فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 3
فعالیت: آرزو داریم ... هر آن چه در این لحظه‌ها از دلتان می‌گذرد به نسیم لطافتِ خداوند بر شما روا گردد ... پبشاپیش نوروزتان پیروز، هر روزتان نوروز - والدین گرامی و دانش آموزان عزیز تعطیلات خوبی داشته باشید. با تشکر دبستان دخترانه علوی
توضیح: برنامه آموزشی خاصی دانش آموزان عزیز ندارند تا بعد از تعطیلات.فقط مطالعه و روانخوانی فراموش نشود.....
فعالیت: آرزو داریم ... هر آن چه در این لحظه‌ها از دلتان می‌گذرد به نسیم لطافتِ خداوند بر شما روا گردد ... پبشاپیش نوروزتان پیروز، هر روزتان نوروز - والدین گرامی و دانش آموزان عزیز تعطیلات خوبی داشته باشید. با تشکر دبستان دخترانه علوی

ریاضی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: حل تمرینات کتاب صفحه‌ی 164 (تکرار و تمرین مفاهیم مبحث ساعت تمام، گذشته، مانده، بین). حل تمرینات کتاب صفحه‌ی 167 (تکرار و تمرین حل مسئله و درک مطلب، تکرار و تمرین مبحث جمع و تفریق از روش رسم شکل).

علوم اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: تکرار و تمرین درس 12 (از خانه تا مدرسه). نمایش انیمیشن آموزشی فندق جهت تکرار و تمرین.

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع نام و یاد خداوند بخشنده ی مهربان. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع سلام. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع شکرگزاری از نعمت های الهی. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع نیکی به پدر و مادر. تکرار و تمرین سوره های توحید ، کوثر ، عصر ، حمد ، ناس ، فلق و نصر. حل تمرینات صفحه‌ی (44) از دفتر مشق خلاق.(تکرار و تمرین جمله سازی با استفاده از کلمات در هم ریخته ، تکرار و تمرین ترکیب،کلمه و جمله سازی). جشن اسم قند عسلم حلما امروز در کلاس در کنار همکلاسی های مهربانشان برگزار شد دخترانم به رسم یادبود هدایایی به دوستانشان تقدیم کرده و اوقات خوشی را در کنار یک دیگر سپری کردند.قدردان زحمات شما اولیا مهربان و عزیز هستیم. لطفاً لینک زیر را در گوگل ملاحظه فرمایید: https://digipostal.ir/cirji4t
تکلیف: دختران نازم، لطفاً صفحه‌ی (44) از دفتر مشق خلاق را که امروز در کلاس انجام شده است؛ در منزل کامل کنند. صفحات روان خوانی کتاب کار فارسی که باید در ایام عید تکمیل شود: (190 ، 196 ، 202 ، 208 ، 214 ، 220).

ورزش اول

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: بهار با هلهله و پای کوبان در راه است و زمین و زمان انتظارش را می‌کشند امید است در این روزگار خجسته ایام به کامتان باشد نوروز مبارک

زنگ تفریح

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: پیشاپیش فرا رسیدن سال نو و بهار پرطراوت را به شما اولیای گرامی و دختران دلبندم تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از شادکامی، برکت و معنویت را از درگاه خداوند مهربان برای شما مسئلت دارم.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز تمام تمرین هایی که در طول این مدت تدریس شده بود را مرور و چک کردیم.
فعالیت: **آرزو کردم برات از روی اخلاص / در این روز از خدا از روی احساس / نبینی غم عزیزم ، شاد باشی / به دور از غصه و اندوه باشی / بمانی در امان از دوست و دشمن / حسود و بد دل و حتی نظر تنگ / در این آتش بسوزد دردهایت / بمانی در دلم تا به قیامت ** دانش آموزانم ، مادرها و پدرهای همراه و دوست داشتنی ، چهارشنبه سوریتان مبارک .
توضیح: https://aspb23.asset.aparat.com/aparatvideo/dcc017ff917f391b9e58c5ff3b892b1231041356-720p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6IjM4YWJkYTdjMzYyZWU2NjZiMjYyZmVkNTllMWVkNzFiIiwiZXhwIjoxNzEwMjUxNDYxLCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.6JBA2OhJxMCdcUMo37LBC-PL8cKwPB-xffOLEGhwwlI

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: تکرار و تمرین روخوانی از جدول الفبا. (تمرین و تکرار نشانه های آتش نشان، تمرین و تکرار نام نشانه ها). آموزش نشانه‌ی (ط) از طریق قصه گویی ، شعر خوانی و نمایش انیمیشن آموزشی. آموزش جایگاه نشانه‌ی (ط) در جدول دوستی و ترکیب با آتش نشان ها. آموزش جایگاه نشانه‌ی(ط) در کلمات از طریق کار با فلش کارت. آموزش روان خوانی درس 20 (خاطرات انقلاب).

نگارش اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: حل تمرینات کتاب صفحه‌ی 124 (تکرار و تمرین ترکیب و جمله سازی). حل تمرینات کتاب صفحه‌ی 125 (تکرار و تمرین جمله سازی با استفاده از کلمات در هم ریخته). حل تمرینات کتاب صفحه‌ی 126 (تکرار و تمرین بندنویسی).
تکلیف: قابل توجه اولیای عزیز، کتاب کار ریاضی دخترانم به منزل ارسال گردید لطفاً به نکات زیر توجه کافی داشته باشید: 1- همه ی کتاب کارها جهت تمرین و تکرار در ایام عید نوروز به منزل ارسال خواهند شد و به جهت جلوگیری از سنگینی بیش از اندازه ی کیف فرشتگانمان، هر روز یک کتاب کار به منزل ارسال می‌شود. 2- امروز کتاب کار ریاضی به منزل ارسال گردیده و انشاالله در روز شنبه 1403/01/18 می بایست به مدرسه بازگردانده شود. 3- لطفاً صفحاتی که دانش آموزان غیبت داشتند و توسط معلم مشخص شده تکمیل گردد. 4- پس از بررسی کتاب دخترانمان، در پایان صفحه ی 166 نام خود و تاریخ را یادداشت بفرمایید و حتماً امضا نمایید.

زنگ تفریح

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: ***ایرانیان شب سرد را به آتش می‌کشند به امید روزهای گرم و نیک بهارتان همچون آتش اهورایی چهارشنبه سوریتان خجسته و نکو***
تکلیف: https://digipostal.ir/harshanbe

ریاضی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: ایجاد انگیزه جهت آموزش مبحث ساعت از طریق قصه گویی و اجرای نمایش. آموزش مبحث ساعت (ساعت تمام ، گذشته و مانده). حل تمرینات کتاب صفحه‌ی 146 و 147. (تکرار و تثبیت ساعت کامل ، گذشته و مانده).

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز : حل تمرینات کتاب کار صفحه‌ی 184 (تکرار و تمرین روانخوانی و درک مطلب). حل تمرینات کتاب کار صفحه‌ی 239 (تکرار و تمرین تشخیص نشانه های "ز" ، "ذ" ، "ض" در کلمات مختلف). حل تمرینات کتاب کار صفحه‌ی 240 (تکرار و تمرین جدول دوستی، تکرار و تمرین کلمات مخالف یا برعکس). حل تمرینات کتاب کار صفحه‌ی 241 (تکرار و تمرین ترکیب و جمله سازی، تکرار و تمرین کامل کردن جمله با استفاده از کلمات مناسب، تکرار و تمرین مبحث اِ دوستی و "ی" میانجی). حل تمرینات کتاب کار صفحه‌ی 242 (تکرار و تمرین جمله سازی با استفاده از کلمات در هم ریخته، آموزش کلمات هم معنی ، تکرار و تمرین بندنویسی و داستان نویسی).
تکلیف: دلبندم، لطفاً در دفتر مشق خلاق صفحات (41 ، 42) را کامل کن. قابل توجه اولیای عزیز، کتاب کار فارسی دخترانم به منزل ارسال گردید لطفاً به نکات زیر توجه کافی داشته باشید: 1- همه ی کتاب کارها جهت تمرین و تکرار در ایام عید نوروز به منزل ارسال خواهند شد و به جهت جلوگیری از سنگینی بیش از اندازه ی کیف فرشتگانمان، هر روز یک کتاب کار به منزل ارسال می‌شود. 2- امروز کتاب کار فارسی به منزل ارسال گردیده و انشاالله در روز شنبه 1403/01/18 می بایست به مدرسه بازگردانده شود. 3- لطفاً صفحاتی که دانش آموزان غیبت داشتند و توسط معلم مشخص شده تکمیل گردد. 4- پس از بررسی کتاب دخترانمان، در پایان صفحه ی 242 نام خود و تاریخ را یادداشت بفرمایید و حتماً امضا نمایید.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا و دانش آموزان عزیز. امروز بازیهایی برای آشنایی نوروز با چوبک و بادی پرکاشن اجرا گردید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: مبحث شمارش و نوشتار اعداد توسط کاربرگ انجام شد.

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: آموزش مات در یک حرکت، تکرار درس گذشته، بررسی تکالیف، بازی
تکلیف: تا صفحه 35 کتاب حل شود
فعالیت: با سلام و احترام والدین گرامی روز دوشنبه21/اسفندماه/1402 از ساعت 15 لغایت 15:45 جلسه آموزشی با آموزگار پایه اول برگزار می گردد. خواهشمندیم راس ساعت مقرر در جلسه حضور بهم رسانید. در خصوص موارد مهم نشانه های عربی و چگونگی روند آموزشی و آموزش های مرتبط بعد از تعطیلات نوروزی صحبت خواهیم داشت.با تشکر کیهان معاون آموزشی

علوم اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: حل تمرینات کتاب کار صفحه‌ی 120 (تکرار و تمرین شناخت مفهوم متحرک ، ثابت و شکل حرکت وسیله ها). حل تمرینات کتاب کار صفحه‌ی 121 (تکرار و تمرین شناخت جهت حرکت وسایل). حل تمرینات کتاب کار صفحه‌ی 122 (تکرار و تمرین مفهوم تاثیر چرخ در حرکت اشیا و کمک به آسان تر شدن انجام کار ها). حل تمرینات کتاب کار صفحات 123 و 124 (تکرار و تمرین تفاوت حرکت در مسیر های صاف و شیب دار و چگونگی جلوگیری از لیز خوردن انسان ها و ماشین ها در برف و یخبندان).
تکلیف: قابل توجه اولیای عزیز، کتاب کار علوم دخترانم به منزل ارسال گردید لطفاً به نکات زیر توجه کافی داشته باشید: 1- همه ی کتاب کارها جهت تمرین و تکرار در ایام عید نوروز به منزل ارسال خواهند شد و به جهت جلوگیری از سنگینی بیش از اندازه ی کیف فرشتگانمان، هر روز یک کتاب کار به منزل ارسال می‌شود. 2- امروز کتاب کار علوم به منزل ارسال گردیده و انشاالله در روز شنبه 1403/01/18 می بایست به مدرسه بازگردانده شود. 3- لطفاً صفحاتی که دانش آموزان غیبت داشتند و توسط معلم مشخص شده تکمیل گردد. 4- پس از بررسی کتاب دخترانمان، در پایان صفحه ی 125 نام خود و تاریخ را یادداشت بفرمایید و حتماً امضا نمایید.

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: تکرار و تمرین روخوانی از جدول الفبا. ایجاد انگیزه جهت آموزش نشانه‌ی (ض) از طریق آشنایی با کیت کمک های اولیه ، ابزار امدادگری و انجام بازی مریض و دکتر. آموزش نشانه‌ی (ض) از طریق قصه گویی ، شعر خوانی و نمایش انیمیشن آموزشی. آموزش جایگاه نشانه‌ی (ض) در جدول دوستی و ترکیب با آتش نشان ها. آموزش جایگاه نشانه‌ی(ض) در کلمات از طریق کار با فلش کارت. آموزش روان خوانی درس 20 (رضا).
تکلیف: دختران باهوش من، لطفاً در دفتر مشق خلاق صفحات (39 ، 40) کامل شود. ** برای فردا دوشنبه 21 اسفند از نشانه‌ی (آ) تا (چ) املا خواهیم داشت لطفاً دخترانم تمرین و تکرار کافی از این بخش ها داشته باشند **

نگارش اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: حل تمرینات کتاب صفحه‌ی 121 (تکرار و تمرین ترکیب و جمله سازی ، تکرار و تمرین بندنویسی، تکرار و تمرین تشخیص تفاوت آوایی نشانه "ز" ، "ذ" ، "ض"). حل تمرینات کتاب صفحه‌ی 122 (تکرار و تمرین جمله سازی با استفاده از کلمات در هم ریخته، تکرار و تمرین بندنویسی). حل تمرینات کتاب صفحه‌ی 123 (تکرار و تمرین املا‌ی تصویری، تکرار و تمرین کامل کردن جملات ناقص با استفاده از کلمات مناسب).

قرآن اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع نام و یاد خداوند بخشنده ی مهربان. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع سلام. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع شکرگزاری از نعمت های الهی. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع نیکی به پدر و مادر. آموزش پیام قرآنی با موضوع صلوات بر پیامبر و خاندان محترمشان. تکرار و تمرین سوره های توحید ، کوثر ، عصر ، حمد ، ناس ، فلق و نصر. قصه گویی داستان (کودکی حضرت موسی) به همراه نمایش انیمیشن. آموزش لوحه‌ی شماره‌ی(29). آموزش لوحه‌ی شماره‌ی(30).

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی جذاب ما ، مبحث موجودات زنده و غیرزنده را دوره کردیم و درنهایت زبان آموزان عزیزم تمام موجودات زنده و غیر زنده ای را می‌شناختند را نقاشی کردند .

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام وقت بخیر . در این جلسه اتیکت ایمنی 2 آموزش داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: