فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه‌ی اول پسرانه‌ی تهران شرق 2
کلاس: Intro 2B

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: قاسمی، ساسان
فعالیت: در این جلسه، ابتدا مروری جامع بر مطالب تدریس‌شده در جلسات گذشته انجام شد تا زبان‌آموزان بتوانند با آمادگی ذهنی بیشتری وارد مباحث جدید شوند. گرامر صفحه 27 کتاب درباره Have got و Has got و تمرین و تکرار انجام شد. در این بخش‌ها، به وسیله اسلاید های متحرک پاورپوینت گرامر تدریس و تکرار های متحرک انجام شد. زبان‌آموزان با همخوانی متن‌ها، پاسخ‌گویی به سؤالات و گوش دادن به فایل صوتی درس، در فرآیند یادگیری فعالانه مشارکت داشتند. این فعالیت‌ها به تقویت مهارت‌های شنیداری، گفتاری و درک مطلب کمک شایانی کرد. تمرینات با مشارکت کامل دانش‌آموزان انجام شد و فضای کلاس پر از تعامل و یادگیری مؤثر بود.
تکلیف: دانش‌آموزان عزیز، لطفاً مطالب تدریس‌شده در این جلسه را با دقت مرور نمایید. در صورتی که تاکنون دفتر سه‌خط تهیه نکرده‌اید، ضروری است در اولین فرصت نسبت به تهیه آن اقدام فرمایید. تمام مباحث ارائه‌شده در این جلسه در جلسه‌ی آینده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت؛ بنابراین، مطالعه‌ی دقیق آن‌ها الزامی است. نمرات مربوط به فعالیت‌های کلاسی و تمرین‌های کتاب نیز ثبت خواهد شد. لطفاً با آمادگی کامل در جلسه‌ی بعد حضور یابید و برای پاسخ‌گویی آماده باشید. همچنین توجه داشته باشید که هر هفته به‌صورت تصادفی از شما دیکته گرفته خواهد شد؛ بنابراین، آمادگی لازم را داشته باشید. کتاب کار باید تا صفحه‌ی 17 به‌طور کامل تکمیل شود. پاسخ‌های درس 2 کتاب کار آپلود شده‌اند؛ لطفاً حتماً پاسخ‌های خود را بررسی کرده و در صورت ناقص بودن، آن‌ها را کامل نمایید. روز سه‌شنبه، تمامی کتاب‌های کار به‌صورت فردی بررسی و امضا خواهند شد. کتاب کار تا صفحه 18 حل شود. به مناسبت روز جهانی غذا، روز دوشنبه با خود یک غذای بین‌المللی (غیر ایرانی) به‌همراه تزئینات زیبا به کلاس بیاورید. این فعالیت دارای نمره‌ی کلاسی است. شناسنامه‌ی غذا شامل نام، کشور مبدأ، مواد اولیه و نحوه‌ی طبخ را به زبان انگلیسی تهیه کرده و همراه غذا ارائه دهید. توجه داشته باشید که تمامی بخش‌های این فعالیت الزامی بوده و در ارزیابی کلاسی لحاظ خواهند شد.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: قاسمی، ساسان
فعالیت: در این جلسه، ابتدا مروری جامع بر مطالب تدریس‌شده در جلسات گذشته انجام شد تا زبان‌آموزان بتوانند با آمادگی ذهنی بیشتری وارد مباحث جدید شوند. واژگان مرتبط با اجرای خانه صفحات 26 کتاب آموزش داده شد و تمرین و تکرار انجام شد. در این بخش‌ها، واژگان و عبارات مرتبط با قسمت‌های مختلف خانه به‌صورت مرحله‌به‌مرحله آموزش داده شد. زبان‌آموزان با همخوانی متن‌ها، پاسخ‌گویی به سؤالات و گوش دادن به فایل صوتی درس، در فرآیند یادگیری فعالانه مشارکت داشتند. این فعالیت‌ها به تقویت مهارت‌های شنیداری، گفتاری و درک مطلب کمک شایانی کرد. موضوع اصلی این دو صفحه، آشنایی با بخش‌های مختلف خانه و اتاق بود. تمرین‌های مرتبط نیز با دقت و مشارکت کامل دانش‌آموزان انجام شد و فضای کلاس پر از تعامل و یادگیری مؤثر بود.
تکلیف: دانش‌آموزان عزیز، لطفاً مطالب تدریس‌شده در این جلسه را با دقت مرور نمایید. در صورتی که تاکنون دفتر سه‌خط تهیه نکرده‌اید، ضروری است در اولین فرصت نسبت به تهیه آن اقدام فرمایید. تمام مباحث ارائه‌شده در این جلسه در جلسه‌ی آینده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت؛ بنابراین، مطالعه‌ی دقیق آن‌ها الزامی است. نمرات مربوط به فعالیت‌های کلاسی و تمرین‌های کتاب نیز ثبت خواهد شد. لطفاً با آمادگی کامل در جلسه‌ی بعد حضور یابید و برای پاسخ‌گویی آماده باشید. همچنین توجه داشته باشید که هر هفته به‌صورت تصادفی از شما دیکته گرفته خواهد شد؛ بنابراین، آمادگی لازم را داشته باشید. کتاب کار باید تا صفحه‌ی 16 به‌طور کامل تکمیل شود. پاسخ‌های درس 2 کتاب کار آپلود شده‌اند؛ لطفاً حتماً پاسخ‌های خود را بررسی کرده و در صورت ناقص بودن، آن‌ها را کامل نمایید. روز سه‌شنبه، تمامی کتاب‌های کار به‌صورت فردی بررسی و امضا خواهند شد. کتاب کار تا صفحه 18 حل شود. به مناسبت روز جهانی غذا، روز دوشنبه با خود یک غذای بین‌المللی (غیر ایرانی) به‌همراه تزئینات زیبا به کلاس بیاورید. این فعالیت دارای نمره‌ی کلاسی است. شناسنامه‌ی غذا شامل نام، کشور مبدأ، مواد اولیه و نحوه‌ی طبخ را به زبان انگلیسی تهیه کرده و همراه غذا ارائه دهید. توجه داشته باشید که تمامی بخش‌های این فعالیت الزامی بوده و در ارزیابی کلاسی لحاظ خواهند شد.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: قاسمی، ساسان
فعالیت: در این جلسه، ابتدا مروری جامع بر مطالب تدریس‌شده در جلسات گذشته انجام شد تا زبان‌آموزان بتوانند با آمادگی ذهنی بیشتری وارد مباحث جدید شوند. واژگان مرتبط با ورزش‌های پارالمپیک مجدداً تدریس و تمرین شدند و با طرح پرسش‌های هدفمند، میزان یادگیری و درک مفاهیم توسط دانش‌آموزان سنجیده شد. سپس به سراغ صفحات 24 و 25 کتاب رفتیم. در این بخش‌ها، واژگان و عبارات مرتبط با قسمت‌های مختلف خانه به‌صورت مرحله‌به‌مرحله آموزش داده شد. زبان‌آموزان با همخوانی متن‌ها، پاسخ‌گویی به سؤالات و گوش دادن به فایل صوتی درس، در فرآیند یادگیری فعالانه مشارکت داشتند. این فعالیت‌ها به تقویت مهارت‌های شنیداری، گفتاری و درک مطلب کمک شایانی کرد. موضوع اصلی این دو صفحه، آشنایی با بخش‌های مختلف خانه و آموزش ساختارهای گرامری There is و There are به همراه شکل‌های مخفف آن‌ها بود. این مفاهیم به‌صورت کاربردی و با مثال‌های ملموس تدریس شدند تا زبان‌آموزان بتوانند در موقعیت‌های واقعی از آن‌ها استفاده کنند. تمرین‌های مرتبط نیز با دقت و مشارکت کامل دانش‌آموزان انجام شد و فضای کلاس پر از تعامل و یادگیری مؤثر بود.
تکلیف: دانش‌آموزان عزیز و پرتلاش،  از همراهی فعال شما در این جلسه سپاسگزارم. لطفاً مطالب تدریس‌شده را با دقت مرور کرده و نکات مهم را در دفتر یادداشت خود ثبت نمایید. اگر هنوز دفتر سه‌خط تهیه نکرده‌اید، لطفاً در اولین فرصت نسبت به تهیه آن اقدام کنید، چرا که در ادامه مسیر یادگیری بسیار کاربردی خواهد بود. تمام مباحث مطرح‌شده در این جلسه، در جلسه آینده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. بنابراین، مطالعه دقیق و آمادگی کامل برای پاسخ‌گویی ضروری است. نمرات مربوط به فعالیت‌های کلاسی، پرسش‌ها و تمرین‌های کتاب ثبت و لحاظ خواهند شد. لطفاً صفحات 16 و 17 کتاب کار را به‌طور کامل انجام دهید. این تمرین‌ها در جلسه بعد بررسی می‌شوند و بخشی از ارزیابی شما را تشکیل خواهند داد. همچنین، طبق گروه‌بندی انجام‌شده، تا دو هفته آینده فرصت دارید پروژه کلاسی خود را درباره قاره انتخاب‌شده آماده نمایید. این پروژه باید در هفته اول آبان، به‌صورت حضوری در کلاس ارائه شود. پیشنهاد می‌شود از منابع معتبر استفاده کرده و اطلاعات خود را به‌صورت خلاقانه و منظم ارائه دهید تا هم یادگیری‌تان عمیق‌تر شود و هم ارائه‌تان جذاب‌تر باشد.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: قاسمی، ساسان
فعالیت: در این جلسه، ابتدا مروری بر صفحات پیشین انجام شد و واژگان مربوط به کشورهای قاره‌ی آفریقا، همراه با پرچم‌ها و تلفظ صحیح آن‌ها، مجدداً تدریس و تمرین گردید. سپس کشورهای باقی‌مانده از این قاره آموزش داده شد و زبان‌آموزان با انجام تمرین‌ها و تکرارهای هدفمند، در یادگیری مشارکت فعال داشتند. همچنین، با بهره‌گیری از بازی‌های جذاب و تعاملی، پرسش‌هایی مطرح شد که موجب افزایش انگیزه و مشارکت زبان‌آموزان گردید.
تکلیف: دانش‌آموزان گرامی، لطفاً مطالب تدریس‌شده در این جلسه را با دقت مرور نمایید. در صورتی که تاکنون دفتر سه‌خط تهیه نکرده‌اید، ضروری است در اولین فرصت نسبت به تهیه‌ی آن اقدام فرمایید. تمام مباحث ارائه‌شده در این جلسه، در جلسه‌ی آینده مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت؛ بنابراین، مطالعه‌ی دقیق آن‌ها الزامی است. نمرات مربوط به کتاب و پرسش‌های کلاسی ثبت خواهد شد. لطفاً با آمادگی کامل در جلسه‌ی بعد حضور یابید و برای پاسخ‌گویی آماده باشید. بر اساس گروه‌بندی انجام‌شده، تا دو هفته‌ی آینده فرصت دارید پروژه‌ی کلاسی خود را درباره‌ی قاره‌ی انتخاب‌شده آماده نمایید. این پروژه باید در هفته‌ی اول مهر، به‌صورت حضوری در کلاس ارائه شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: قاسمی، ساسان
فعالیت: در این جلسه که به مناسبت روز جهانی پست برگزار شد و 55 دقیقه به طول انجامید، نحوه نوشتن نامه رسمی به مدیر مدرسه، محل چسباندن تمبر، و جایگاه نوشتن آدرس گیرنده و فرستنده آموزش داده شد. به دانش‌آموزان پاکت نامه و تمبر داده شد و آن‌ها نامه‌های رسمی خود را خطاب به مدیر مدرسه نوشتند، در پاکت قرار دادند و از طریق صندوق پست ارسال کردند. همچنین، تمامی تمارین صفحه 23 توسط زبان‌آموزان انجام شد.
تکلیف: دانش‌آموزان گرامی، لطفاً مطالب تدریس‌شده در این جلسه را مرور نمایید. در صورتی که هنوز دفتر سه‌خط تهیه نکرده‌اید، حتماً نسبت به تهیه‌ی آن اقدام فرمایید. در جلسه‌ی آینده، صفحات 23 و 24 کتاب تدریس خواهد شد. همچنین، لطفاً کتاب کار را تا صفحه‌ی 15، به‌ویژه بخش Starter، به‌طور کامل تکمیل نمایید. تمام مطالب ارائه‌شده در این جلسه، در جلسه‌ی بعد مورد پرسش قرار خواهد گرفت؛ بنابراین مطالعه‌ی دقیق آن‌ها ضروری است. نمره‌ی مربوط به کتاب کار و پرسش کلاسی ثبت خواهد شد. برای پاسخ‌گویی آماده باشید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: