فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان امروزمان ابتدا یک action song را باهم گوش کردیم و اکشن های آن را انجام دادیم،سپس کلمات جدید درس سه شامل فعالیت های تفریحی را باهم آموختیم ،و لغات را باهم تمرین کردیم،سپس طی یک فعالیت گروهی فایل صوتی را گوش دادند و باتوجه به آن نوع فعالیت را تشخیص داده و یادداشت کردند و درآخر دانش اموزان درباره علاقه شان به هر فعالیت باهم مکالمه کردند.
تکلیف: دانش اموزان عزیز فایل Spelling bee جهت مطالعه ضمیمه گزارش شده است، همه دانش اموزان می بایست در این رقابت شرکت کنند. تاریخ مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس ریاضی، مباحث گذشته را مرور و همچنین صفحه ی 22 را در کنار هم انجام دادیم و با ویژگی‌های مثلث بیشتر آشنا شدیم.
تکلیف: لطفا دانش آموزان سخت کوشم موارد تدریس شده و موارد یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز سنجش کتبی یونیت 1 و 2 انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
تکلیف: دختران باهوشم فردا دوشنبه سنجش زبان انگلیسی شامل( درس یک و دو کتاب Pupil's book )میباشد را مطالعه کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس امروز زبان انگلیسی امروز ابتدا گرامر درس دو را با مثال هایی مرور و یادآوری کردیم ، سپس زبان آموزان عزیزم کاربرگ مربوط به درس دو کتاب ODI4 که در دفترهایشان چسبانده شده است را پاسخ دادند.
تکلیف: جهت سنجش( درس یک و دو) زبان انگلیسی مطالب این دروس شامل لغات،گرامر و تلفظ و ... را از کتاب ODI 4 به طور کامل مطالعه کنید. درضمن 5 سوال زیبا درباره پرسش از احساسات افراد در دفترتان بنویسید و پاسخ دهید. مانند: How does Sally feel?She feels surprised. What's the matter?

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز با در کلاس ریاضی،مطالب قبل را مرور و نحوه ی کار با protractor را دوره کردیم و همچنین مبحث triangles را شروع کردیم.
تکلیف: لطفا و حتما دانش آموزان عزیزم موارد تدریس شده و یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
تکلیف: دختران عزیزم میبایست سی دی کتاب شامل همه فایل های صوتی درس دو را که از صفحه 22 تا 31 میباشد را در منزل دو بار پخش کنند و با دقت گوش کرده ،سپس از هر فایل صوتی یک جمله کامل و درست در دفترشان بنویسند. در ضمن جهت سنجش کلاسی شماره 2 زبان انگلیسی درس دو کاملا مطالعه شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: