فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 1

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: امروز تدریس آخرین نشانه، نشانه ظ را داشتیم. اسم این نشانه ظا و صدای آن ظ می باشد. این نشانه خیلی شبیه نشانه ط است تفاوتش در نقطه ای است که داره. 4تا نشانه این صدا را دارند که با دختران گل تمرین شد. کلمات کلید پخش شدند و داستان نشانه گفته شد. درس پیامبر مهربان روخوانی و کلمات مربوط هایلایت شدند. از ویان عزیز و خانواده محترمشان جهت پک ایجاد انگیزه نشانه متشکریم. نگارش چند صفحه حل شد.
تکلیف: 1.درس پیامبر مهربان از کتاب فارسی را بخوان و یک دیکته بنویس. 2.نگارش را تا صفحه 134حل کن قشنگم

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: مهارت این جلسه، کار با چراغ راهنمای خشم بود . زمانی که عصبانی میشویم : اول سکوت میکنیم و هیچ کار انجام نمی دهیم که پشیمان شویم . مرحله دوم ،فکر کردن (یعنی سود و زیان کاری که باید انجام دهیم را میسنجیم ) سوم مرحله عمل کردن است .

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما مروری بردفاع ضعیف سیاه از پیاده مرکزی داشته و تمامی جوانب آنرا مجددا ارزیابی کردیم. درس امروز ما مات لگال بود . این مات بخاطر قربانی زیبای وزیر بسیار حائز اهمیت است. در واقع ما به عزیزانمان نشان می دهیم که چگونه باید برای رسیدن به هدف در زندگی از خیلی چیزهای شاید به ظاهر پر اهمیت باید عبور نماییم. من درس را در زیر ارسال می کنم. ممنون از توجه شما.

ریاضی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: تمرین وتکرار درس ریاضی و حل کاربرگ های مربوط به تم را داشتیم.
تکلیف: 1-دخترم کتاب کار ریاضی علوی را تا صفحه 164حل کن 2-ارمغان شماره 29را هم حل کن قشنگم

علوم اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: فیلم فندق علوم مربوط به درس های سرد و گرم و حرکت پخش شد.

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: روخوانی درس غین تمرین و پرسش شد.

املا اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: املا گفته شد. لطفا دفترها نظارت و امضا شود متشکرم

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: درس امروز مفهوم دادن و کشیدن هرچه محکم تر هل بدهیم سریع تر حرکت می‌کند

ریاضی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: ادامه تم 23ریاضی که در مورد شمارش 9تا9تا و حل مسئله بود در کلاس تمرین و انجام شد. جمع و تفریق گسترده در کلاس تمرین وتکرار و پرسش شد.اعداد دیجیتال با ماشین حساب تمرین شد.
تکلیف: دخترم کتاب کار ریاضی علوی ادامه تم 22را با دقت بخوان و انجام بده.

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: نشانه غین تمرین وتکرار شد. روخوانی کتاب کار علوی پرسش شد.
تکلیف: دیکته از درس ط بنویس گلم

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز اندازه گیری طول با استفاده از ابزار مختلف را داشتیم

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: باسلام امروز درباره مبحث اتیکت خیابان در کلاس صحبت شد.

ریاضی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: امروز تدریس ادامه تم که درمورد جمع گسترده و نوشتن به حروف و جمع و تفریق دهتایی بود را در کلاس انجام دادیم و 2صفحه از ریاضی حل شد.
تکلیف: دخترم چند جمع و تفریق گسترده بنویس گلم.اول عبارت را بخوان اگه تفریق داشت حل کن بعد سراغ جمع برو. برای فردا ماشین حساب اگه داشتی بیار تا اعداد دیجیتال را تمرین کنیم. ممنون

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: درس غین تمرین و تثبیت شد. کتاب کار فارسی علوی چندصفحه تمرین و انجام شد. شنبه تدریس نشانه ظ را داریم.
تکلیف: دخترم ادامه کتاب کار فارسی علوی درس غین را خودت با دقت بخوان و حل کن.لطفا سوالات را هم خودشان بخوانند.

املا اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: املا گفته شد. لطفا دفترها نظارت و امضا شود. و اشتباهاتت را بنویس گلم.

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: نقاشی آزاد

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: به مناسبت روز هنر کار هنری انجام دادیم

فارسی اول

مدرس: شفیقیان، مریم
فعالیت: امروز تدریس و آموزش نشانه غ را داشتیم. این نشانه یک نشانه 4 شکلی است تفاوت این نشانه با ع در نقطه ای است که داره و صدایشان، صدای این نشانه مثل نشانه ق است ولی اسم این نشانه قاف و نشانه جدید غین است. داستان نشانه گفته شد. کلمات کلید پخش شدند. داستان و نمایش هفت کلاغ و کلاغ و روباه پحش شد. از نفس عزیزم و خانواده محترمشان جهت پک ایجاد انگیزه نشانه متشکریم. درس لاک پشت و مرغابی روخوانی و کلمات مربوط هایلایت شدند. نگارش حل شد.
تکلیف: 1.اگر نگارش را کامل نکردی کامل کن گلم. 2.از درس ح و ض کلمه بنویس فردا املا داری گلم

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: انجام پروژه اسکرچ جونیور با موضوع مدیریت ترافیک در چهار راه بین ماشین و دوچرخه با استفاده از بلوک های کنترلی نارنجی به منظور درک بلوک صبر کن و مدیریت زمانی در برنامه نویسی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: