فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس امروز زبان انگلیسی ابتدا یک شعر انگلیسی را باهم خواندیم .سپس گرامر درس سه را که مبحث افعال گذشته و ساخت جمله در زمان گذشته است را باهم آموختیم و مرور کردیم.همچنین دانش اموزان عزیزم طی یک بازی و فعالیت گروهی کلمات را از داخل بادکنک ها خارج کرده و با آن ها جملاتی در زمان گذشته ساختند.
تکلیف: زبان آموزان عزیز کتاب کار صفحه 31 را حل کنند.دقت شود که همه افعال در جملات باید در زمان گذشته باشد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس ریاضی مهیج ما صفحه ی 24 انجام شد و مبحث angles & triangles مرور شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم لطفا موارد تدریس شده و یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروز ابتدا لغات Spelling bee را باهم مرور کردیم.سپس گرامر ساخت جمله در زمان گذشته را باهم آموختیم و زبان اموزان عزیز جملات گذشته درباره روز قبل خودشان ساختند،همچنین در گروه هایشان تمرین صفحه 37 را پاسخ دادند.
تکلیف: دختران عزیزم به جمعه گذشته شان فکر کنند و یک متن 4 خطی درباره کارهایی که انجام دادتد و غذایی که خوردند و... بنویسند. در متن خود از افعال زیر استفاده کنند(went,visited,travelled,saw,....)

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس انگلیسی جذاب امروز مان ابتدا به یک موسیقی انگلیسی باهم گوش کردیم و همخوانی کردیم،سپس لغات جدید صفحه 36 شامل (hang gliding-rafting,...)را باهم آموختیم و همچنین با عبارات (crazy about-fond of-terrified of,...)با آن ها تمرین جمله سازی انجام دادیم.همچنین زبان اموزان عزیز با دیدن عکس ها نوع outdoor activity را تشخیص داده و نام بردند.
تکلیف: دانش اموزان عزیز کتاب کار صفحه 30 را حل کنند‌.دقت کنید که در تمرین آخر این صفحه میبایست باتوجه به علاقه خودتان از ( crazy about,fond of, not keen on ,....) استفاده کنید. همچنین لغات چهار ردیف ابتدای فایل Spelling bee در کلاس از تک تک دانش اموزان پرسیده خواهدشد.بادقت مطالعه شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان علوم ما،مباحث گذشته مرور و مبحث جدید در صفحه ی 19 که به condensation مربوط میشد انجام شد و ما با water cycle بیشتر اشنا شدیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم لطفا موارد تدریس شده و یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز یک قسمتی از انیمیشن زیبای Luca را تماشا و دیالوگ های انگلیسی را باهم تمرین و تکرار کردیم.گرامر درس 3 کتاب شامل ساختار Have got /Has got را باهم آموختیم.همچنین طی یک فعالیت هدفمند و جذاب با پرتاب موشک های کاغذی زبان اموزان عزیزم پیشنهادات خود را با ساختار های تدریس شده از یکدیگر پرسیدند.
تکلیف: دختران عزیزم ابتدا لغات و گرامر درس 3 را مطالعه و سپس کتاب کار صفحه 28 و 29 را بادقت کامل پاسخ دهید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز در کلاس زبان ریاضی ما،صفحه ی 24 انجام شد و ما تمرین هایی کاربردی در رابطه مبحث triangles در کنار هم انجام دادیم.
تکلیف: دانش آموزان سخت کوشم لطفا موارد تدریس شده و یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس زبان انگلیسی امروزمان ابتدا تعدادی از کلمات را جهت امادگی مسابقه Spelling bee مرور و دیکته آن را تمرین کردیم،گرامر درس سه کتاب مبحث Suggestion ونحوه پیشنهاد دادن را با هم آموختیم،و همچنین دانش اموزان عزیزم در کلاس تمرین کتاب را در این رابطه پاسخ دادند و در آخر دوبه دو باهم مکالمه کردند.
تکلیف: دختران عزیزم از سه عبارت زیر استفاده کرده و یک مکالمه یک صفحه ای بنویسند و به شخص مورد نظرشان پیشنهاد انجام سه نوع فعالیت تفریحی بدهند.برای مثال( .Let's swim/ - Shall we go horse riding?/?How about sailing) 2.از هرکدام از کلمات پایین صفحه 34 کتاب دوخط رونویسی کنند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: رحیمزاده، فائزه
فعالیت: امروز با در کلاس علوم زبان ،مبحث water cycle را دوره و مبحث evaporation را در کنار هم اموختیم.
تکلیف: لطفا و حتما دانش آموزان عزیزم موارد تدریس شده و یادداشت شده در دفتر را مرور کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: