فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 1

ریاضی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: ارزشیابی ریاضی انجام شد.

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: جشن اسم پریسای عزیز بود مبارک باشد و نامدار باشند.آموزش نشانه ف داشتیم که ایجاد انگیزه با داستان نشانه ف و کلماتی که ف داشتند و بخش و صداکشی کلمات و همچنین جدول ترکیب و کلمات نشانه آموزش داده شد.از همکاری یاس عزیز جهت ایجاد انگیزه نشانه فرفره و فندق متشکریم.فرفره بازی و مسابقه فرفره در کلاس داشتیم.
تکلیف: دختر گلم جدول ترکیب نشانه ف را بکش و برای هر ترکیب چند کلمه بنویس.با 5کلمه فارسی.فردا.فرشته.فرزانه.آدم برفی جمله بساز..ممنونم

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: مهارت امروز درمورد رعایت قوانین مدرسه و کلاس بود هرمکانی لباس فرم و قوانین مخصوص به خود را دارد که برای حفظ نظم باید آنها را رعایت کنیم . مثلا در هنگام خروج از کلاس یا در راه پله ها نباید بدویم .در زمان مشخص باید وارد و خارج شویم .

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم 16دی خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بازی ترکیبی چوبک و بادی پرکاشن مهارت حرکتی دستکاری محیط عموم 1)هماهنگی چشم ودست 2)هماهنگی گروهی 3)سرعت عمل 4(تمیز شنیداری 6(دقت وتوجه 7(تعادل 8(حس دهلیزی

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: صفحه 22 مبحث سبک یا سنگین تدریس شد

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما روی مات های یک حرکتی کار کرده و تمرین کردیم همچنین مروری بر مرکز و اهمیت مهره ها در آنجا و همچنین انواع آچمزی داشتیم. در ضمن روی قانون قلعه رفتن بطور کامل کار کردیم. قلعه حرکتی است که بین شاه و رخ انجام می شود ،ما دو نوع قلعه داریم 1_ قلعه کوچک 2_ قلعه بزرگ. وقتی بین شاه و رخ دو خانه فاصله باشد آنجا قلعه کوچک و وقتی بین شاه و رخ سه خانه فاصله باشد آنجا قلعه بزرگ نام دارد.شاه در هر بازی فقط یکبار حق قلعه رفتن دارد. هدف از قلعه رفتن چیست؟ هدف از قلعه رفتن آنست که: شاه بره جای امن رخ بیاد تو بازی ما 5 شرط برایرقلعه رفتن داریم 1_ شاه قبلا حرکت نکرده باشد2_ رخ قبلا حرکت نکرده باشد 3_ بین شاه و رخ مهره ای نباشد 4_ شاه از مسیر کیش نمی تواند قلعه برود 5_ شاه برای رفع کیش هم نمی تواند قلعه برود. البته من قبلا مقدمات قلعه را به عزیزانمان گفته بودم. امروز آنرا کامل کرده و حتی در جلسات بعدی نیز مرورخواهم کرد. لطفا در منزل با عزیزانمان بازی کرده و تمرین نمایید. متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: با سلام.کتاب کار ریاضی علوی تم 14ص98تا104تمرین و انجام شد و همچنین صفحات86 و87و92و93رفع اشکال شد.

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: کتاب کار فارسی علوی ص139و140تمرین و انجام شد.مفاهیم مخالف آموزش داده شد.درس گی و گان هم تدریس شد.وقتی میخواهیم ستاره یا پرنده را جمع ببندیم ستاره+گان:ستارگان .ه با بادکنک به هوا میرود.یا مخالف روز #شب میشود.
تکلیف: عزیزم5کلمه مخالف بنویس.5کلمه که گی و5کلمه که گان دارند بنویس و با آنها جمله بساز.ص141فارسی علوی را با دقت بخوان و کلماتی که گ دارند هایلایت کن.برای شنبه کتاب کار ریاضی را مطالعه کن.روز مادر مبارک

نگارش اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: نگارش ص87تمرین و حل شد.

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: امروز تدریس و آموزش نشانه گ را داشتیم.ایجاد انگیزه با عروسک هایی که گ داشتند و فلش کارت های گ و داستان نشانه و بخش و صدا کشی و روخوانی کلمات کلید درس و همچنین نمایش سگهای نگهبان پخش شد.کتاب کار فارسی علوی چند صفحه در کلاس حل شد.ترکیبات و کلمه سازی کار شد. ممنون از باران عزیز بابت ایجاد انگیزه گل سر.برگه ترکیب از طرف مدرسه برای تمرین بیشتر به دختران گل داده شد .
تکلیف: نازنینم داخل گل چسبانده شده در دفترت کلماتی که گ دارند بنویس.

نگارش اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: کتاب نگارش ص 77در کلاس تمرین و انجام شد

املا اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: املای تمرینی از نشانه و گفته شد.دفترها فردا تحویل داده میشود.فردا املا از نشانه پ داریم.لطفا تمرین شود.دختران گل هر شب یک صفحه دیکته کامل و روخوانی یک ربع تا نیمساعت داشته باشند.متشکرم

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: باسلام امروز در کلاس ادامه مبحث گفت وگوی خوب در کلاس تدریس شد .

ریاضی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: امروز تدریس و آموزش ادامه تم 13 کتاب ریاضی که در مورد تفریق به روش شکل و خواندن عبارت تفریق و همچنین جمع سه تایی با سه رنگ و خواندن عبارت جمع و همچنین اندازه گیری با چینه و سنجاق و مبحث تقارن یا قرینه را داشتیم.کتاب کار ریاضی ص94 حل شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی ص95و96 را حل کن گلم.

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: ارزشیابی فارسی برگزار شد.جشن اسم زیبای پانیدا جان را داشتیم.مبارک باشد و نامدار باشند.
تکلیف: دختر گلم برای تمرین بیشتر کاربرگ زیر را در دفتر مشقت بکش و بنویس و با صدای بلند بخوان.

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: درست کردن کارت گل برای روز مادر

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: درس همراه بانک داده شد قسمت جمع بندی انجام شد

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: صفحه های 17-18 تدریس شد
تکلیف: لطفا جملات صفحه 18 را مطالعه کنید

ریاضی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: ریاضی تم 14 که در مورد جشن بود تدریس شد .مفهوم تفریق با شکل و انگشت و داستان آموزش داده شد و تا ص95 تمرین و انجام شد.

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: کتاب کار فارسی صفحات مربوط به نشانه پ تمرین و انجام شد .صفحه مربوط به روانخوانی تمرین و کلماتی که پ داشتند هایلایت شدند.
تکلیف: دخترم کتاب کار فارسی را تا نشانه ش مطالعه کن.یک املای 7خطی بنویس گلم.

نگارش اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 76تمرین و کامل شد.سه شنبه تدریس نشانه داریم

ورزش اول

مدرس: امینی، سارا
فعالیت: گرم کردن پرش جفت ، باز با سرعت دقت و تمرکز بر روی مربع های طراحی شده بر روی زمین

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: آموزش تعویض پس زمینه/آموزش ذخیره کردن نقاشی در دسکتاپ
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: