با تاریخ معین شده ، حتما حتما حتما ارسال شود برای جلسه آینده، آماده باشید از تمامی درس های آموزش داده شده رفع اشکال و دوره انجام میشه لطفا همه مطلعه کرده باشید.

حساب هشتم

مدرس: ریاضی، مهشید
فعالیت: سلام عزیزانم.وقتتون بخیر امروز کاربرگ مرور جبر رو بررسی کردیم.
تکلیف: کاربرگ جدید ضمیمه شده رو با دقت حل کنید.سرکلاسم چک خواهیم کرد.

هندسه‌ی هشتم

مدرس: سوری، منا
فعالیت: بردار واحد مختصات تدریس شد و نمونه سوالات گذشته حل شد
تکلیف: ص80 و 81 کتاب درسی حل شود

زیست‌شناسی و زمین هشتم

مدرس: خانی پور، یلدا
فعالیت: با سلام و خدا قوت، فصل 6: تنظیم سوخت و ساز بدن- تنظیم قند خون تدریس شد. با تشکر
تکلیف: سلام و خدا قوت به دانش آموزان خوبم ، لطفا کل بخشهای تدریس شده از فصل 6 - فصل 5 و فصل 12 رو با دقت از روی کتاب درسی و کتاب کار علوی و سوالات کتاب کار علوی رو هم حل کنید اگه سوالی بلد نبودین لطفا جلسه آینده بپرسین تا با هم بررسی کنیم، سوالات فصل ششم رو به عنوان تکلیف لطفا حل کنید؛ جلسه آینده پرسش و پاسخ از فصل 5- 6- 12 داریم . با تشکر

فیزیک هشتم

مدرس: جعفریان، فهیمه
فعالیت: تمرین های فصل مغناطیس کامل حل شد
تکلیف: برای هفته بعد دوره فصل الکتریسیته را انجام می دیم.تمرین های باقی مانده کتاب کار فصل الکتریسیته را حل کنید. تمرین زیر را حل کنیدو برام ارسال کنید.

مطالعات اجتماعی هشتم

مدرس: رعدی، مرضیه
فعالیت: تدریس کامل درس10
تکلیف: کتاب کاردرس 10 حل شود.

کامپیوتر هشتم

مدرس: قاسمی، غزاله
فعالیت: مبحث مربوط به ساخت حساب کاربری در شبکه های اجتماعی با ارائه پاورپوینت آموزش داده شد. رفع اشکال شد
تکلیف: جلسه بعد اشتراک گذاری سیستمتون برای اطمینان از یادگیری ساخت اکانت رو آماده باشید

ورزش هشتم

مدرس: حامل کارگر، الناز
فعالیت: حضور و غیلب پرسش و پاسخ.رفع اشکال و تصحیح اجرای مهارت.تمرینات ترکیبی قدرت .چابکی .تعادل .استقامت قلبی و تنفسی مبحث اموزش تعادل.سرد کردن و مدیتیشن.
تکلیف: ندارند.

شیمی هشتم

مدرس: منشاری، پریسا
فعالیت: هفته یازدهم آموزشی: مرور خط ب خط فصل 1کتاب، حل نمونه سوال و نمونه تست
تکلیف: مطابق دو اسلاید آخر تکالیف را به دقت انجام دهید.

عروسک سازی

مدرس: ثمر کار، لیلا
فعالیت: باسلام و عرض ادب آموزش موی سر عروس قد ومدل مدل مو به دلخواه آموزش طراحی صورت عروسک طراحی ها درکانال ارسال میشود آموزش دوخت لباس عروسک
تکلیف: اتصال موی سر طراحی چهره دوخت لباس عروسک

تست و مباحثه

مدرس: عرب‌پور، صبا
فعالیت: ارزشیابی گروهی
تکلیف: رفع اشکال 40 تست دوم با هم گروهی های خود . هر فرد حداقل موظف به پرسش 3 تست هست .

عربی هشتم

مدرس: تقی خانی، فاطمه
فعالیت: الدرس الخامس فن ترجمه توضیح داده شد وتمارین درس 4 کامل شد
تکلیف: ترجمه متن درس 5 وتمارین تاآخر ص 70 ارسال شود . درس 4 الدرس الرابع خوانده شود جهت پرسش

حساب هشتم

مدرس: ریاضی، مهشید
فعالیت: سلام وقتتون بخیر. امروز فقط مرور و تمرین کاربرگ جبر رو داشتیم.
تکلیف: حتما کاربرگ ضمیمه شده رو کامل حل کنید و برام ارسال کنید. موفق باشید

نقد فیلم

مدرس: صحرائی، سیما
فعالیت: تماشای فیلم مسیر سبز و نقدنویسی همزمان آن
تکلیف: برای جلسه بعد کامل این فیلم را ببینید و نقد کاملی طبق جزوه بنویسید و سر کلاس بخوانید

تست و مباحثه

مدرس: عرب‌پور، صبا
فعالیت: ارزشیابی کلاسی
تکلیف: چرک نویس خود را اپلود کنید .
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: