فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه جمهوری تهران
کلاس: Pre-Intermediate

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جلالی، صبا
فعالیت: صفحات 38 و 39 کتاب درسی با هدف ارتقای مهارت گفتاری و نوشتاری تدریس و فعالیت های مرتبظ در کلاس انجام شد. ضمن عرض سلام و وقت بخیر اولیا گرامی لطفا به موارد زیر دقت بفرمایید: تاریخ آزمون پابه پا 1: 6 آذر ماه دانش آموزان به سوالات 56 تا 65 داخل دفترچه سوالات پاسخ نمیدهند، و تنها به سوالات زبان ترمیک پاسخ داده و پاسخ ها را مطابق با همان شماره سوالات در پاسخ نامه وارد می‌کنند. بودجه بندی آزمون: Level : Pre-Intermediate Units : 1,2,3
تکلیف: لطفا با مطالعه کافی امادگی لازم جهت آزمون پابه پا را داشته باشید.کتاب کار تا انتهای یونیت 3 کامل شود. یک نامه غیر رسمی مانند صفحه 39 کتاب به دوست خود بنویسید و فیلمی که قبلا تماشا کردید را توصیف کنید و او را به دیدن آن فیلم دعوت کنید. در متن خود تمام موارد گفته شده فعالیت 8 صفحه 39 را رعایت کنید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جلالی، صبا
فعالیت: صفحات 36 و 37 کتاب با هدف ارتقای مهارت خوانداری و یادگیری collocations تدریس و فعالیت های مربوطه در کلاس انجام شد. اطلاعیه آزمون پابه پا 1 زبان ترمیک ضمن عرض سلام و وقت بخیر اولیا گرامی لطفا به موارد زیر دقت بفرمایید: تاریخ آزمون پابه پا 1: 6 آذر ماه پایه : هشتم دانش آموزان به سوالات 56 تا 65 داخل دفترچه سوالات پاسخ نمیدهند، و تنها به سوالات زبان ترمیک پاسخ داده و پاسخ ها را مطابق با همان شماره سوالات در پاسخ نامه وارد می‌کنند. بودجه بندی آزمون: Level : Pre-Intermediate Units : 1,2,3
تکلیف: با همه ی collocation های صفحه 37 هرکدام یک جمله بنویسید و از روی هرکدام 5 بار در دفتر بنویسید. کتاب کار lesson 3f انجام شود. برای جلسه آینده خلاصه متن تدریس شده را در 2 دقیقه به صورت رسا و واضح وویس ضبط کنید و به آیدی داده شده ارسال کنید. @sobnmm

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جلالی، صبا
فعالیت: صفحه 35 کتاب درسی با هدف یادگیری prefix تدریس شد و فعالیت های مربوطه در کلاس انجام شد. مرحله اول مسابقه spelling bee در‌کلاس برگزار گردید. سپاس فراوان از دانش آموزان عزیزی که در این مسابقه شرکت کرده و آمادگی کامل داشتند.
تکلیف: کتاب کار تا اخر درس 3E انجام شود. با هرکدام از لغات تمرین 3 صفحه 35 یک جمله بنویسید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: