فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -انجام صفحه 84 و قسمتی از صفحه 88 کتاب ریاضی. -تدریس جمع نظام دار عدد 1 ، 2 ، 3 ،4 و 5 انجام شد.همراه با داستان

علوم اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز : تکرار و تمرین فصل هشتم،چه می خواهم بسازم. - دختر هنرمندم لطفاً با استفاده از وسایل بازیافتی و بی استفاده در منزل کاردستی های خلاقانه بساز و با خود به کلاس علوم بیار.*** اجرای این کاردستی کاملاً اختیاری و دارای امتیاز می باشد.*** (برای درست کردن این کاردستی تا چهارشنبه 6 دی ماه فرصت دارید).

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: -تدریس "ای" پنهان همراه با داستان و انجام فعالیت کلاسی همراه با مشارکت دخترانم،( هرگاه نشانه "ای" اول بیاید و بعد از آن "ی" بیاید ،فقط نشانه "ی" نوشته می شود.) -تدریس "ی" میانجی همراه با داستان و پاور تمرینات کلاسی برای تثبیت یادگیری. -انجام صفحه 110 کتاب کار فارسی. -روخوانی از صفحه 111 کتاب کار فارسی.
تکلیف: دختران عزیزم صفحه 9 و 10 دفتر مشق خلاق را با دقت تکمیل نمایید. -ارمغان هفته شماره 13 همراه دخترانم به منزل فرستاده شد لطفاً کامل شود و روز شنبه مورخ 1402/10/09 به آموزگار خود تحویل دهند.

هنر اول

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: هنرمندِ کوچک من سلام امروز در کلاس هنرمان با خواباندن پاستل ها با رنگ دلخواه(رنگ دلخواه آسمان من)لکه های رنگی روی کاغذ ایجاد کردیم و در آخر با کشیدن دستمال کاغذی روی آنها رنگ هارا در هم محو کردیم .
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً به خوبی از این فعالیت محافظت کنید و آنرا با خود به مدرسه بیاورید.

استعداد فضایی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: کتاب های مورد نیاز روز یکشنبه 3 دی: -کتاب نگارش ، کتاب ریاضی، کتاب کار ریاضی ،کتاب قرآن

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس یازدهم تدریس شد. بچه ها با مشاغل تولیدی و خدماتی آشنا شدند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: