فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 12

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما، صفحه‌ی 21 که مربوط به مرور کل یونیت بود را تکمیل کردیم و همچنین سنجش Spelling را پیش بردیم. در آخر مکالمه‌ای کاربردی مربوط به هرم غذایی و غذای سالم و ناسالم را به همراه یک بازی پرهیجان انجام دادیم.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده زبان آموزان پرتلاشم صفحه ی 17 از کتاب کار را حل کنند. و برای Spelling آماده باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان جذاب ما، صفحه‌ی 20 که مربوط به غذای ملل مختلف است کامل کردیم. با لغات جدید بیشتری آشنا شدیم و Spelling با یک بازی بسیار هیجانی انجام دادیم. در نهایت دانش آموزان پر تلاشم در گروه‌های دو نفره، در خصوص غذای ایرانی یا غیر ایرانی مورد علاقه‌ی خود مکالمه داشتند.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزان عزیزم صفحه ی 16 از کتاب کار را حل کنند و همچنین 4 جمله با There is some/There are some بنویسند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: برای تثبیت مباحث تدریس شده در کلاس علوم انگلیسی، چند فعالیت بامزه انجام دادیم. مثلا زبان آموزان عزیزمان درگروهای خود کلمات را بریدند، سپس تفکیک کردند و در ستون‌های مربوط به جامد ، مایع و گاز چسباندند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد و صمیمی ما ، صفحه‌ی 19 که مربوط به بحث جذاب هرم غذایی بود را کامل کردیم. ما تلاش کردیم به زبان انگلیسی در خصوص طبقات مختلف غذایی صحبت کنیم. در نهایت به صورت غیر مستقیم گرامر را هم در بطن این موضوع تمرین کردیم.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزان عزیزم صفحه ی 15 از کتاب کار را حل کنند و برای Spelling آماده باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ، صفحه‌ی 18 که مربوط به Phonics بود انجام شد و ما با صداهای ترکیبی air/ear بیشتر آشنا شدیم. چند تا بازی جذاب هم انجام دادیم تا لغات مربوط به این صداها را خوب به خاطر بسپاریم.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزان عزیزم صفحه ی 14 از کتاب کار را حل کنند.و همچنین یک خط از لغات غلط (با توجه با دیکته ای که در کلاس انجام شد) در دفتر خود بنویسند. فردا سنجش Spelling لغات در کلاس انجام می‌شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس Math جذاب امروز ما، مباحث تخصصی گرد کردن اعدا ، مرتب کردن اعداد از کوچکترین به بزرگترین، ارزش های مکانی اعداد چهار رقمی و گسترده نویسی اعداد را مرور کردیم. همچنین صفحه 11 از کتاب ریاضی انگلیسی پایه چهارم را انجام دادیم.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ، صفحه‌ی 17 انجام شد و ما یک تمرین جذاب برای Spelling انجام دادیم.همچنین با توجه به گرامر تدریس شده پرسش و پاسخ داشتیم. در نهایت یک مکالمه‌ی کاربردی با موضوع At the market را تمرین کردیم.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزان عزیزمان صفحه ی 13 از کتاب کار را حل کنند. لازم به ذکر است فردا در کلاس زبان ما دیکته ی لغات خواهیم داشت.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: