فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 1

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: امروز تدریس و آموزش نشانه ج را داشتیم. داستان نشانه ل گفته شد. کلمات کلید و جایگاه نشانه ل آموزش داده شد. جدول ترکیب و کلمه سازی کار شد. درس فارسی روانخوانی و تمرین شد. از پک ایجاد انگیزه آروشا جان و خانواده محترمشان متشکریم. جشن اسم نیلیای عزیز را داشتیم مبارک باشد و نامدار باشند.
تکلیف: دخترم ص 67 کتاب فارسی را بخوان و یک دیکته داخل جوجه که به دفتر مشقت چسبانده شده بنویس. برای نشانه ل جدول ترکیب بکش و برای هر ترکیب چند کلمه بنویس.

نگارش اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: کتاب نگارش صفحات87و88در کلاس تمرین و حل شد.

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: مبحث امروز کمک به پدر و مادر بود . ما میتوانیم وقتی پدر از کار بازمیگردد ،با پذیرایی کردن از او استقبال کنیم . درکارهای خانه مثل مرتب کردن اتاق ، سفره غذا را آماده کردن ، جاروکشیدن ، ظرف شستن نیز میتوانیم به مادر خود کمک کنیم .

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم 30دی خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بازی سرعتی شنیداری مهارت حرکتی دستکاری 1)کنترل شی با دست 2)هماهنگی چشم ودست 3)سرعت عمل 5(تمیز شنیداری

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: از کتاب صفحه 23 تدریس شد مفهوم سنگین تر یا سبک تر

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما ضمن مرور قلعه و شرایط آن در مورد ایده آل های سفید صحبت کردیم. درس امروز یک درس انتزاعی است یعنی در واقعیت اینطور نیست که فقط سفید بتواند حرکت کند. اما این درس بخاطر آن بود که عزیزانمان بتوانند یک الگوی اولیه در بازی داشته باشند .در واقع اینکار برای خود شناسی است ،یعنی اگر شما اصلا حریف را در نظر نگیری چگونه و با چه برنامه ای می خواهی حرکت کنی؟ یا مثل یک چراغ قوه در مواقعی که نمی دانی چه حرکتی را باید انجام دهی این درس راه شما را روشن خواهد کرد. در ابتدا پیاده جلو شاه را دو خانه جلو می بریم چون یکی از خانه های مرکز را گرفته و راه فیل و وزیر را باز می کند ،دوم پیاده جلوی وزیر را آورده تا خانه بیشتری در مرکز اشغال کرده و راه فیل دیگر نیز باز می شود.سوم گسترش مهره های جناح شاه ،چون شاه مهمترین مهره است. بین فیل و اسب ،ما اسب را زودتر گسترش می دهیم چون جاش مشخص است .اسب سه خانه برای بیرون آمدن دارد که دوتای آن بد ویکی خوب است ،سپس فیل را بیرون آورده و بعد قلعه می رویم ،سپس نوبت جناح وزیر است ،آنجا نیز اسب و بعد فیل را خارج کرده ،بعد وزیر را از عرض اول خارج کرده تا رخ ها همدیگر را ببینند ،وقتی آنها در ستون های مرکزی جا گرفتند بهترین الگوی بازی را می توانند داشته باشند. من تمامی موارد را با مثال برای عزیزانمان توضیح دادم .

علوم اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: امروز در آخرین روز از هفته ملی علوم نمایش عکس ها و کلیپ های گروه های رنگی را داشتیم. دانش آموزان عزیز فیلم و عکس های یک هفته آزمایشات خود را مشاهده کردند. درس ابزار علوم ابزارهای ساده مثل مداد پاکن تراش گچ.... همچنین ابزارهای پیچیده مثل پنکه جارو برقی و... تدریس شد. کتاب کار علوم علوی درس ابزار تمرین و در کلاس حل شد.
تکلیف: دختران گلم با وسایل دور ریختنی مثل سی دی میتوانند کاردستی های زیبا درست کنند.

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: امروز تمرین و تثبیت نشانه ل را داشتیم. کتاب کار فارسی علوی تا ص164 حل شد. جشن اسم زیبای السای عزیز را داشتیم. مبارک باشد و نامدار باشند.
تکلیف: دخترم ص165کتاب کار علوی را بخوان و کلمه هایی که ل دارند هایلایت کن و یک دیکته از همین صفحه بنویس. ص166 هم حل کن. ارمغان شماره 17را هم حل کن. ممنونم

علوم اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: امروز در چهارمین روز از هفته ملی علوم آزمایش تابلو حبوبات و سیرک واشری را بصورت گروههای هوس سیستمی انجام دادیم.

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: امروز تدریس نشانه ل را داشتیم. ایجاد انگیزه با داستان نشانه ل و کلمات کلید که ل داشتند انجام شد. جدول ترکیب و کلمات نشانه ل کار شدند. درس لاله و گل روخوانی و هم خوانی شدند و کلمات جدید بخش و جمله سازی شدند. از همکاری رایا جان و خانواده محترمشان جهت ایجاد انگیزه نشانه متشکریم.جشن اسم زیبای النای عزیز مبارک باشد و نامدار باشند. بازی با پازل را هم داشتیم.

ریاضی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: درس ریاضی تم 16 که درباره درست کردن اعداد11تا19کشیدن چوب خط و جدا کردن دسته دهتایی و تقارن و جدول سودوکو بود تا ص 109 تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی را تا ص114 حل کن گلم

علوم اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: امروز در روز سوم از هفته ملی علوم آزمایش آهنربای گیج و همچنین آزمایش خمیر جادویی را داشتیم.

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: امروز پرسش روخوانی از درس ف از کتاب دیکته شب داشتیم.

املا اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: املا از نشانه ف گفته شد. برای تشویق دختران گلی که هیچ اشکال املایی نداشته باشند برای فردا مشق ندارند.

ریاضی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: دختران گلم در دفتر شطرنجی اعداد1تا12را کشیدند در داخل جدول یکی دهتایی قرار دادند از جدول خارج کرده و بصورت عدد و چوب خط نوشتند. کاربرگ اعداد1تا19را حل کردند.
تکلیف: ادامه اعداد1 تا 19رادر دفتر شطرنجی کامل کن گلم

علوم اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: در هفته ملی علوم امروز آزمایش ترفندهای نمکی را داشتیم که دختران گلم آزمایش یخ جادویی را انجام دادند و داخل 3لیوان آب. آب نمک و الکل ریخته و سپس یخ و تخم مرغ را شناور کرده و آزمایش را مشاهده کردند. آزمایش تعادل تخم مرغ در تپه نمک را هم انجام دادیم.

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: از پک ایجاد انگیزه نشانه ق. قمقمه و کیک قاشقی و قطاب و گیفت قورباغه، آروشا جان و خانواده محترمشان متشکریم.
تکلیف: کتاب کار فارسی علوی صفحات 158.159.160 را حل کن گلم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: