فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: Pre-Intermediate

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جلالی، صبا
فعالیت: صفحه 43 کتاب درسی با هدف ارتقای مهارت شنیداری و لغات مربوط به بلایای طبیعی تدریس و فعالیت های مرتبط در کلاس انجام شد.روز جهانی آشنایی با انواع معلولیت‌ها در کلاس برگزار شد.
تکلیف: از روی لغات صفحه 43 هرکدام 6 بار نوشته و برای هرکدام در یک جمله مثال بنویسید. کتاب کار صفحات 43 و 44 انجام شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جلالی، صبا
فعالیت: صفحه 42 کتاب درسی با هدف یادگیری گرامر صفات برتر تدریس و فعالیت های مربوطه در کلاس انجام شد.
تکلیف: تمرین 6 و 7 صفحه 42 کتاب در منزل انجام شود. کتاب کار بخش گرامر تدریس شده کامل شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جلالی، صبا
فعالیت: Eureka مبحث زیست دریایی تدریس و فعالیت های مرتبط در کلاس انجام شد.
تکلیف: جلسه آینده از لغات جدید و مطالب Eureka پرسش کلاسی انجام خواهد شد. با هر لغت یک جمله بسازید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جلالی، صبا
فعالیت: صفحات 40.41 کتاب درسی با هدف یادگیری لغات مربوط به شرایط مختلف آب و هوایی تدریس . فعالیت های مرتبط با آن انجام شد.
تکلیف: کتاب کار بخش لغات تدریس شده یونیت 4 انجام شود. یکبار از روی همه لغات جدول 41 بنویسید و با همه adjective ها یک جمله بسازید. جلسه آینده جدول صفحه 41 و لغات صفحه 40 به صورت شفاهی پرسیده میشود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جلالی، صبا
فعالیت: صفحات 38 و 39 کتاب درسی با هدف ارتقای مهارت گفتاری و نوشتاری تدریس و فعالیت های مرتبظ در کلاس انجام شد. ضمن عرض سلام و وقت بخیر اولیا گرامی لطفا به موارد زیر دقت بفرمایید: تاریخ آزمون پابه پا 1: 6 آذر ماه دانش آموزان به سوالات 56 تا 65 داخل دفترچه سوالات پاسخ نمیدهند، و تنها به سوالات زبان ترمیک پاسخ داده و پاسخ ها را مطابق با همان شماره سوالات در پاسخ نامه وارد می‌کنند. بودجه بندی آزمون: Level : Pre-Intermediate Units : 1,2,3
تکلیف: لطفا با مطالعه کافی امادگی لازم جهت آزمون پابه پا را داشته باشید.کتاب کار تا انتهای یونیت 3 کامل شود. یک نامه غیر رسمی مانند صفحه 39 کتاب به دوست خود بنویسید و فیلمی که قبلا تماشا کردید را توصیف کنید و او را به دیدن آن فیلم دعوت کنید. در متن خود تمام موارد گفته شده فعالیت 8 صفحه 39 را رعایت کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: