فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2
فعالیت: به نام خداوند دانش: * تقویم آموزشی از شنبه تاریخ 1402/10/2 تا چهارشنبه 1402/10/6: *فارسی: یکشنبه 1402/10/3: آموزش نشانه " اُ ". سه شنبه 1402/10/5: آموزش نشانه "ک". * ریاضی: در هفته ی جاری تا پایان تم (13) آموزش داده خواهد شد. * علوم : تکرار و تمرین درس هشت (چه میخواهم بسازم ؟). چهارشنبه های خندان و خلاق قابل توجه اولیای عزیز و همراه ،آخر هر هفته روزهای چهارشنبه، یک بسته ی آموزشی پیشنهادی در جهت تقویت مهارت دست ورزی و هم چنین در راستای تثبیت آموزش و تقویت مهارت نوشتاری دلبندانم در قسمت آزمایشگاه ضمیمه می گردد لذا دانش آموزانی که علاقمند هستند و تمایل دارند می توانند طبق فایل ضمیمه "تا روز شنبه هر هفته تا ساعت 10 شب" فعالیت های پیشنهادی را انجام داده و عکس آن را در پرتال ارسال نمایند و کارت امتیاز از آموزگار دریافت کنند. با تشکر از اولیا و دانش آموزان عزیز علوی

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -انجام بخشی از صفحه 94 ، 95 و 96 کتاب کار ریاضی.

علوم اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: برگزاری جشن شب یلدا با پوشیدن لباس های مخصوص توسط دخترانم ، پرسش و پاسخ درباره آداب و رسوم شب یلدا ، شعر خوانی و انجام مسابقه گروهی با همراهی مادران عزیز و گرامی

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -انجام صفحه 104 و 109 کتاب کار فارسی.
تکلیف: دختران عزیزم متن صفحه 111 کتاب کار فارسی را با دقت خوانده و به سوالات آن در صفحه 112 پاسخ دهید. فرشتگان بهشتی من، لطفا: - صفحات 7 و 8 دفتر مشق خلاق ( جلد سوم ) با دقت تکمیل گردد. ( ارسال عکس)

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث اداب خرید کردن تدریس گردی

آزمایشگاه

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: چهارشنبه های خلاق و خندان

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -انجام صفحه 87 کتاب ریاضی. -انجام صفحه 87 و 92 کتاب کار ریاضی.(تم 13 ،جدول شگفت انگیز، مبحث جمع).

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: -فعالیت های آموزشی امروز: -تدریس درس 8(دریا)، نشانه "ی" به روش کشف صدا با استفاده از کارت تصویر نشانه ها. -ایجاد انگیزه همراه با داستان مهمان جدید در شهرک الفبا ،پسر عمو های نشانه *ی*.-آموزش محل قرار گرفتن نشانه "ی" در کلمه های(دریا،قایق،یاس،یک). -یادگیری و مرور جدول دوستی و ساخت کلمات با استفاده از ترکیب ها و نشانه ها.-تکرار و تمرین بخش کردن.-نوشتن صدای کلمات.-جمله سازی.-تکرار و تمرین ساختمان کلمات. -روخوانی از درس8(دریا).
تکلیف: دختران عزیزم لطفا متن صفحه 105 کتاب کار فارسی را با دقت خوانده و به سوالات آن در صفحه 106 پاسخ دهید. -صفحات 4 و 5 دفتر مشق خلاق(جلد سوم) را با دقت تکمیل نمایید.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: _انجام صفحه 67 و 68 کتاب نگارش. -انجام صفحه 107 و 108 کتاب کار فارسی.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با ابزار قطره چکان آشنا شدیم .
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -تم 13 ،تدریس مبحث جمع، همراه با داستان مامان قورباغه و پسرش و مهمان جدید کلاس ،خانم + (علامت جمع). -انجام تمرین همراه با دختران عزیزم برای تثبیت مبحث تدریس شده. -انجام صفحه 86 کتاب ریاضی.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -انجام صفحه 65 و 66 کتاب نگارش.(مرور اِ دوستی ،ای مستقل و تکرار و تمرین جمله سازی). -انجام صفحه 101 ،102 و 103 کتاب کار فارسی.
تکلیف: -دختران عزیزم صفحات 1 ،2 و 3 دفتر مشق خلاق(جلد سوم) را با دقت تکمیل نمایید. -صفحه 99 کتاب کار فارسی را با دقت بخوانید و به سوالات آن درصفحه 100 پاسخ دهید.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا و دانش آموزان عزیز. امروز یک بادی پرکاشن 3 ضربی همراه یک شعر با احساسات مختلف برای تمرکز و درک احساسات و بیان های مختلف با دانش آموزان تمرین و اجرا گردید. سپس با یک آهنگ 4 ضربی و شمارش 4 تایی با حرکاتی به سمت چپ و راست و ایستادن روی یک پا جهت تعادل و حس هیجان در دانش آموزان بازی و اجرا شد. و درآخر بازی با لیوان (کاپ گیم) و همزمان کشیدن نقاشی برای سرعت عمل و تمرکز با دانش آموزان تمرین شد.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -تم13،انجام صفحه 89 و 91 کتاب ریاضی. (کار با خط کش ، جدول شگفت انگیز 9×9، تقارن)

علوم اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -تدریس فصل هشتم، چه میخواهم بسازم. -پخش فیلم فندق. -انجام صفحه 68 ، 69 ، 78 و 83 انجام شد.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: -فعالیت های آموزشی امروز: -تدریس درس 7(گوش شنوا)، نشانه "ش" به روش کشف صدا با استفاده از کارت تصویر نشانه ها. -ایجاد انگیزه همراه با داستان مهمان جدید در شهرک الفبا.-آموزش محل قرار گرفتن نشانه "ش" در کلمه های(انگشت،چشم،گوش). -یادگیری و مرور جدول دوستی و ساخت کلمات با استفاده از ترکیب ها و نشانه ها.-تکرار و تمرین بخش کردن.-نوشتن صدای کلمات.-جمله سازی.-تکرار و تمرین ساختمان کلمات. -روخوانی از درس7(گوش شنوا).
تکلیف: دختران عزیزم، - صفحات 79 و 80 دفتر مشق خلاق را با دقت تکمیل نمایید.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - انجام صفحه 63 و 64 کتاب نگارش.

املا اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: کتاب های مورد نیاز روز دوشنبه 27 آذر: کتاب نگارش، کتاب کار فارسی،کتاب ریاضی، کتاب کار ریاضی

هنر اول

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان شما دانش آموزان خلاقم با تزئینات و تصویر سازی های جلسه پیش تاج یلدایی خود را کامل کردید... یلدا مبارک:)

استعداد فضایی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: قابل توجه اولیای همراه دفتر مشق خلاق، جلد سوم تحویل دانش آموزان گردید. لطفا به 4 نکته دقت و توجه داشته باشید. 1- به دلیل همراهی و رعایت حال شما عزیزانمان و جلوگیری از فشار و استرس بر روی شما، با وجود تدریس نشانه ی جدید، اما از این دفتر تکلیفی داده نشد تا شما با خیال راحت، همین امروز این دفاتر را جهت سیمی کردن ببرید. به همین دلیل، این دفاتر روز دوشنبه 27 آذر سیمی شده، می بایست همراه دخترانم باشد. 2- حتما از سمت راست سیمی شود. 3- لطفا صفحه بندی دفتر برهم نخورد و صفحات به ترتیب قرار بگیرند. 4- لطفا از شخصی که دفتر را سیمی می کند بخواهید از سیم درشت و ضخیم استفاده کند تا دفاتر دانش آموزان پاره و خراب نشود.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس دهم تدریس شد. بچه ها با مزایای همراه بانک آشنا شدند.

هوش و ریاضی

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: دختران عزیز من، لطفا برای روز چهارشنبه 29 آذر ماه موارد زیر جهت آموزش مبحث مهم " جدول نظام دار" برای دانش آموزانم تهیه گردد: 1- چوب لباسی استیل. 2- 10 عدد گیره ی پلاستیکی ( حتما یک رنگ باشد و حتما جنسش پلاستیکی باشد، نه گیره ی چوبی و نه گیره ی استیل. ) نمونه ی موارد خواسته شده، در همین قسمت به صورت فایل ضمیمه گردیده است.
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها: * تقویم آموزشی از شنبه تاریخ 1402/09/25 تا چهارشنبه 1402/09/29 : *فارسی: شنبه 1402/09/25 : آموزش نشانه " ش " سه شنبه 1402/09/28: آموزش نشانه " ی " * ریاضی: در هفته ی جاری تا پایان تم (13) آموزش داده خواهد شد. * علوم : آموزش فصل 8 . چهارشنبه های خندان و خلاق قابل توجه اولیای عزیز و همراه ،آخر هر هفته روزهای چهارشنبه، یک بسته ی آموزشی پیشنهادی در جهت تقویت مهارت دست ورزی و هم چنین در راستای تثبیت آموزش و تقویت مهارت نوشتاری دلبندانم در قسمت آزمایشگاه ضمیمه می گردد لذا دانش آموزانی که علاقمند هستند و تمایل دارند می توانند طبق فایل ضمیمه "تا روز شنبه هر هفته تا ساعت 10 شب" فعالیت های پیشنهادی را انجام داده و عکس آن را در پرتال ارسال نمایند و کارت امتیاز از آموزگار دریافت کنند. با تشکر از اولیا و دانش آموزان عزیز علوی
توضیح: با سلام و احترام باتوجه به اهمیت ارزشیابی نیمسال اول تحصیلی ، معلم بر اساس برنامه ی کلاس به صورت روزانه پرسش و پاسخ و تکرار و تمرین خواهد داشت . یادآور می گردد ارزشیابی نیمسال اول از 8 دی ماه لغایت 16 دی ماه می باشد. براساس مصوبه ی آموزش و پرورش به علت ارزشیابی توصیفی ، مدرسه به هیچ عنوان اجازه ی دادن برنامه ی آزمون ها را به صورت مکتوب نداشته و در صورت سوال با واحد آموزش در تماس باشید.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -انجام صفحه 86 کتاب کار ریاضی.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: تدریس ای مستقل (ای تنها) همراه با داستان خانواده" ای " و مهمانان شهرک الفبا. -انجام صفحه 98 کتاب کار فارسی. -کنفرانس روزنامه دیواری با موضوع محل تولد پدرم توسط دخترانم انجام شد.
تکلیف: _ ارمغان هفته شماره 12 و دفتر املا (جهت ملاحظه و امضای اولیا) همراه دخترانم به منزل فرستاده شد لطفاً کامل شود و روز شنبه مورخ 1402/09/25 به آموزگار خود تحویل دهند. -دختران عزیزم، - صفحات 72 ،76 ، 77 و 78 دفتر مشق خلاق را با دقت تکمیل نمایید.

هنر اول

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای روز شنبه تصاویری ساخته شده و تزئینات را جهت تکمیل تاج یلدایی به مدرسه بیاورید

ورزش اول

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلمان: گرم کردن- آموزش باز و بسته کردن پا- تمرین تعادل نشستن -آموزش پرتاپ توپ بالای سر و تمرین گروهی و بازی پرتاپ توپ همراه با شعر را تمرین کردند.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مهارت مراقبت از خود و مسولیت پذیری تدریس گردید

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس ریاضی ما مهارت دهگان را یاد گرفتیم. تمرینات صفحه 21 کتاب ریاضی نیز انجام شد.

آزمایشگاه

مدرس: محمدی، سیده هانیه
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: