فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 12

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ،صفحه ی 59 که مربوط به CLIL بود انجام شد.در این صفحه،ما در مورد مبحث (Herbivores, Carnivores, Omnivores) مکالمه ای جذاب داشتیم و در کنار هم لغات بسیار جدیدی اموختیم و به سوالاتی پاسخ دادیم.همچنین سنجش دیکته برگزار شد و و در انتها زبان اموزانم تمرین writing کردند.
تکلیف: زبان اموزانم عزیزم لطفا و حتما مطالب تدریس شده ی امروز را مرور کنند،spelling لغات درس 5 را خوانده و کتاب کار صفحه ی 55 را انجام دهند. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان اموزانم پخش شود. https://www.aparat.com/v/H9p7A

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس ریاضی انگلیسی جذاب ما، مبحث تخصصی ساده کردن کسر ها را درکنار هم آموختیم .

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در مدرسه ی پر از هیجان ما نمایشگاه هفته ی ملی علوم برگزار شد.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا کتاب کار را تا صفحه ی 54 تکمیل کنند و روز شنبه برای سنجش دیکته از درس 5 اماده باشند. لطفا فیلم لینک زیر پخش شود. https://www.aparat.com/v/H9p7A

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان،ما در کنار هم صفحه ی 58 که به phonics مربوط می شد را انجام دادیم و با صداهای sc, sk, sm, sn, sp, squ, st, sw بیشتر اشنا شدیم و در همین راستا تمرین های کاربردی انجام دادیم. همچنین پروژه جذاب زبانی مربوط به هفته‌ی ملی علوم انجام شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم لطفا کتاب کار صفحه ی 54 را انجام دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما صفحه ی 57 که مربوط به writing میشد انجام شد.در این صفحه عزیزانم با کاربرد ساختار Going to بیشتر اشنا شدند و ان را استفاده کردند.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا کتاب کار صفحه ی 52 و 53 کتاب کار را تکمیل کنند. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود.https://www.aparat.com/v/jGBa2

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما ساختار going to مرور شد و صفحه ی 56 که مربوط به story میشد تدریس شد،ما امروز در کنارهم مبحث currency را مرور و راجع به ان مکالمه ای جذاب داشتیم.
تکلیف: زبان اموزانم عزیزم لطفا کتاب کار صفحه ی 50 و 51 را کامل کنند.لازم به ذکر فردا در کلاس زبان شاد ما پروژه زبان با موضوع (واحد پول)انجام خواهد شد. فایل ضمیمه شده در ذیل جهت ایده و تهیه material مورد نیاز زبان اموزانم میباشد. اعضای گروه سبز میبایست قسمت 1 با موضوع currency ،گروه زرد قسمت 2 با موضوع currency symbol ،گروه قرمز قسمت 3 با موضوع flags and currencies و گروه ابی قسمت 4 با موضوع exchange را از فایل pdf تهیه نمایند.زبان اموزانم با توجه با توضیحات امروز میتوانند به دلخواه مواردی را اضافه کنند و همچنین متن های پوستر را سرچ و اماده کنند. (عکس ها صرفا جهت ایده هستن،زبان اموزانم عبارت خود را در گوگل وارد و ایده پردازی کنند،به عنوان مثال : currency poster)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: