فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی گرامر درس 5 را مرور و ورک شیت آن را در کلاس پاسخ دادیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیز پنج فایل صوتی از درس 4 تا 7 را گوش دهید و جملاتی که شنیدید را برایم در دفترتان بنویسید. As the New Year makes its way Through the cold winter... Sending you a warm Hello and wishing you a «Happy New Year »

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز لغات و گرامر درس 7 را مرور کردیم و تمرینات صفحه 87 را باهم پاسخ دادیم. همچنین داستان درس 7 را باهم خواندیم و درباره شخصیت ها و موضوع داستان با هم مکالمه کردیم.
تکلیف: دانش اموزان عزیز کتاب کار صفحه 81 را پاسخ دهند. گرامر درس 7 مطالعه شود. همچنین سنجش دیکته از صفحات 78،80،84 خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز ابتدا قسمتی زیبای Luca را باهم تماشا کردیم و بعد درمورد اتفاقات آن مکالمه کردیم. سپس متن صفحه 86 کتاب را باهم خواندیم و سوالات آن راپاسخ دادیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیز کتاب کار صفحات 79 و 80 را با دقت پاسخ دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز نحوه تلفظ حرف g قبل از حرف صدادار e را باهم آموختیم با کلمات مختلف تمرین و تکرار کردیم سپس دانش اموزان عزیز درباره موقعیت های مختلف در فروشگاه و نحوه خرید لباس باهم مکالمه کردند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز کتاب کار صفحه 78-79 را پاسخ دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز گرامر درس 7 را باهم مرور و تمرین کردیم ،سپس متن صفحه 82 کتاب را که درباره نوجوانان و نحوه خرج کردن پول در آمریکا بود را باهم خواندیم و سوالات مربوط به متن راپاسخ دادیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیز به سی دی کتاب (فایل صوتی در فولدر C ) گوش دهند و مکالمه مربوط به صفحه 83 کتاب Pupil's book را کامل کنند. همچنین کتاب کار صفحه 76 را حل کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: