فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم پسرانه جمهوری تهران
کلاس: 42162
فعالیت: زنگ اول: ازمون زنگ دوم:ادبیات:تدریس متن درس 17 زنگ سوم:زبان: مرور تکالیف قبلی،تدریس گرامر حروف اضافه زمان و مکان،چندین صفحه از کتاب تکلیف: سوال 213 تا 250 خیلی سبز
توضیح: زنگ اول: ازمون زنگ دوم:ادبیات:تدریس متن درس 17 زنگ سوم:زبان: مرور تکالیف قبلی،تدریس گرامر حروف اضافه زمان و مکان،چندین صفحه از کتاب تکلیف: سوال 213 تا 250 خیلی سبز
فعالیت: زنگ اول و سوم: شیمی:بررسی و تورق متن کتاب و پرسش از یون های چند اتمی زنگ دوم و چهارم:فیزیک:تدریس مبحث انتقال گرما زنگ پنجم: دینی: پرسش و تقریبا اتمام درس 11 هفته بعد پرسش از درس ده و یازده فیزیک ادامه فصل 5
توضیح: زنگ اول و سوم: شیمی:بررسی و تورق متن کتاب و پرسش از یون های چند اتمی زنگ دوم و چهارم:فیزیک:تدریس مبحث انتقال گرما زنگ پنجم: دینی: پرسش و تقریبا اتمام درس 11 هفته بعد پرسش از درس ده و یازده فیزیک ادامه فصل 5
فعالیت: زنگ دوم:ریاضی:حل نمونه سوال زنگ سوم و پنجم:ادبیات:تدریس درس 16 و بررسی‌آزمون آن زنگ چهارم:زبان: تدریس بخشی از گرامر درس4،بررسی تست های لغت درس 4 تکلیف:تست های 87 تا143 کتاب خیلی سبز
توضیح: زنگ دوم:ریاضی:حل نمونه سوال زنگ سوم و پنجم:ادبیات:تدریس درس 16 و بررسی‌آزمون آن زنگ چهارم:زبان: تدریس بخشی از گرامر درس4،بررسی تست های لغت درس 4 تکلیف:تست های 87 تا143 کتاب خیلی سبز
فعالیت: زنگ دوم:عربی:تدریس قواعد درس هشت تکلیف:تمرین های درس هشت هفته بعد پرسش از درس 5 تا7 زنگ سوم: جغرافیا:شروع درس 9 زنگ چهارم:ریاضی:حل نمونه سوال نهایی زنگ پنجم:زبان ترمیک
توضیح: زنگ دوم:عربی:تدریس قواعد درس هشت تکلیف:تمرین های درس هشت هفته بعد پرسش از درس 5 تا7 زنگ سوم: جغرافیا:شروع درس 9 زنگ چهارم:ریاضی:حل نمونه سوال نهایی زنگ پنجم:زبان ترمیک
فعالیت: 18/1/03 زنگ اول و سوم: شیمی:تدریس بخش های تشریحی فصل سه زنگ دوم و چهارم:فیزیک:ادامه مبحث تغییرشکل ظاهری(مثال،فرمول های تستی و تغییر حجم مایعات) زنگ پنجم:دینی: اتمام درس ده هفته بعد پرسش از درس دهم فیزیک تدریس فصل 5
توضیح: 18/1/03 زنگ اول و سوم: شیمی:تدریس بخش های تشریحی فصل سه زنگ دوم و چهارم:فیزیک:ادامه مبحث تغییرشکل ظاهری(مثال،فرمول های تستی و تغییر حجم مایعات) زنگ پنجم:دینی: اتمام درس ده هفته بعد پرسش از درس دهم فیزیک تدریس فصل 5
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: