فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: کلاس پرهیجان امروز ما با خواندن یک آهنگ آغاز شد و سعی کردیم با آهنگ همخوانی کنیم و بعضی عبارت های متن آن را باهم تمرین کردیم.نحوه ساخت جملات پرسشی با Why و نحوه درست پاسخ به آنها را آموختیم و این ساختار را در قالب پرسش در کلاس با موضوع شغل موردعلاقه دانش اموزان با یکدیگر مکالمه و تمرین کردیم.
تکلیف: دختران عزیزم صفحات 8-9 کتاب کار را با دقت کامل حل کنند. (لطفا قبل از حل کردن تمرین ها حتما مثال کتاب را بخوانند.)

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: کلاس امروز ما با خواندن آیه الکرسی به زبان انگلیسی آغاز شد، نحوه سوال پرسیدن درباره شغل مورد علاقه افراد در آینده (با ساختار do و does) را یادگرفتیم و طی یک فعالیت گروهی ساخت جملات پرسشی را تمرین کردیم ، همچنین در کلاس با دانش اموزان درباره شغل هایی که می‌خواهند در آینده انتخاب کنند صحبت کردیم. بچه‌ها خیلی ایده‌های جذابی برای آیندشون دارند! :)
تکلیف: دختران عزیزم صفحه 6-7 کتاب کارشان را با دقت کامل حل کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: کلاس امروز ما هم با یک موسیقی جذاب شروع شد. سعی کردیم با هم آهنگ را بخوانیم و عبارت‌های مهمش را تمرین کنیم. لغاتی شامل شغل های خاص دیگر شامل (receptionist, florist,....) را یادگرفتیم و یک بازی و فعالیت هیجان انگیز با عنوان تصاویر پنهان شده درکلاس به صورت گروهی انجام دادیم و همچنین در کلاس با دانش اموزان درباره شغل هایی که میخواهند در آینده انتخاب کنند صحبت کردیم.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 2-3-4-5 را با دقت کامل حل کنند. ضمنا یادآوری میگردد که اسامی دانش اموزان نوشته و روی کتاب هایشان چسبانده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: کلاس امروز ما هم با یک موسیقی دلنشین شروع شد. سعی کردیم با هم آهنگ را بخوانیم و عبارت‌های مهمش را تمرین کنیم. گرامر درس با موضوع want و استفاده از آن برای سوم شخص را یاد گرفتیم و نحوه ی ساخت جملات با wants و doesn't want را آموختیم و تمرین کردیم. یک فعالیت جذاب هم در رابطه با افراد مشهور و شناخته شده برای درک بهتر گرامر درس انجام دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم سه جمله با wants بسازند.(مانند:My brother wants to be a paramedic.) و سه جمله هم با عبارت doesn't want بسازند. (She doesn't want to be a judge)

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان جذاب امروز ما، به یک موسیقی در کلاس گوش دادیم و باهم اهنگ را خواندیم. کلمات جدید مربوط به شغل‌های کمی خاص‌تر شامل hairdresser, paramedic,.... را یاد گرفتیم و نحوه ی ساخت جملات با want را آموختیم و تمرین کردیم. یک بازی بامزه هم برای درک بهتر لغات جدید با دختران عزیزم انجام دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم از لغات زیر دو خط بنویسند و با ساختار want با آنها جمله بسازند. (hairdresser, graphic designer, paramedic, dentist, photographer)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: