فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه نیروی هوایی تهران
کلاس: 43702

عربی هفتم

مدرس: سرخوش، محمدحسین
فعالیت: تدریس قواعد اسم جمع و لغات صفحه 21
تکلیف: ارسال وویس پرسش اولیا از لغات صفحه 21 تا روز جمعه حل تمارین کتاب درسی صفحه 22 و 24 و 25 حل تمارین کتاب کار صفحه 19 تا 23

مطالعات اجتماعی هفتم

مدرس: میرزا عبداله، محمد
فعالیت: کتاب کار درس 3 انجام شد
تکلیف: پیش مطالعه درس 4 انجام شود

زیست‌شناسی و زمین هفتم

مدرس: عسگری، علیرضا
فعالیت: امتحان از کل فصل یازدهم دیدن تکالیف و حل سوالات کتاب کار ثبت مثبت و منفی تکالیف

فیزیک هفتم

مدرس: حسین نژاد، امیرحسین
فعالیت: مرور فصل اندازه گیری
تکلیف: حل کامل کتاب کار علوی فصل اندازه گیری

سواد مالی

مدرس: نورانی، محمدرضا
فعالیت: تدریس بخش چهارم از فصل اول
تکلیف: امادگی دانش اموزان جهت ارائه درس گفته شده

پیام‌های آسمان هفتم

مدرس: موسوی، سید محمدرضا
فعالیت: تدریس درس سوم
تکلیف: کتاب کار از درس اول و دوم وسوم انجام شود امتحان از درس اول تا سوم گرفته میشود تاریخ امتحان: 1403/7/29

قرآن هفتم

مدرس: موسوی، سید محمدرضا
فعالیت: تمرین و پرسش کلاسی
تکلیف: جلسه بعدی حل تمارین کتاب و فعالیت ها انجام شده و تکمیل کنید

هندسه‌ی هفتم

مدرس: معیری، سعید
فعالیت: صفحه 110و111کتاب کار تدریس شد و صفحه 112کتاب کار توسط بچه ها حل شد
تکلیف: صفحه 113و114کتاب کار+کتاب درسی صفحات 45و46و47حل شود حتما چک میشود

فارسی هفتم

مدرس: محمدی، نادر
فعالیت: /بازدیدتکالیف کتاب کار/ تدریس درس دوم/ پرسش های طبقه بندی 1 را خل کردیم.
تکلیف: پرسش کتبی روز 4شنبه / تکلیف: پرسش های طبقه بندی درس 2 . تمرینات کتاب فارسی را حل کنید.

کامپیوتر هفتم

مدرس: مسعودنیا، علی
فعالیت: جلسه دوم آموزش ورد

فرهنگ و هنر هفتم

مدرس: قریب، امیر
فعالیت: گروه بندی و تقسیم فعالیت دانش اموزان

حساب هفتم

مدرس: معیری، سعید
فعالیت: مرور و جمع بندی و رفع اشکال فصل دو +تدریس درس اول فصل 3 و صفحه71 کتاب کار توسط بچه ها حل شد و رفع اشکال کردم
تکلیف: صفحه 72و 73کتاب کار حل شود
روز جهانی بهداشت و روان

روز جهانی بهداشت و روان

رده: پرورشی
توضیح: بهداشت روان سلامت روان (یعنی حال خوب، فکر خوب و رفتار خوب) برای این که بدانیم حالمان چه طور است، باید بدانیم چه احساسی داریم؛ با شناخت احساساتمان می توانیم به بهداشت روانی خود کمک کنیم . انسان ها احساسات مختلفی دارند؛ بعضی از این احساسات خوشایند و بعضی از آن ها ناخوشایند هستند. احساساتی که ما از آن ها لذت می بریم مانند: شادی، موفقیت، محبت، امیدواری و ... احساسات خوشایند هستند. احساساتی که ما از آن ها لذت نمی بریم مانند: عصبانیت، حقارت، ترس، شکست و ... احساسات ناخوشایند هستند. برای داشتن روان سالم بایستی سعی کنیم احساسات خوشایند بیش تری را تجربه کنیم و با احساسات ناخوشایند، به شیوه ای درست برخورد کنیم. انسان ها با یک دیگر متفاوت هستند؛ بنابراین چیزهایی که در یک نفر احساس خوشایند ایجاد می کند، ممکن است در دیگری احساس خوشایند ایجاد نکند؛ ولی چیزهایی هست که در بیشتر انسانها احساس خوشایند یا ناخوشایند ایجاد می کنند. دوستی، موفقیت، حل یک مشکل، بازی، فیلم جالب، موسیقی دلپذیر و ... چیزهایی هستند که در اکثر انسان ها احساس خوشایند ایجاد می کنند . خشم، حقارت، بی احترامی، شکست و ... چیزهایی هستند که در اکثر انسانها احساس ناخوشایند ایجاد می کنند. یکی از احساسات بسیار خوشایند « احساس ارزشمند بودن » است . انسان ها گوناگون هستند؛ هیچ فردی کاملاً شبیه یک فرد دیگر نیست؛ خصوصیات، احساسات، افکار و توانایی ها و استعدادهای هر شخصی با دیگران متفاوت است. هر یک از ما می توانیم عضو مفید و با ارزشی برای جامعه باشیم، فقط کافی است خودمان را بهتر بشناسیم، خودمان را بپذیریم و از توانایی هایمان به خوبی استفاده کنیم؛ درست مثل اعضای بدن که با هم متفاوتند و وظایف مخصوصی دارند و در عین حال همه ی آن ها مفید، با ارزش و لازم هستند . گاهی ممکن است به خود بگوییم « من هیچ ارزشی ندارم »؛ احساس بی ارزشی یکی از احساسات ناخوشایند است که اگر این احساس مدت طولانی ایجاد شود، سلامت روان به خطر میافتد. با شناخت خصوصیات، توانایی ها و استعدادهای خود به نکات با ارزش خود پی می بریم.
روز جهانی بهداشت و روان

روز جهانی بهداشت و روان

رده: پرورشی
توضیح: ضرورت بهداشت روانی سلامتی یک امر اساسی و مهم در زندگی انسان است. بر اساس آمارهای موجود، نیمی از مرگ و میرها در نتیجه ی رفتارها و روش های غلط زندگی است. در قرون گذشته انسان ها بیش تر به خاطر بیماری های میکروبی و عدم بهداشت جسمانی و یا حوادث طبیعی می مردند، ولی امروزه مرگ ها اغلب در نتیجه ی روش های غلط زندگی است. خانواده نقش مهمی در تأمین بهداشت روانی افراد دارد. نقش خانواده در سلامت روانی پایه های رشد روانی اجتماعی کودکان و نوجوانان، احساس ایمنی و ارضای عاطفی آنان در سال های اولیه ی کودکی پی ریزی می گردد، زیرا تفاهم، سازگاری و محبت موجود در محیط خانواده‌، در تقویت حس اعتماد به نفس و پرورش نیروی سازنده در کودکان و نوجوانان بسیار حائز اهمیت است. در یک خانواده ی عادی، والدین ضمن همبستگی و احترام متقابل نسبت به یک دیگر در برخورد با فرزندان، روش هماهنگ و یکسان را در پیش می گیرند و در نتیجه، فرزندان احساس می کنند که رابطه ی والدین، صمیمی است؛ زیرا کودک و نوجوان باید والدین خود را منبع شادی، امنیت عاطفی، ارضای خاطر جسمی و روانی دانسته و آنان را پناهگاه خویش بدانند. بی توجهی والدین به سالم سازی محیط روانی - اجتماعی و فقدان روابط مناسب در بیش تر موارد، کودکان و نوجوانان را با کمبودهای عاطفی مواجه می سازد؛ لذا ریشه ی رفتارهای نابهنجار کودکان و نوجوانان، انحرافات و بزهکاری ها را باید در سنین اولیه ی کودکی و در میان خانواده جستجو کرد؛ به همین دلیل برای شناخت علت ناسازگاری های کودکان و نوجوانان و پیدایش اختلال های رفتاری، بیش از هر چیز آگاهی از وضعیت خانواده آنان ضرورت دارد. به طور کلی اصولی که باید پدر و مادر، به عنوان والدین کودک و نوجوان، همیشه در نظر داشته باشند، عبارتند از: هماهنگی در انضباط و تربیت کودکان و نوجوانان، یگانگی در انتظار و توقع از آنان با توجه به تفاوت های فردی و محدودیت های موجود و جلوگیری از وقوع مسائلی که موجب ایجاد هیجان ناخوشایند در کودک و نوجوان می گردد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: