فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 1

ریاضی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: ادامه تم تدریس شد ..عدد8آموزش داده شد و مفهوم مساوی تمرین شد

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: روانخوانی درس ز پرسش شد..فردا تدریس نشانه جدید داریم
تکلیف: دیکته و روخوانی از درس ز....کتاب کار ریاضی تا ص79حل شود لطفا

هوش و ریاضی

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: کتاب ریاضی و هوش 3صفحه تدریس و تمرین شد

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: باسلام امروز مبحث اولیه آداب گفت وگو کردن در کلاس به صورت مجازی تدریس شد.
تکلیف: دخترهای گلم برای جلسه بعد این شعر حفظ کنند. اگه بخوام بشم من یه شنونده ی عالی باید حواسم باشه به چهار عضو اصلی با گوش با گوش میشنوم با چشم با چشم میبینم بعدش سوال میپرسم تا باقلبم بفهمم

ریاضی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: تم جدید تدریس شد..مفهوم تساوی و برابر آموزش داده شد

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: کتاب کهر فارسی 1صفحه کار شد و جملات پراکنده و جمله نویسی تمرین شد
تکلیف: دیکته و روخوانی از ز ....پرسش میشود

نگارش اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: نگارش 1صفحه حل و تمرین شد

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: آموزش کشیدن گوسفند و تصویرسازی و رنگامیزی و آماده کردن برای کلاژ

هوش و ریاضی

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: هوش 2صفحه تدریس و تمرین و انجام شد

ریاضی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: دو صفحه از کتاب کار ریاضی ادامه تم 10تمرین و انجام شد

علوم اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: درس گیاهان بوسیله کار عملی نمایش گلدان گل و نشان دادن قسمت های مختلف گیاه و تفاوت انها تدریس شد

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: نشانه ز بوسیله ایجاد انگیزه با داستان زنبور و نقاشی و توضیح کار آن انجام شد و جدول ترکیب نشانه و کلمه سازی کار شد..
تکلیف: 2صفحه از نگارش درس ز حل شود لطفا...دیکته از کلمات و جملات آبی کتاب دیکته شب

ریاضی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: اعداد 0تا7باچوب خط و شعر وشکل و نوشتن به ترتیب مرور و تمرین شد..

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: روانخوانی درس ای پرسش شد و درس ای و می کاری و کلمات تمرین شد...جدول ترکیب و کلمه سازی با ترکیبات تمرین و کار شد و در دفتر مشق نوشتند..فردا تدریس نشانه ز داریم
تکلیف: دیکته با تاریخ و روخوانی از درس ای...جدول ترکیب و کلمه سازی با ترکیبات ای وسط و آخر

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم1402/9/11خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بادی پرکاشن *بازی باکاغذ مهارت حرکتی دستکاری درمحیط خود *حس لامسه *کراس میندلاین *کنترل شی *حس دهلیزی *سرعت عمل *شنیداری

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: با عرض سلام حضور شما عزیزان. ما امروز اولین جلسه آنلاین خود را برقرار کردیم ما در ابتدا مروری بر آموزش‌های بچه ها داشتیم و چند مورد مات را بررسی کرده تا در مورد مرکز که درس اصلی امروز ما بود صحبت کنیم. چهار خانه وسط صفحه شطرنج وجود دارد بنام های e4 e5,d4,d5 .هر مهره ای در مرکز قدرتش چند برابر می شود. پس همه مهره ها دوست دارند خودشان را به مرکز برسانند. برای اینکه قدرت مهره ها را در مرکز بدانیم .در ابتدا هر مهره را جداگانه در مرکز گذاشته و خانه هایی را که آن مهره می تواند تحت کنترل بگیرد را حساب می کنیم ،مثلا فیل در مرکز 13 خانه را کنترل کرده ،اما همین فیلتر گوشه اگر قرار بگیرد ،فقط 7 خانه را می تواند کنترل کند،فرق این دو مهره چه چیز است؟ فقط جایگاه آنها یکی نیست مهره در مرکز به خانه های بیشتری دسترسی دارد ،و این باعث افزایش قدرتش می شود ،اسب در مرکز 8 خانه ولی در گوشه فقط 2 خانه را کنترل می کند. در ضمن ما امروز در مورد مرز نیز صحبت کردیم ،مرز حد فاصل میان دو چیز است. بین عرض 4و5 یک خطی فرضی است که ما آنرا مرز می نامیم که منطقه و یا حریم دو حریف را مشخص می کند. در ضمن امروز ما مقدمه ای از آغاز بازی را با بچه ها ارزیابی کردیم عزیزانمان باید در منزل شطرنج داشته و با مهره ها بازی نمایند. سپاسگزارم

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: می کاری تدریس شد...می کاری همیشه در حال کار کردن است و موقعی می آید که کاری در حال انجام باشد نقاشی می را کشیدند و کلمات را نوشتند...و کتاب کار فارسی نشانه ای و درس می حل و تمرین شد..
تکلیف: با کلمات گفته شده برای می جمله بساز..... 10کلمه که ای دارند بنویس و با آنها جمله بساز ...... دیکته داخل نقشه ایران و روخوانی از درس ای انجام بده ... ارمغان شماره 10را حل کن...شنبه املا از ای گفته میشود...

نگارش اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: نگارش درس ای تمرین و تکرار و روخوانی و در کتاب نگارش حل شد

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: طاهری طاری، ماندانا
فعالیت: با سلام اعضای بدن مرور شد. جملات پرسش و پاسخ درباره تعداد اعضای بدن و علت داشتن آن عضو تمرین شد. جملات زیر تدریس شد. Hands help me to touch. Tongue helps me to taste
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: