فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: Elementary

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: توکلی راد، دانیال
فعالیت: با سلام و احترام، به استحضار می‌رساند که کلاس امروز به دلیل بروز مشکلات فنی در سایت برگزار نشد.
تکلیف: خواهشمند است دانش‌آموزان مباحث کتاب را مرور کرده و دیکته‌ی جملات درس‌های قبلی را به‌خوبی تمرین نمایند. همچنین، صفحات کتاب کار را تکمیل کرده و به فایل صوتی (سی‌دی) کتاب گوش دهند. لطفاً برای مسابقه‌ی Spelling Bee آمادگی لازم را داشته و تمرینات بیشتری انجام دهید. با سپاس و احترام
فعالیت: زبان اموزان محترم اطلاعیه های مربوط به زبان انگلیسی در کانال پایه نهم را با دقت بررسی بفرمایید . برای ازمون روز پنجشنبه محتوای ارائه شده در کانال مطالعه و تمرین شود . برای مسابقه spelling bee روز چهارشنبه آمادگی لازم داشته باشید . دیکته ی جملات از متن کتاب زبان هر شب در دفتر نوشته شود .
توضیح: زبان اموزان محترم اطلاعیه های مربوط به زبان انگلیسی در کانال پایه نهم را با دقت بررسی بفرمایید . برای ازمون روز پنجشنبه محتوای ارائه شده در کانال مطالعه و تمرین شود . برای مسابقه spelling bee روز چهارشنبه آمادگی لازم داشته باشید . دیکته ی جملات از متن کتاب زبان هر شب در دفتر نوشته شود .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: توکلی راد، دانیال
فعالیت: با سلام، امروز با دانش‌آموزان ساعت کار کردیم و دانش‌آموزان و عزیزان آموختند که ساعت ها را چگونه باید بخوانند.
تکلیف: لطفا دانش‌آموزان در کتاب درسی و اصلی خودشان، Unit 2A پارت و تمرین 2 و 3 صفحه‌ی 18 را انجام دهند و حل کنند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: توکلی راد، دانیال
فعالیت: با سلام، امروز 1H را تمام کردیم و درراستای آن Unit 1 را تمام کردیم.
تکلیف: دانش آموزان برای روز چهارشنبه یک امتحان جامع و مهم از دروس 1H و 1G از Unit 1 دارند. نمره‌ی این امتحان تماما و مستقیما روی نمره‌ی مستمر(کلاسی) نوبت اول تاثیر خواهد داشت.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: توکلی راد، دانیال
فعالیت: با سلام، امروز با دانش آموزان عزیز مطالبی که کار کردیم را مرور کردیم و مقدمه‌ای بر شروع درس2 داشتیم و spelling bee تمرین شد.
تکلیف: لطفا دانش آموزان به spelling bee مسلط شوند و تمرین کنند و سعی کنند هنگام دیدن افراد و چهره های متفاوت و مختلف در یوتیوب، آنها را توصیف کنند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: