فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروزمان ،ابتدا پارت آخر آیه الکرسی را باهم خواندیم،همچنین تصاویری واقعی از افراد با احساسات مختلف را باهم دیدیم وکلمات درس دورا مرور کردیم سپس زبان اموزان عزیزم درباره تصاویر با ساختارهای زیر از هم سوالاتی پرسیدند.(How does she feel?Why is she frowning?) سپس به فایل صوتی کتاب گوش دادیم و دختران عزیزم تمرین صفحه 31 را باهم انجام دادند .
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 25 را با دقت حل کنند.حتما پیش از نوشتن این صفحه لغات و گرامر درس دو را مطالعه کنند. به سی دی کتابتان مربوط به صفحه 31 گوش دهید و در دفتر 5 جمله آن را بنویسید .(ابتدای همه فایل های صوتی ابتدا شماره صفحه آن توسط گوینده پخش میشود لطفا به این نکته دقت بفرمایید.)

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی شاد امروز ما ،ابتدا آهنگی زیبا به انگلیسی گوش دادیم و باهم در کلاس خواندیم ،سپس داستان شماره 2 را باهم خواندیم درباره کاراکتر های داستان باهم مکالمه و بحث کردیم،سپس طی یک فعالیت هیجان انگیز دیالوگ هارا با شخصیت های داستان match کردیم.
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار دوصفحه 24 و 27 را که تمرینات شامل Reading and story هستند را حل کنند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس علوم زبان تخصصی، مباحث مربوط به nutrients را مرور کرده و صفحه ی 12,13 را در کنار هم انجام دادیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم لطفا موارد یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز ما ابتدا چنددقیقه از آهنگ را باهم در کلاس خواندیم و همخوانی کردیم، سپس یک متن در باره دو فستیوال سنتی ملل مختلف خواندیم و لغات جدید آن را شامل traditional dress, lanterns,...باهم آموختیم و زبان اموزان عزیز سوالات درک مطلب را طی یک فعالیت رقابتی در کلاس پاسخ دادند.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم ازدو متن صفحه 30 کتاب Pupil's book یک بار رونویسی کنند. فردا از لغات و جملات صفحات( 22و 24 و 30) دیکته خواهیم داشت. لطفا بادقت مطالعه و حتما در دفتر تمرین spelling انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: ما امروز در کلاس ریاضی تخصصی انگلیسی، درس 2 که مربوط به زاویه‌ها می باشد را شروع و صفحه ی 19 را انجام دادیم.
تکلیف: لطفا دانش آموزان سخت کوشم موارد تدریس شده و موارد یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس امروز زبان انگلیسی شاد ما،آهنگ If you believe را به طور کامل باهمه دانش اموزان همخوانی کردیم،سپس به آهنگ های مختلفی باهم گوش دادیم تا احساسات مختلفی که با گوش دادن به آن ها حس میکنیم را با کلمات انگلیسی که خواندیم بیان کنیم و زبان اموزان عزیز متن صفحه 29 را خواندند و در گروه هایشان و طی یک رقابت عکس ها را با متن match کردند.
تکلیف: دختران گلم کتاب کار صفحه 23 کتاب را با دقت انجام دهید جهت پاسخ به سوالات تمرین ها بایستی حتما سوال را بخوانید و سپس جواب دهید. روز یکشنبه دیکته از جملات و کلمات درس دو خواهیم داشت.جهت تمرین spelling نوشتار لغات و جملات وقت کافی بگذارید. یک بار از متن صفحه 29 در دفترتان با خط خوش رونویسی کنید.(داشتن خط زیبا ,واضح با فاصله گذاری درست بین کلمات در این تکلیف امتیاز مثبت خواهد داشت.)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس علوم تخصصی، فصل 1 را با بازی کامل مرور کردیم.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز ما انیمیشن جذاب لوکارا چنددقیقه تماشا کردیم و دیالوگ های انگلیسی آن را باهم تکرار کردیم.سپس نحوه تلفظ aw و all در کلمات مختلف را باهم آموختیم و مثال های آن را در کلاس چندین بار جهت رسیدن به تلفظ صحیح تکرار و تمرین کردیم در آخر در یک فعالیت بسیار جذاب دختران گلم میبایست کلمه های نوشته شده را با کارت های صدای (aw و all) کامل میکردندو به تخته میچسباندند. تکلیف
تکلیف: دختران عزیزم کتاب کار صفحه 22- 21 را کامل و بادقت حل کنند. از کلمات صفحه 28 کتاب (کلمات تمرین 21) هرکدام یک خط بنویسند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس ریاضی،ما مباحث تدریس شده در فصل 1 را با بازی بسیار هیجانی مرور و صفحه ی 15.16 را انجام دادیم.
تکلیف: لطفا دانش آموزان سخت کوشم موارد تدریس شده را مرور کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: