فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها: چهارشنبه های خندان خلاق قابل توجه اولیای عزیز و همراه ،آخر هر هفته روزهای چهارشنبه، یک بسته ی آموزشی به دو صورت برای تثبیت آموزش نشانه های عربی و خاص و همچنین تقویت مهارت نوشتاری و خوانداری دلبندانمان به عنوان تکلیف در نظر گرفته شده است. * بسته ی اول به شکل کاربرگ کاغذی است که دانش آموزان، آخر هر هفته همراه با ارمغان هفته به منزل می آورند و می بایست روز شنبه به معلم تحویل دهند.*بسته ی دوم در روز چهارشنبه داخل قسمت آزمایشگاه جهت انجام ضمیمه می گردد و همه ی دانش آموزان موظف به انجام هر دو بسته ی آموزشی هستند و عدم ارسال فعالیت ها به عنوان کم کاری آموزشی تلقی خواهد شد. لازم به ذکر است تصاویر مربوط به انجام فعالیت های بسته ی دوم دخترانم، می بایست در همان پرتال روز چهارشنبه تا قبل از ساعت 12 شب جمعه،در قسمت آزمایشگاه بارگذاری شود،چون پرتال به صورت خودکار بعد از ساعت 12 شب جمعه بسته خواهد شد و بعد از زمان مشخص شده دیگر امکان ارسال تصاویر ممکن نیست.یادآور می گردد تکالیف تاخیری دیگر پیگیری نخواهد شد، پس خواهشمندیم در این امر مهم آموزشیِ تکرار ، تمرین و تثبیت همراهی لازم و موثری را با آموزگاران اول داشته باشید. با تشکر کیهان معاون آموزشی
توضیح: به نام خداوند زیبایی ها * تقویم آموزشی از شنبه تاریخ 1403/01/25 تا سه شنبه 1403/01/29 : * فارسی: یک شنبه 1403/01/26 : املا از نشانه ی «آ» تا نشانه «ع». دوشنبه 1403/01/28 : املا از نشانه ی«آ» تا نشانه «ح». *(هدف از برگزاری این املاها تکرار و تمرین و آمادگی برای ارزیابی های پایان سال است). *هر روز زنگ آخر پرسش روان خوانی انجام خواهد. *از روز شنبه 1403/01/25 تکرار و تمرین مباحث درسی یادگرفته آغاز می شود. * علوم : تکمیل کتاب کار علوم، فصل 14 ( از گذشته تا آینده ). *ریاضی: تکمیل کتاب کار ریاضی علوی(تم 25)

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: _انجام صفحه 170، 171 ،172، 173 و 174 کتاب ریاضی.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: قابل توجه اولیای عزیز با توجه به اتمام سال تحصیلی برای جلوگیری از سنگینی کیف دانش آموزان، از این هفته وسایل دلبندانمان به منزل ارسال می گردد.(چوب خط و چینه ها در این هفته به منزل ارسال شد)
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا صفحه 103 کتاب خوانداری فارسی را کامل نمایید. این صفحه از کتاب درس آزاد است که شما می بایست در رابطه با زادگاه پدری یا مادری خود متنی را بنویسید. در متنی که می نویسید حتما به موقعیت جغرافیایی، مکان های دیدنی، سوغاتی و غذاهای محلی اشاره کنید. پس از نوشتن درس آزاد در کتاب خوانداری فارسی به سراغ کتاب نگارش خود بروید و صفحه 130 را تکمیل نمایید. در این صفحه باید شما به عنوان معلم از روی درسی که خودتان در کتاب خوانداری فارسی نوشته اید سوال طرح کرده و پاسخ دهید.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: دخترانم صفحه 52 دفتر مشق خلاق را با دقت تکمیل نمایید.

املا اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: املای شماره 11 گفته شد.
تکلیف: _ارمغان هفته شماره 26،کاربرگ «خوا استثنا» و کتاب ریاضی و کتاب نگارش همراه دخترانم به منزل فرستاده شد. لطفا ملاحظه و امضا شود و دخترانم آن را برای روز شنبه 25 فروردین ، با خود به مدرسه بیاورند. _ارمغان هفته (شماره 26) وکاربرگ «خوا استثنا» تکمیل شود.

هنر اول

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام ،لطفا برای روز شنبه خانه کاغذی را به همراه داشته باشید.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: آموزش ویرایش تصاویر(حذف،کپی،چرخاندن،جابه جایی و...) انجام شد و همچنین قرار دادن پس زمینه و شکلک را در اسکرچ جونیور مرور کردیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی جذاب و شاد ما ، با زبان آموزان عزیزم مفاهیم push و pull دوره شد ، با سرعت و کند حرکت کردن اجسام نیز آشنا شدیم و درنهایت صفحه 38 کتاب علوم انگلیسی را تکمیل کردیم .

آزمایشگاه

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: کلمات مربوط به « اُ » استثنا را روی دایره هایی با رنگ های مختلف بنویسید و روی یک مقوای A4 بچسبانید و بازی ها را مانند فیلم انجام دهید. https://aparat.com/v/Cl3Ty

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: _تکمیل صفحه 172 کتاب کار ریاضی. _انجام صفحه 173 کتاب کار ریاضی. _تکرار و تمرین مسائل دو مرحله ای.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: -فعالیت های آموزشی امروز: -تدریس درس 22(پیامبر مهربان)، نشانه "ظ" به روش کشف صدا با استفاده از کارت تصویر نشانه ها. -ایجاد انگیزه همراه با پاورپونت سفر به شهرک الفبا. -روخوانی از درس 22(پیامبر مهربان). -انجام صفحه 131و 132 کتاب نگارش.
تکلیف: دختران عزیزم صفحات 50 و 51 دفتر مشق خلاق را با دقت تکمیل نمایید

املا اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: دختران عزیزم برای فردا املا از نشانه «آ» تا نشانه «ذ» گفته خواهد شد. لطفا تکرار و تمرین انجام شود.

استعداد فضایی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: با توجه به آماده کردن دختران عزیزم برای جشن الفبا، متن های دانش آموزان در برگه ای به تفکیک، تحویل داده شده است. لطفا دخترانم در منزل تکرار و تمرین داشته باشند و متن های مربوطه را حفظ شوند تا در تمرین های کلاسی در مدرسه آمادگی کافی را برای جشن داشته باشند. پیشاپیش از همکاری شما اولیای گرامی سپاسگزارم.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا و دانش آموزان محترم. امروز بر روی دو آهنگ 4 ضربی همراه با لیوان (کاپ گیم) و بادی پرکاشن تمرین و اجرا گردید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز مبحث more than و fewer than مرور شد و همچنین مبحث جمع و تفریق تدریس شد. تمرینات صفحه ی 39 انجام شد.

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: بازی، بررسی تکالیف

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: _انجام صفحه 127،128 و 129 کتاب نگارش. _انجام صفحه 245 و 250 کتاب کار فارسی.
تکلیف: دختران عزیزم صفحه 48 دفتر مشق خلاق را با دقت تکمیل نمایید.

املا اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: املای شماره 10 گفته شد.
تکلیف: دفتر املا در تاریخ یکشنبه 19 فرودین همراه دخترانم به منزل فرستاده شد. لطفا ملاحظه و امضا شود و دلبندانم برای فردا (روز دوشنبه 20 فروردین) دفتر املا را با خود به مدرسه بیاوردند.

قرآن اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: _خواندن سوره نصر. _خواندن شعر صفحه 73. _داستان کودکی حضرت موسی.(صفحه 74 و 75). _خواندن پیام قرآنی صفحه 76. _خواندن لوحه 29، 30، 31 و 32. _انجام تمرینات صفحه 79. _تمرین صفحه 80.

استعداد فضایی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: با توجه به آماده کردن دختران عزیزم برای جشن الفبا، متن های دانش آموزان در برگه ای به تفکیک، تحویل داده شده است. لطفا دخترانم در منزل تکرار و تمرین داشته باشند و متن های مربوطه را حفظ شوند تا در تمرین های کلاسی در مدرسه آمادگی کافی را برای جشن داشته باشند. پیشاپیش از همکاری شما اولیای گرامی سپاسگزارم.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی پر هیجان ما ، مبحث pull , push و کاربرد آن در قالب جمله تمرین و تکرار شد و زبان آموزان عزیزم صفحه 37 کتاب علوم خود را حل کردند .

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و وقت بخیر. در این جلسه قوانین ایمنی3 آموزش داده شد. عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال کشیدن نقاشی داستان گفته شده هستند.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: _انجام صفحه 170، 171 و 172 کتاب کار ریاضی.(تم 24)

علوم اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: _تدریس فصل چهاردم، از گذشته تا آینده. _پخش فیلم فندق. _آشنایی با مفاهیم فناوری و به کار گیری دانش برای حل مشکلات. _آشنایی با تکامل اجسام در طول تاریخ. _افزایش حس مسولیت در قبال مصرف برق و انرژی. _انجام صفحه 134، 135، 136، 137 و 138 کتاب کار علوم.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: -فعالیت های آموزشی امروز: -تدریس درس 21(لاک پشت و مرغابی ها)، نشانه "غ" به روش کشف صدا با استفاده از کارت تصویر نشانه ها. -ایجاد انگیزه همراه با پاورپونت سفر به شهرک الفبا. -روخوانی از درس 21(لاک پشت و مرغابی ها). -انجام صفحه 124، 125و 126 کتاب نگارش.
تکلیف: دختران عزیزم برای فردا املا از نشانه «آ» تا نشانه «تشدید» گفته خواهد شد. لطفا تکرار و تمرین انجام شود.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: دختران عزیزم صفحات 46 و 47 دفتر مشق خلاق را با دقت تکمیل نمایید.

هنر اول

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام ؛آغاز سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک میگویم امروز در کلاس هنرمان با مقوای رنگی خانه خود را ساختیم و بیرون خانه را رنگ آمیزی کردیم لطفا برای جلسه بعد این فعالیت را به همراه داشته باشید تا درون خانه را در کلاس کامل کنیم.
فعالیت: به نام خداوند شکوفه های بهاری . * تقویم آموزشی از شنبه تاریخ 1403/01/18 تا سه شنبه 1403/01/21 : * فارسی: شنبه 1403/01/18 : تدریس نشانه ی "غ". دوشنبه 1403/01/20 : تدریس نشانه ی "ظ". * ریاضی: تکمیل تم 24 و آغاز تم 25. * علوم : آموزش فصل 14 ( از گذشته تا آینده ).

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های تمرین و تکرار امروز: - تکرار و تمرین و حل نمونه سوالات ریاضی پای تخته توسط خود دانش آموزان. - تکرار و تمرین حل مسئله با روش رسم شکل و مسائل دو مرحله ای. - تکرار و تمرین جمع و تفریق ذهنی. - تکرار و تمرین دسته بندی اعداد و جایگذاری در جدول یکی و ده تایی. - تکرار و تمرین مبحث کمتر، بیشتر و مساوی.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های تمرین و تکرار امروز: - تکرار و تمرین روخوانی از نشانه « ط ». - تکرار و تمرین روخوانی از نشانه « ذ ». - تکرار و تمرین روخوانی از نشانه «خوا» استثنا .

املا اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: دانش آموزان هر سه کلاس اول، با هم ادغام شدند. فعالیت های تمرین و تکرار امروز: - نوشتن املای پای تخته ای از روی برگه های استثنا ( املای تشخیصی از نشانه های "س"،"ص"،"ث"،"ت"،"ط"). - تصحیح املا توسط خود دانش آموزان. - یادداشت کردن املای پای تخته ای در صفحه ی (53) دفتر مشق خلاق.

ورزش اول

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام امروز دخترای گلم: بازی دست رشته-پرش توی دایره تک پا و جفت پا و بازی وسطی را انجام دادند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: