فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 12

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز ما در کلاس زبان ،درس 3 که مربوط به furniture, preposition of place میشد را شروع و صفحه ی 32 را انجام دادیم.در این صفحه با ما لغات جدیدی اشنا شدیم و spelling انها با یک بازی پرهیجان تمرین کردیم. در آخر زبان آموزان عزیزم مکالمه را با ایفای نقش تمرین کردند.
تکلیف: لیست مسابقه‌ی Spelling Bee بارگذاری شد و دانش آموزان پر تلاشم میبایست برای فردا 10 لغت اول که شامل peas, peaches, mangoes, flour, tomatoes, carrots, strawberries,plums, oranges,beans می‌باشد را مرور کنند. (تاریخ مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.)
فعالیت: امروز سنجش کتبی یونیت 1 و 2 انجام شد.
توضیح: از روز بارانی خود لذت ببرید. :)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس ریاضی انگلیسی جذاب و پر از هیجان ما ،امروز با انواع اشکال هندسی آشنا شدیم و درآخر دانش آموزان عزیزم با کاغذ رنگی اشکال هندسی خود را ساختند .

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
تکلیف: باسلام،فردا سنجش کتبی در کلاس برگزار خواهد شد. دانش آموزان باهوشم لطفا و حتما درس 1و2 کتاب ODI 3 را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز ما در کلاس زبان جذابمان،به مرور مطالب گذشته در درس 1_2 در کنار پرداختیم و در همین راستا کاربرگی کاربردی حل شد و همچنین spelling را با بازی تمرین کردیم.امروز دانش آموزان عزیزم مکالمه ای کاربردی را تمرین کردند.
تکلیف: لطفا و حتما دانش آموزان سخت کوشم موارد تدریس شده را مرور کنند.و سوالات زیر را در دفتر نوشته و پاسخ دهند. 1_have you got thick eyebrows? 2_has your mum got a small nose? 3_has your dad got long hair? 4_have you got a black moustache?

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس ریاضی جذاب ما ، اشکال سه بعدی و اصطلاحات مربوطه را یاد گرفتیم .

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان، صفحه ی 105 را که مربوط به Extensive Reading است انجام دادیم. این نوع صفحات حاوی متن‌های نسبتا طولانی است که مهارت درک مطلب زبان آموزان را تقویت می‌کند و معمولا در آزمون‌های بین المللی نیز بسیار رایج هستند.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم لطفا از لغات زیر 2 خط بنویسند و همچنین spelling را تمرین کنند. Girl_ blue eyes_ long hair _twins_thin_chin
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: