فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 3

ریاضی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : حل تمرینات کتاب صفحه 32 ( تکرار و تمرین الگویابی خطی). حل تمرینات کتاب صفحه 34 ( تکرار و تمرین الگویابی شطرنجی با تاکید بر جداسازی بخش ثابت و تکرار شونده).

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : تکرار و تمرین پیام قرآنی در ارتباط با شروع کار ها با نام و یاد خداوند بخشنده ی مهربان . تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع سلام. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع شکر گزاری از خداوند بزرگ. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع احترام و نیکی به پدر و مادر. تکرار و تمرین سوره توحید و سوره کوثر و عصر. تکرار و تمرین شعر (خدای مهربان) به همراه حرکات پیرامید. روخوانی جدول الفبا، تمرین و تکرار صدا های کوتاه و بلند. تکرار و تمرین نشانه (آ-ا). آموزش نشانه (ب) از طریق قصه گویی ، شعر خوانی و نمایش انیمیشن. آموزش روان خوانی ، تلفظ صحیح و کلمات هم آغاز ، هم پایان درس جدید. حل تمرینات کتاب کار صفحه 40 (تکرار و تمرین لوحه نویسی).
تکلیف: زیبارویان من، لطفا: - صفحه 29 دفترمشق خلاق را انجام دهید. سرمشق های داخل دفتر شطرنجی تکمیل گردد. ( توجه داشته باشید که نشانه ی " آ ا " با رنگ قرمز نوشته می شود). دفتر مشق خلاق جلد دوم، به دانش آموزان تحویل داده شد؛ تا روز شنبه 1402/08/06 مهلت دارید از سمت راست ( حتما سمت راست) سیمی نمایید و خواهشا به ترتیب صفحات توجه داشته باشید که در حین سیمی شدن برهم نریزد. عزیزانم برای فردا یک تیشرت پدرشان ( پیراهن دکمه دار نباشد) را همراه خود به مدرسه بیاورند.

نگارش اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : حل تمرینات کتاب صفحه 26 و 27 (آموزش لوحه ی جدید).

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: آشنایی با ابزار نوشتن (تایپ کردن ) در برنامه ی paint
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : تکرار و تمرین پیام قرآنی در ارتباط با شروع کار ها با نام و یاد خداوند بخشنده ی مهربان. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع سلام. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع شکر گزاری از خداوند بزرگ. آموزش پیام قرآنی با موضوع احترام و نیکی به پدر و مادر. تکرار و تمرین سوره توحید. تکرار و تمرین سوره کوثر. آموزش سوره عصر. تکرار و تمرین شعر (خدای مهربان) به همراه حرکات پیرامید این سرود. روخوانی از جدول الفبا و تکرار و تمرین صدا های کوتاه و بلند. مروری مختصر بر نشانه (آ-ا) ، کلمات نگاره یک تا ده ، کلمات هم آغاز و هم پایان.
تکلیف: دلبندم لطفاً در دفتر مشق خلاق بخش لوحه ها صفحه (28) را کامل کن.( دختر عزیزم لطفاً در هنگام نوشتن لوحه ها به قانون زیر هم نویسی و قانون رعایت فاصله دقت کن).

نگارش اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : حل تمرینات کتاب تکمیل صفحه 22 و 23. (آموزش لوحه ی جدید)

ورزش اول

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام هفته تربیت بدنی مبارک افتتاحیه مسابقات المپیاد ورزشی در سالن حیدرنیا برگذار شد.
تکلیف: لطفا در جهت انتخاب کفش ورزشی مناسب،فایل پیوست را مطالعه بفرمایید.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: امروز به علت جشن هاو سیستم و هفته تربیت بدنی در ورزشگاه اجرای گروهی ریتم و گیم با تمام دانش آموزان انجام شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: برگذاری المپیاد ورزشی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: