فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم دخترانه جمهوری تهران
کلاس: 40161

دین و زندگی دهم

مدرس: زمانی، مرضیه
فعالیت: - تدریس کامل جزوه درس 8 - تدریس نکات خط به خط ( تا ابتدای مبحث اسوه) - آزمون کلاسی
تکلیف: - پرسش درس 3 و 8 - تست کتاب همراه از درس8 ( تست 1 الی 25) - پاسخگویی به سوالات داخل متن کتاب

نکته و تست

مدرس: عرب پور، امیر محمد
فعالیت: حل تست از مبحث تعیین علامت

عربی دهم

مدرس: خیراتی، فاطمه
فعالیت: تدریس: جمله فعلیه (فعل + فاعل+ مفعول و انواعش ....)، حل آزمون همگام و رفع اشکال.
تکلیف: جلسه آینده : ارسال فعل و فاعل و مفعول در متن درس 5 در خود کتاب مشخص کنید . موفق باشید

ریاضی دهم

مدرس: کاشفی، فریبا
فعالیت: تدریس نا معادلات و حل تمرین
تکلیف: حل کاربرگ ارسال شده

شیمی دهم

مدرس: ارشادی، شادی
فعالیت: گازها شرایط استاندارد و استوکیومتری
تکلیف: حل کابرگ و پرسش

زبان انگلیسی دهم

مدرس: چهلتن، یاسمن
فعالیت: تدریس درس سوم
تکلیف: کتاب کار مدرسه صفحه ی 47/48/49 کتاب کار علوی 15 تست از ادامه تست شماره 25 تا 40

فیزیک دهم ریاضی

مدرس: مبینی، فواد
فعالیت: گرما و گرماسنج و حل تمرین و سوال

مهارت زندگی

مدرس: متین فر، مریم
فعالیت: تدریس مبحث خود انتقادگری و رهایی از آن

مشاوره

مدرس: مهدی لو، سمیرا
فعالیت: صحبت در مورد موضوع حافظه و راههای تقویت آن

عربی دهم

مدرس: خیراتی، فاطمه
فعالیت: تدریس:جملع فعلیه (فعل + فاعل : انواع فاعل ) پرسش ترجمه و لغت و قواعد درس 5 موفق باشید

ریاضی دهم

مدرس: کاشفی، فریبا
فعالیت: تدریس تعیین علامت عبارتهای درجه 2 و حل تمرین
تکلیف: حل کاربرگ ارسال شده

فیزیک دهم ریاضی

مدرس: مبینی، فواد
فعالیت: تدریس گرما و گرما سنج

فارسی دهم

مدرس: میرزایی، طیبه
فعالیت: تدریس نیمه دوم درس11
تکلیف: ص 163 تا 165 کتاب همراه شنبه: پرسش کتبی از همه معانی درس 11 + شیوه بلاغی و جمله مستقل ساده و مرکب

ریاضی دهم

مدرس: کاشفی، فریبا
فعالیت: تدریس تعیین علامت عبارتهای توانی و عبارتهای گویا

فیزیک دهم ریاضی

مدرس: مبینی، فواد
فعالیت: تدریس انبساط سطحی و حل تمرین و نمونه سوال
تکلیف: حل کاربرگ ارسال شده در گروه

فناوری اطلاعات

مدرس: محمدنیا، عرفان
فعالیت: بررسی دینتابیس و فضای سایت انجام گرذفت فیلم های محتوای آمورش در گروه قرار داده می شود طراحی با المنتور بررسی و ساخت بادی یابت انجام شود
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: