فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: نیلوفر

دین و زندگی دهم

مدرس: تقی پور، نرگس
فعالیت: درس 8
تکلیف: مطالعه دقیق و انجام تست های درس 8 از کتاب همراه صفحات 125 تا 128

ریاضی دهم

مدرس: کاشفی، فریبا
تکلیف: حل شوالات 5 تا آخر

زیست‌شناسی دهم

مدرس: رضایی، مرضیه
تکلیف: حل تست‌های آزمون جامع 1 تا 18 از کتاب همراه علوی صفحه 167 و 168با تحلیل تست + حل 20 عدد از تستهای کتاب خیلی سبز از مبحث آزمون روز جمعه به انتخاب خودتون هر تستی مثلا فقط زوج ها یا فقط فرد ها ، حتما برای من بنویسید که کدوم تست ها رو انتخاب کردین و حتما از مبحث آزمون باشه نه خارج از مبحث ( بدون تحلیل )

عربی دهم

مدرس: قدیمی، بهاره
فعالیت: تا اخر انواع خبر از ص 107 تدریس شد ( تا سر مورد 1 خبر مفرد ) ولی انواع خبر توضیح داده شده است .
تکلیف: مطالعه ی تمرینهای درس 5 به صورت کامل. ( آمادگی پرسش داشته باشید ضمنا فراموش نشه که آزمون 29 بهمن ماه مجموعه ی علوی از درس 5 به صورت کامل است )

فیزیک دهم تجربی

مدرس: رجبی، کتایون
تکلیف: کتاب درسی فصل 3ازسوال 13تاسر22 حل شود.

زبان انگلیسی دهم

مدرس: چهلتن، یاسمن
فعالیت: تدریس لغات درس سوم
تکلیف: حل کتاب کار خود کتاب صفحه 47/48/49 15 تست لغت از کتاب کار‌علوی فکر میکنم از تست 75 به بعد هست(صفحه 106 به بعد..) چک بفرمایید

ریاضی دهم

مدرس: کاشفی، فریبا
تکلیف: حل سوالات 1 تا آخر 5

فیزیک دهم تجربی

مدرس: رجبی، کتایون
تکلیف: جزوه ص 22و25حل شود.

فارسی دهم

مدرس: وحدانی نژاد، مرضیه
تکلیف: 1. حل کارگاه متن پژوهی درس 11 2. انشا با موضوع «من یک زن هستم»

شیمی دهم

مدرس: پورمحمد فتالی، فیروزه
تکلیف: تمرینات دفعه قبل بارگزاری شود و تمرینات 174 تا 193
دهه فجر انقلاب اسلامی مبارک

دهه فجر انقلاب اسلامی مبارک

رده: پرورشی
توضیح: امام خمینی (ره) ، باوجود همه ممانعت‌ها در تاریخ 12 بهمن 1357 قدم در فرودگاه مهرآباد نهاد و در میان استقبال بی‌سابقه 33 کیلومتری مردم، وارد بهشت زهرا شد و با قاطعیت و صلابت و بیان مواضع خود، امکان برنامه‌ریزی و عکس‌العمل را از وابستگان رژیم که در فکر توطئه بودند، گرفت. در فاصله کوتاه ورود امام خمینی (ره) تا پیروزی انقلاب اسلامی، تحولات عظیمی در کشور رخ داد که به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید و بعد‌ها دهه فجر نام گرفت. در این فاصله کوتاه، دولت موقت از سوی ایشان به مردم معرفی گردید. آخرین توطئه رژیم برای سرکوبی قیام ملت ایران استفاده از توطئه حکومت نظامی و انجام کودتا بود. بختیار نخست وزیر دست‌نشانده رژیم پهلوی با حمایت امریکا و به عنوان یک چهره ملی قصد مهار انقلاب و خاموش کردن شعله‌های قیام را داشت و می‌کوشید که با قانونی جلوه دادن دولت خود، قیام مردم را سرکوب نماید. او مخالفت خود را با بازگشت امام (قدس‌سره) اعلام، و دستور بسته شدن فرودگاه‌های کشور را می‌دهد. اما فرمان تاریخی امام مبنی بر بی‌اعتنایی به حکومت نظامی این توطئه شوم را خنثی کرد. به دنبال این اعلامیه، حکومت نظامی توسط مردم شکسته شد و مردم یکباره به خیابان‌ها ریختند و با سنگربندی خیابان‌ها عبور ستون‌های انحرافی ارتش را سد کرده و در برابر بازمانده‌های رژیم به دفاع مسلحانه پرداختند، به فاصله کوتاهی مقر فرماندهان ارتش، نخست وزیری و... به محاصره نیرو‌های انقلاب درآمد و نظامیان گروه گروه به مردم پیوستند. سرانجام روز سرنوشت فرا رسید و در 22 بهمن 1357 نظام پوسیده 2500 ساله شاهنشاهی فرو ریخت و مبارزه 15 ساله مردم به رهبری امام خمینی (ره) به ثمر نشست و انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران، پیروز گردید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: