فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 1

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز مرحله ی دوم مسابقه ی spelling bee برگزار شد. تدریس صفحه ی 5 کتاب جدید با موضوع گرامر ضمایر مفعولی کامل شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا صفحه ی 4و5 کتاب کار را که به صورت فایل پی دی اف برای شما بارگزاری شده است را انجام دهید. (فایل پی دی اف شامل کل درس starter است.)

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز صفحه ی 5 کتاب جدید EP1 با موضوع گرامر Possessive S یا همان S مالکیت تدریس شد. صفحه ی 70 درس 6 از کتاب قبلی EPS برای مرور درس 6 انجام شد. پاسخ های کاربرگ هفتگی در کلاس تصحیح شد. لغات Spelling Bee تمرین شد. کتاب کار EPS تا آخر صفحه ی 47 تصحیح شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا کاربرگ را که صفحه ی 5 کتاب کار جدید است را انجام دهید. حتما از صفحه های کتاب جدید که در کلاس آنلاین گذاشته می شود عکس بگیرید که به محض تهیه ی کتاب پاسخ های درست را وارد کنید و برای مطالعه منبع داشته باشید. اشتباهات خود را در صفحات تصحیح شده ی کتاب کار با رنگ دیگر اصلاح کرده و بفرستید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز تدریس کتاب جدید (English Plus 1) شروع شد. صفحه ی 4 از یونیت Starter با موضوع لغات مربوط به اشیا داخل کلاس و حروف اضافه راجع به جای اشیا تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا کاربرگ رنگی هفته را انجام دهید. (کاربرگ مربوط به حال استمراری است. جملات را با کلمه ی مناسب پر کنید. از فعل های داخل پرانتز شکل مناسب ing آن را قرار دهید.) صفحه ی 55 کتاب کار را انجام دهید. (کتاب کار قبلی) به محض حاضر شدن کتاب جدید جهت تحویل آن به شما اطلاع داده خواهد شد. لطفا از صفحاتی که در کلاس برای شما به نمایش گذاشته می شوند اسکرین شات تهیه کنید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: دولت آرا، مرضیه
فعالیت: با سلام امروز صفحه ی 68 با موضوع speaking تدریس شد و writing صفحه ی 69 تا پایان قسمت دوم تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا نفرات برگزیده ی spelling bee برای چهارشنبه آماده باشند. صفحه ی 54 کتاب کار را انجام دهید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: