فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس زبان شاد شاد ما، یک انیمیشن زیبا به زبان انگلیسی تماشا کردیم و عبارت های آن را تکرار و تمرین کردیم. سپس داستان صفحه‌ی 32 کتاب را باهم خواندیم و زبان آموزان عزیزم برای همکلاسیشان داستان را به انگلیسی تعریف کردند. در آخر سوالات کوتاهی از داستان را پاسخ دادیم.
تکلیف: دختران پرتلاشم کتاب کار صفحه 26 را به طور کامل و دقت باتوجه به داستان خوانده شده در کلاس حل نمایند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان تخصصی ما، مباحث قبلی را برای تثبیت بهتر مرور کردیم. سپس وارد مبحث بسیار جذاب ویتامین‌ها شدیم. چقدر فوق العادست که داریم تمرین می‌کنیم این مباحث تخصصی را به زبان انگلیسی درک کنیم و راجع بهشون صحبت کنیم؛ موافقید؟ :)
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزانم موارد یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس شاد زبان ما ، طبق روتین همیشگیمان با هم انیمیشن کوتاهی از یک داستان جذاب را تماشا و درباره آن گفتگو کردیم. سپس صفحه‌ی 20 کتاب را که مربوط به (Hero) قهرمان مورد علاقه دوشخصیت متن بود، انجام دادیم و متن آن را خواندیم و به سوالات کتاب جهت درک بهتر مطلب و متن درس پاسخ دادیم. همچنین من و دختران عزیزم به زبان انگلیسی درباره قهرمان زندگی مان و علت انتخاب آن شخص صحبت کردیم. (ضمنا سی دی کتاب های زبان ODI به زبان آموزان تحویل داده شد)
تکلیف: دختران عزیزم لطفا کتاب کار صفحه 14 را حل کنند. (لطفا دقت بفرمایید که امتیاز مربوط به تکالیف فقط به تکالیفی داده می‌شود که به طور کامل انجام شده باشد).

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس science جذاب ما ،موضوع مربوط به minerals تدریس شد و ما با مفهوم ان اشنا شدیم.همچنین پرسش و پاسخ انجام شد.
تکلیف: لطفا و حتما برای جلسه آینده دانش آموزانم موارد تدریس شده را مرور کنند،پرسش خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: ما امروز در کلاس شاد زبانمان، یک آهنگ را باهم همخوانی کرده و عبارات کاربردی آن را باهم تکرار کردیم. سپس صفحه‌ی 19 را که مربوط به بحث جذاب مشاغل خاص بود کامل کردیم. ما تلاش کردیم به زبان انگلیسی این شغل‌ها را از بعد هنری، تکنیکال، علمی و ... توصیف کنیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز کتاب کار صفحه 13 را حل کنند. (در آخر این صفحه باید یک متن چهارخطی درباره شغل موردعلاقه و علت آن توضیح دهند) فردا از تمامی کلمات و جملات صفحات 12 و 14 دیکته خواهیم داشت. جهت تمرین، لطفا *فقط یک بار* از کلمات و جملات در دفترشان رونویسی کنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس Math جذاب ما ، به دوره ی مبحث Large numbers پرداختیم، و به همراه زبان آموزان پرتلاشمان سعی کردیم اعداد خیلی بزرگ را بخوانیم و بنویسیم و معادلات مربوط به آن‌ها را تمرین کردیم.
تکلیف: لطفا و حتما دانش آموزان عزیزمان مسئله‌ی ریاضی زیر را در دفتر نوشته و حل کنند: The population of Canada was about 32 980 000 in July 2007.Data show that there were about 497 cellular phones per 1000 people in that year.how many cellular phones were there in Canada in 2007?

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: ما امروز در کلاس زبا انگلیسی یک قسمت کوتاهی از انیمیشن Luca را تماشا و عبارات انگلیسی مهم ان را باهم تکرار کردیم. درباره نحوه تلفظ صداهای ترکیبی ow ,ou آموختیم و مثال هایی از آن ها را باهم خواندیم و تمرین کردیم. همچنین یک بازی هیجان انگیز جهت پیدا کردن لغات با ow و ou با دختران پرتلاشم انجام دادیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزمان کتاب کار صفحه 12 حل کنند.همچنین، دیکته لغات صفحه 12 کتابشان را در دفتر با رونویسی از آن‌ها تمرین کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی ما پارت آخر آیه الکرسی را به انگلیسی باهم خواندیم، به یک موسیقی زیبا گوش کردیم و درکلاس همخوانی کردیم. متن صفحه 17 کتاب قسمت Writing راکه درباره درسهای مدرسه و انواع سرگرمی بود را با هم خواندیم، روخوانی کردیم و دختران عزیزم با دقت به سوالات درک مطلب آن پاسخ دادند. در نهایت، در یک فعالیت پر هیجان گروه‌ها جواب سوالات متن را پیدا کردند و نوشتند.
تکلیف: زبان آموزان پر تلاشمان کتاب کار صفحات 10-11 کتاب کار را انجام دهند . برای تمرین مسئولیت‌پذیری در دختران عزیزمان، به هیچ عنوان تکلیف نوشته شده در کلاس را نخواهیم پذیرفت.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: