فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: Intro3 B

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: شیخ زاده، امید
فعالیت: در 45 دقیقه اول، صفحه 39 از کتاب prepare A2 تدریس شد و لغات واصطلاحات مربوط به نام مکان های مختلف داخل یک شهر و بخش های مختلف یک خانه در راستای تقویت مهارت اسپیکینگ و لیسنینگ تدریس شد. در 45 دقیقه دوم صفحه 142 از کتاب prepare A2 تدریس شد که گرامر گذشته ساده (جملات مثبت با افعال با قاعده)و طریقه ساخت یک فعل با قاعده تدریس شد و تمرین های مربوط به آن در کلاس انجام شد.
تکلیف: از هر لغتی ک تدریس شد و دانش آموزان در دفتر نوشته اند مانند ceiling, roof, church و... یک متن ده خطی راجب شهر خود و خانه خود بنویسند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: شیخ زاده، امید
فعالیت: امروز صفحه 37 و 38 کتاب prepare A2 تدریس شد. گرامر گذشته ساده با افعال با قاعده و روش ساختن یک فعل با قاعده و قوانین آنها و تمرین های مربوط به آن در راستای تقویت گرامر دانش آموزان تدریس شد. در صفحه 38 کتاب prepare A2 یک متن مربوط به لندن در قرن های مختلف و اتفاقات در آن سالها خوانده شد و تمرین های مربوط به آن انجام شد.
تکلیف: تعدادی از افعال در دفتر دانش آموزان نوشته شده ( climbed, completed, crossed, danced, finished, joined, opened, painted, played, recorded, revealed, started, visited) ک برای تک تک این افعال باید یک جمله نوشته شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: شیخ زاده، امید
فعالیت: امتحان دیکته کتبی گرفته شد. که در آن دیکته جملاتی مربوط به گرامر های تدریس شده در جلسات گذشته مانند گذشته ساده, حال ساده و حال استمراری .... وجود داشت.
تکلیف: 10 جمله با گرامر گذشته ساده (was, were) نوشته شود.
فعالیت: امتحان پایانی شفاهی دوره تابستان از زبان آموزان گرفته شد
توضیح: قابل توجه اولیای گرامی پایه هشتم روز شنبه مورخ 20 مرداد؛ زبان اموزان باید طبق تایم مشخص شده در کانال تلگرام ،در مدرسه حضور داشته باشند؛ جهت درست کردن پوستر زبانی و آمادگی لازم جهت شرکت در جشن اختتامیه تابستان. لطفا متریال مورد نیاز درست کردن پوستر اعم از مقوا،چسب مایع و عکس های مورد نیاز درست کردن پوستر را همراه داشته باشید
فعالیت: در کلاس پایه هشتم در تاریخ 15 مرداد موارد زیر تدریس و تمرین شد: - آموزش و تمرین گرامر Can جهت صحبت در مورد توانایی ها و مهارت ها - تمرین و آموزش گرامر Can به کمک بازی های ESL - سنجش تک به تک مهارت دانش آموزان در استفاده از گرامر Can به کمک سوال و پرسش دو نفره
توضیح: نوشتن یک پاراگراف (4 جمله) در مورد خودتان و مهارت هایی که دارید به کمک گرامر Can و بیان کیفیت و سطح مهارت تان
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: