فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 12

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد ما ،ما در کنار هم لغات و افعال جدیدی مربوط به Seasonal activities یاد گرفتیم و مکالمه ای بسیار جذاب انجام دادیم.همچنین صفحه ی 84 کامل شد.در ادامه به شعر گوش دادیم و تمرینی کاربردی انجام دادیم.همچنین Spelling تمرین شد.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما از لغات زیر دو خط بنویسند و حتما Spelling ان هارا تمرین کنند. go camping, go water skiing, go hiking, go snowboarding, go swimming, go shopping و همچنین CD صفحه ی 84 قسمت 5.6 گوش داده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ، ما در کنار هم ساختار جدید مربوط به آب و هوا را مرور کردیم و در همین راستا تمرین هایی کاربردی انجام دادیم. همچنین Spelling لغات با بازی در کنار زبان اموزان عزیزم انجام شد.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما Spelling لغات درس 8 را تمرین کنند،روز سه شنبه سنجش دیکته در کلاس خواهیم داشت،همچنین حتما CD صفحه ی 82 قسمت 1,2,3 گوش داده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ، ما در کنار هم ساختار جدید  What will the weather be like? را یاد گرفتیم و صفحه ی  83 را انجام دادیم و در همین راستا مکالمه ای بسیار جذاب داشتیم. در انتها Spelling را با بازی بسیار جذابی دوره کردیم.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما کتاب کار را تا صفحه ی 79 تکمیل کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد ما ،ما در کنار هم درس 8 که مربوط به On holiday بود را شروع کردیم و صفحه ی 82 را انجام دادیم.در این صفحه زبان اموزان عزیزم با لغات جدیدی در رابطه با Weather اشنا شدند و spelling ان هارا تمرین کردیم،در انتها در کنار هم شعر را گوش دادیم.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما از لغات زیر دو خط بنویسند و حتما Spelling ان هارا تمرین کنند: wet , temperature, warm, degrees, humid, stormy, lightning, thunder
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: