فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: لیلیوم 2

قرآن هشتم

مدرس: مالکی، آزاده
فعالیت: قرائت و مفاهیم درس اول پرسیده شد. قرائت و مفاهیم درس دوم جلسه اول تدریس شد. رفع اشکال انجام شد.
تکلیف: قسمت ج و د انس با قرآن درس دوم جلسه اول حل شود و ارسال شود. ویس قرائت آیه 63 سوره نور ارسال شود.

حساب هشتم

مدرس: احمدی، راضیه
فعالیت: بررسی تکالیف و مرور و رفع اشکال. برای امتحان روز سه شنبه 20 مهر که از فصل اول برگزار میشه حتما خیلی خوب آماده باشید.

فیزیک هشتم

مدرس: حکمت، راضیه
فعالیت: مرور مفهوم اختلاف پتانسیل الکتریکی به صورت پرسش شفاهی در کلاس انجام شد. تدریس ادامه ی مبحث اختلاف پتانسیل الکتریکی از کتاب درسی و بیان نکات مهم مربوط به آن کامل تا صفحه ی 83 ابتدای جریان الکتریکی گفته شد. مفاهیم مربوط به آمپرسنج و ولت سنج و اجزای مدار ساده با نمایش فیلم آموزشی تدریس شد.
تکلیف: عزیزانم می توانند از کتاب کار تمرینات مربوط به الکتریسیته ساکن را حل کنند. درس 9 از کتاب درسی و دفتر حتما مطالعه شود.

عربی هشتم

مدرس: عبادی، الهام
فعالیت: آموزش انواع جمع در زبان عرب و نکته تشخیص اسم های مثنی و جمع از مفرد و مکسر . آموزش اسم های اشاره دور و نزدیک و نکته ترجمه اسم اشاره .
تکلیف: دخترای نازنینم لطفاً تمرین‌های شماره 5 -7- 11- 12 را انجام بدهیم .

شیمی هشتم

مدرس: حکمت، راضیه
فعالیت: فیلم آزمایش مربوط به دستگاه تقطیر نمایش داده شد. کتاب کار درس 1 صفحه 12 و 13 با همکاری دانش آموزان حل شد.
تکلیف: کتاب کار درس 1 کامل حل شود و کل فصل مطالعه شود برای آزمونک آماده باشید . زمان آزمونک اطلاع رسانی می شود.

آزمایشگاه علوم هشتم

مدرس: حکمت، راضیه
فعالیت: مرور مفهوم آذرخش و تخلیه ی الکتریکی انجام شد. شروع تدریس مفهوم اختلاف پتانسیل الکتریکی انجام شد قسمتی از فیلم مربوط به اختلاف پتانسیل الکتریکی تا پیل ولتا نمایش داده شد
تکلیف: مطالعه ی مفاهیم درس 9 از ابتدای فصل تا اخر صفحه 83 از کتاب درسی. لطفا آماده آزمونک از این فصل باشید که زمانش اطلاع رسانی می شود.

سواد مالی

مدرس: خسروان، آفرین
تکلیف: به پیرامون خود دقت کنید و برای فرصت هزینه از دست رفته در تصمیم گیری های فردی،تصمیم گیری در کسب و کار و تصمیم گیری های دولتی یک مثال بزنید.

حساب هشتم

مدرس: احمدی، راضیه
فعالیت: سلام دختران عزیزم. خداقوت. هفته آینده امتحان از فصل اول گرفته می شود. روز دقیق اطلاع رسانی خواهد شد. آماده باشید.

زیست‌شناسی و زمین هشتم

مدرس: برومند، فوژان
فعالیت: گزارش : فصل 4 دوره شد. سوالات کتاب درسی فصل 4 تا آخر فصل گفته شد. کتاب کار رفع اشکال شد. ویدیوی آموزشی نیمکره‌های مغز و عملکرد دستگاه عصبی در کلاس نمایش داده شد.
تکلیف: تکلیف : فصل 4 کتاب درسی به طور کامل مطالعه شود. کتاب کار ص 50 سوالات 18 تا 25 ص 52 سوالات 39 تا 44 حل شود.

عروسک سازی

مدرس: سنجری، سیما
فعالیت: اموزش نحوه دوخت دندون موشی روش برش الگو برروی نمد ونحوه پرکردن اجزا
تکلیف: بنام خدای مهربان با سلام دخترای گلم لطفا جلسه بعد الگو پرینت شده برروی پارچه نمدی برش بزنید و فقط یک سمت پا را دندون موشی دوخت کنید توجه کنید فقط یک قسمت با تشکر سنجری

نکته و تست

مدرس: جهرومی، نعیمه
فعالیت: بچه ها گروه بندی شده و در گروه ها به حل سوالات جلسه اول پرداختند و بعد جواب سوالات در کلاس با هم مقایسه شد
تکلیف: حل سوالات 1تا10 در دفتر بنویسید و بفرستید. سوالات 11 تا 20 یا پرینت گرفته شود یا در دفتر نوشته شود و روی سوالات فکر کنید تا جلسه بعد در گروه روی جوابهاتون بحث کنید

مطالعات اجتماعی هشتم

مدرس: فرهادپور، زینب
فعالیت: تدریس 1 و 2 مبحث تعاون تدریس شد. در حین تدریس، فیلم های مرتبط با درس گذاشته شد و همه دانش آموزان در جریان مباحثه در کلاس مشارکت فعال داشتند.
تکلیف: صفحات 4 تا 9 از کتاب کار علوی تکمیل گردد و همه دانش آموزان بایستی آمادگی کامل برای پرسش کلاسی از درس 1 و 2 تا سر تعاون داشته باشند.

پژوهش هشتم

مدرس: ضیاعربشاهی، حنانه
تکلیف: ساخت یک فیلم یک دقیقه ایی از چیزی که تا به حال خودتان ساخته اید

هندسه‌ی هشتم

مدرس: سلیمانی، ایوت
فعالیت: یادآوری چندضلعی‌ها (منتظم، محدب، مقعر)، محور تقارن، مرکز تقارن و خواص آنها + یادآوری و حل مثال قضیه خطوط موازی مورب
تکلیف: ارسال جزوه + مطالعه فصل 3 کتاب درسی تا صفحه 37 (حل تمرین صفحه 33 + کار در کلاس صفحه 35 + صفحه 36 + تمرین صفحه 37 کتاب درسی)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: