فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 12

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد ما ، صفحه‌ی 71 که مربوط به Progress check بود در کنار زبان اموزانم انجام شد.و شعرهای Festival تمرین شدند.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا کتاب کار را تا پایان صفحه ی 67 تکمیل کنند و حتما تمرین spelling درس 6 را در منزل داشته باشند،لذا فردا در کلاس زبان ما سنجش دیکته برگزار خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ،مباحث گذشته مرور شدند و صفحه ی 70 که مربوط به بخش جذاب culture بود انجام شد.در این صفحه،ما در مورد مبحث World foress در کنار هم لغات جدیدی اموختیم و به سوالاتی پاسخ دادیم.در انتهای این صفحه زبان اموزانم مکالمه ی بسیار جذابی درباره ی تجربیات خود داشتند.همچنین شعرهای Festival را در کنار هم تمرین کردیم.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا کتاب کار را تا  صفحه ی 65 را انجام دهند و به CD صفحه ی 70 قسمت 21 گوش دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ،صفحه ی 69 که مربوط به CLIL بود انجام شد.در این صفحه،ما در مورد مبحث The Amazon rainforest مکالمه ای جذاب داشتیم و در کنار هم لغات بسیار جدیدی اموختیم و به سوالاتی پاسخ دادیم.همچنین شعرهای Festival تمرین شد.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا کتاب کار را تا  صفحه ی 64 را انجام دهند و به CD صفحه ی 69 قسمت 19 گوش دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس شاد ما ، شعر های Festival تمرین و تکرار شد و همچنین ساختار Did مرور شد و Spelling تمرین شد.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا کتاب کار را تا صفحه ی 63 تکمیل کنند و به CD صفحه ی 66 قسمت 9 گوش دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما،شعر Festival تکرار و تمرین شد و صفحه ی 67 کتاب که مربوط به Writing میشد انجام شد.در این صفحه ما در کنار هم ، Interview جذابی را روانخوانی کردیم و با لغات جدیدی اشنا شدیم و در انتها به سوالاتی پاسخ دادیم.لازم به ذکراست فایل Spelling Bee مرحله ی دوم بارگذاری شد و همچنین چهارشنبه‌ی هفته‌ی آینده مورخ 2 اسفند مسابقه برگزار خواهد شد.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا کتاب کار صفحه ی 63 را انجام دهند و به CD صفحه ی 66 قسمت 9 گوش دهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: