فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز شعر Counting stars را باهم تمرین کردیم ،متن صفحه 63 کتاب را که دررابطه با سیستم هضم و گوارش بدن است را باهم آموختیم و متن آن را خواندیم و سوالات آن را جهت درک مطلب پاسخ دادیم . همچنین سنجش دیکته انجام شد.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 57 را با دقت انجام دهند. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود. https://www.aparat.com/v/H9p7A

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس ریاضی مهیج ما صفحه ی انجام شد و زبان اموزانم با مطلب جذاب decimals اشنا شدند.
تکلیف: زبان اموزانم لطفا و حتما مطالب تدریس شده و یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: نمایشگاه هفته علوم در مدرسه برگزارشد.
تکلیف: روز شنبه از لغات و جملات سه صفحه (56و 58و 62) سنجش دیکته خواهیم داشت.دانش اموزان عزیز میبایست دیکته لغات و جملات آن را در دفتر زبان تمرین کنند. کتاب کار تا آخر صفحه 56 پاسخ داده شود. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود. https://aparat.com/v/I0rgi

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز شعر She را باهم تمرین کردیم.نحوه تلفظ (le) و (y ) در کلمات مختلف را آموختیم و باهم تمرین کردیم. همچنین دانش اموزان عزیز درباره روتین خود و همکلاسیشان سوال پرسیده و یک متن درباره روتین دوستشان نوشتند.
تکلیف: کتاب کار صفحه 54-55 را پاسخ دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: مبحث Equality دررابطه با هفته علوم تدریس شد و در کلاس با دانش اموزان درباره این موضوع مکالمه کردیم و سپس دانش آموزان در گروه های چهارخانه خود پوستر های زیبایی با موضوع برابری ساختند.
تکلیف: دختران عزیزم شعر داده شده را در منزل گوش کنند و با آن همخوانی کرده و تا آخر پارت 3 حفظ نمایند. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیزم پخش شود. https://www.aparat.com/v/jGBa2

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان امروز ابتدا اهنگ Counting stars را باهم شنیدیم و تمرین کردیم ،سپس قیدهای تکرار و کاربرد آن ها در جمله را مرور کردیم ،و متن صفحه 60 کتاب با موضوع morning and afternoon person را باهم خواندیم و فایل صوتی را شنیدیم و تمرین کتاب را حل کردیم.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 54 را حل کنند. همچنین فردا دوشنبه جهت ساخت پروژه و پوستر زبانی با عنوان Equality متریال مورد نیاز خود را پرینت آماده سازی و همراه خود بیاورند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: