فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 12

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما،شعر Festival تکرار و تمرین شد و صفحه ی 66 کتاب که مربوط به reading میشد انجام شد.در این صفحه ما در کنار هم درمورد Respect nature مکالمه ای جذاب داشتیم و متن را روانخوانی و به سوالات پاسخ دادیم.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما کتاب کار صفحه ی 64 را انجام دهند و شعر Festival را در منزل تمرین کنند. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود: https://aparat.com/v/qLlYP

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ، ما در کنار هم تمرین مکالمه داشتیم.همچنین موارد تدریس شده مرور شدند و در انتها به تمرین listening پرداختیم.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما کتاب کار صفحه ی 61 را انجام دهند.و همچنین CD صفحه ی 62 قسمت 3 و صفحه ی 64 قسمت 6 گوش دهند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: در کلاس زبان شاد ما ، مطالبی که آموخته بودیم را مرور کردیم ، سپس با زبان آموزان عزیزم قسمتی از یک انیمیشن را تماشا کردیم و از انیمیشن پرسش و پاسخ انجام دادیم .

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما، شعرهای Festival تمرین شد.همچنین ساختار Did...? تدریس شد و در همین راستا تمرین هایی کاربردی انجام شد.زبان اموزانم با استفاده از ساختار جدید مکالمه ای جذاب تمرین کردند.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما کتاب کار صفحه ی 60 را انجام دهند. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان اموزانم پخش شود. https://aparat.com/v/jNXC1

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس علوم جذاب ما ،‌زبان آموزان عزیزم پروژه پاورپوینت خود از مباحث مربوط به کتاب علوم انگلیسی را ارائه دادند و مباحثی که آموخته بودند را به زبان انگلیسی در کلاس توضیح دادند .

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما، شعر های Festival را تمرین کردیم ،همچنین صفحه ی 64 که مربوط به Nature: Preposition of movement میشد انجام شد.در این صفحه ما با لغات جدیدی اشنا شدیم و spelling ان هارا کنار هم تمرین کردیم.و در انتها به شعر گوش دادیم.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما از لغات زیر دو خط نوشته و Spelling ان هارا تمرین کنند و همچنین CD صفحه ی 64 قسمت 6 را گوش دهند. Sea, coast , hills, lake , across, towards, around, past , through

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ما شعر های Festival به همراه زبان اموزانم تمرین شد و همچنین درکنار هم تمرین Writing با موضوع Family داشتیم.در انتها سنجش دیکته برگذار شد.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما شعر های Festival را در منزل تکرار و تمرین کنند ،همچنین Writing خود را در منزل چک و روانخوانی کنند. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان اموزانم پخش شود. https://aparat.com/v/mA6xr

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس ریاضی شاد ما ، مبحث تبدیل اعشار به کسر و کسر به اعشار را آموختیم و زبان آموزان عزیزم تمرینات مربوط به این مبحث را در دفتر خود نوشتند و حل کردند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: