فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Intro2C

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: بهرامی، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام خدمت دوستان گزارش امروز 19 مهر ماه 1402 ساعت اول به عنوان دوره دروس امتحان کتبی گرفته شد. جواب ها چک شد . ساعت دو پروژه داشتیم که در رابطه با آسیا بود. کلیپی در رابطه با قاره آسیا دیده شد مبنی بر مکان هایدیدنی. کشورها. اقیانوس ها. رودخانه ها...... و بازی داشتیم در رابطه با کشور های اسیایی
تکلیف: زبان اموزان گل خلاصه ای از کلیپی که مشاهده شد رو بوسیله پاور پوینت یا روزنامه دیواری و یا متن مینویسید. و ارائه میدهید . ( Asia)

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: بهرامی، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام خدمت دوستان گرامی گزارش 17 مهر ماه 1402 امروز با بازی گرامر و لغات تکرار و تمرین شد ( به عنوان مرور دو درس 7/8) و صفحه 58 کتاب تدریس شد . به هدف ارتقای یادگیری لغات مرتبط با ورزش و فعالیت های ورزشی لغات بوسیله پاورپوینت تدریس و تکرار و تمرین شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیز مرور دو درس (7..8 ) رو داشته باشید ( امادگی لازم برای quiz) . بنا بر درخواست بچه ها امتحان شد چهارشنبه. در مورد یکی از sport ها یک پاراگراف نوشته شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: بهرامی، زهرا
فعالیت: عرض سلام و احترام خدمت دوستان گرامی گزارش یکشنبه 16 مهر ماه 1402 امروز صفحات 54 تا 57 تدریس شد. که شامل reading بود با هدف ارتقای یادگیری بهتر در رابطه با درس خواندن. و دو صفحه مرور دروس 7..8 و داشتیم. گرامر دوره شد.
تکلیف: زبان اموزان گرامی سوال 10 صفحه 55 را پاسخ دهید . و project صفحه 55 انجام شود. لازم به ذکر میباشد سه شنبه آزمون مهر ماه برگزار میشود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: بهرامی، زهرا
فعالیت: با عرض سلام خدمت اولیای گرامی و پسران عزیز گزارش 12 مهر ماه 1402 امروز صفحه 53 تدریس شد . که بر اساس این صفحه بچه ها قادر به پرسش و پاسخ با wh? ها هستن. و پروژه این هفته کار شد که بر اساس یادگیری the earth بود شامل اقیانوس ها و قاره ها بود.
تکلیف: زبان اموزان گرامی موظف هستند برای هفته آینده پروژه the earthرا تحویل دهند. این پروژه میتونه بصورت روزنامه دیواری. پاورپوینت و.... باشد. و حل تمرین سوالاتی که داخل دفتر نوشته شد. و 6 تا سوال و جواب که با wh ? و do.. Does باشد.« اخر هفته تون بخیر باشه»

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: بهرامی، زهرا
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز گزارش 10 مهر ماه امروز صفحات 50..51 کتاب کار شد. هدف ار این صفحات یادگیری لغات مربوط به موضوعات درسی و تایم دروس بود. زبان آموزان عزیز قادر به توصیف دروس مدرسه و تایم کلاس هاشون هستند. کلیپ مربوط به درس دیده شد. به وسیله PowerPoint لغات تدریس و تکرار شد. و گرامر این مطلب وابسته به درس قبل do,, does بود.
تکلیف: زبان آموزان عزیز در رابطه با timetable و school subject جمله بسازید . بطور مثال I have PE on Saturday, at 8.00 و work book صفحه 37 انجام شود. «روزتون پر از آرامش »
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: