فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2
توضیح: با سلام و احترام اولیای گرامی دانش آموزان در بازه ی زمانی 6 دی ماه تا 17 دی ماه به هیچ عنوان غیبت غیر موجه نداشته باشند. با تشکر واحد آموزش دبستان

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام امروز ، جمع های نظام دار یا آپار تمانی از ص 87 و 89 کتاب زنبوری ریاضی آموزش داره شد . وتمرینهای این دو صفحه ، در کلاس آنلاین انجام شد از کتاب نهنگی ریاضی هم تمرین‌های ص 93 و 95 درکلاس آنلاین انجام شد . .
تکلیف: لطفا عکسهای این تمرینها را در پرتال تا ساعت 10 شب ، روز جمعه 5 دیماه فرصت دارند تا برای من والدین ارسال کنند . از کتاب نهنگی ریاضی بعنوان تکلیف امشب ادامه ی تمرین ص 95 و تمرین ص 96 در کتاب انجام شود .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب گرگی فارسی ، تمرین های ص 105 و ص 106 در کتاب کلاس آنلاین بطور کامل انجام شد . و از تک تک دخترانم پرسش گردید . لطفا تصاویر کتاب گرگی که امروز در کلاس انجام شد با توجه به زمان مهلت اعلام شده در پرتال ارسال شود .
تکلیف: لطفا در پایان هفته، ارمغان شماره 13 و بقیه‌ی تمرین‌های کتاب نهنگی ص95 و ص 96 و دیکته شب و روانخوانی را بعنوان تکلیف پایان هفته در منزل دخترانم انجام دهند . برای روز شنبه در صورت حضوری بودن مدرسه کار فارسی /زنبوری/دفترمشق/ارمغان هفته را همراه خود بیاورند . با سپاس از همکاری مامانهای گل کلاس برای همکاری و نظم بیشتر دخترانم در کلاس آنلاین . پایان هفته ی همه ی شما در کنار دخترانم همراه با شادی و سلامتی

شطرنج

مدرس: افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت: مفهوم کیش در کلاس تکرار و تمرین شد .

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب کار نهنگی ریاضی تمرین‌های ص 92 و ص 93 و ص 94 در کلاس آنلاین انجام شد .
تکلیف: لطفا تصاویر فعالیت‌های کلاسی امروز و تکلیف شب توسط والدین عزیز تا پایان ساعت ده امشب 2 دیماه در پرتال بارگذاری شود . تا بنده بتوانم به موقع رسیدگی نمایم . از همه ی عزیزان سپاس گزارم .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام امروز در کلاس آنلاین، نشانه ی ک از کتاب فارسی تدریس شد . وروانخوانی ، کلمه های این درس از کتاب کلمه کوچولو و کتاب نگارش در کلاس آموزش داده شد و از تعدادی از بچه ها با توجه به زمان کلاس پرسش شد .
تکلیف: لطفا در منزل امشب روانخوانی کلمه های ، نشانه ی ، ک از کتاب کلمه کو چولو کار شود . فردا مجدد پرسش می شود .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب نگارش فقط تمرین‌های مداد دوم و سوم ص 71 و ص 72در کلاس آنلاین انجام شد. ار کتاب گرگی ، تمرین‌های ص 103 و ص 104 در کلاس آنلاین به طور کامل انجام شد .
تکلیف: لطفا بعنوان تکلیف شب از روی کلمه ها و جمله های ص 71 و ص 72 کتاب درختی با خط خوانا و مرتب دخترم بنویسد . روانخوانی کلمه های نشانه ی ک را تمرین کند . والدین عزیز از کلمه های این نشانه دیکته شب به دخترانم بگویند . . و تا ساعت 10‌شب امروز مهلت دارند که تصاویر را در پرتال برای بنده بار گزاری کنند . برای فردا هم در صورت حضوری شدن مدرسه کتاب ریاضی نهنگی/کتاب ریاضی زنبوری/کتاب گرگی فارسی و دفتر مشق همراه دخترانم باشد .

هنر اول

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: با داستان پنگوئن کوچولو در قطب شمال نقاشی کشیدند. در ابتدا داستان تعریف شد و تصاویر خانه یخی و پنگوئن نشان داده شد، بعد مرحله به مرحله کشیدن پنگوئن و خانه یخی آموزش داده شد و دانش آموزان نقاشی کشیدند.

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: آموزش تم 13 ، ص 87 تمرین پایین مربوط به جمع های آپارتمانی و تمرین ص 90 جدول مربوط به جمعهای آپارتمانی می باشد که تدریس نشده و نیازی به حل کردن آن در کتاب زنبوری نمی باشد . و فردا تدریس می شود . لطفا جلوتر از تدریس دخترانم در کتاب چیزی ننویسند . ولی ص 88 و ص 89 و ص 91 از تم 13 کتاب ریاضی زنبوری تدریس شد .و تمرینهای ان در کتاب زنبوری ریاضی در کلاس انجام شد . برنامه ی دوره ی درس ریاضی براساس جدول مطالعاتی انجام شد .
تکلیف: لطفا ص 88 و 89 و 91 از کتاب ریاضی زنبوری را دخترانم که غیبت داشتند . در منزل در کتاب ریاضی زنبوری انجام دهند .تا از دوستانشان عقب نمانند .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام ، پرسش روانخوانی از کلمه های نشانه ی اُ از تک تک دخترانم انجام شد . دوره ی کتاب فارسی بر اساس برنامه مطالعاتی انجام شد . جمله های نشانه ی اُ از کتاب کلمه کوچولو در کلاس آموزش داده شد . و تکرار و تمرین گردید.
تکلیف: لطفا در منزل از جمله هاو کلمه های نشانه ی اُ از کتاب کلمه کوچولو روانخوانی تکرار و تمرین شود . فردا پرسش می گردد .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب نگارش ، تمرین ص 70 از نشانه ی ( اُ ) در کلاس درس در کتاب درختی انجام شد .
تکلیف: لطفا بچه هایی که امروز غیبت داشتند این صفحه را در منزل در کتاب درختی انجام دهند . تکلیف امشب ، حل تمرین ص 36 از تمرین‌های کتاب کلمه کوچولو انجام شود . دیکته شب و روانخوانی انجام شود . برای فردا ، کتابهای درختی /کتاب گرگی فارسی / و دفتر مشق همراه دخترم باشد . برای فردا نشانه ی ، ک تدریس می شود . لطفا دخترانم غیبت نداشته باشند وسایل تدریس نشانه ابتدای صبح ارسال شود . .

قرآن اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب قرآن پیامهای قرآنی نیز آموزش داده شده. از روی سوره های توحید و کوثر جمع خوانی قرآن انجام شد . شعرهای قرآنی تکرار و تمرین وفعالیتهای رنگ آمیزی و نقاشی مربوط به کتاب قرآن انجام شد .

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: «سلام خدمت اولیای عزیز درس یازدهم تدریس شد. فعالیت کلاسی با همکاری خوب بچه‌های گلم انجام گرفت و کلیپ مربوط به درس نیز در کلاس بارگذاری شد. سپاس از همراهی شما.»
تکلیف: لطفا فعالیت منزل مربوط به درس دهم انجام شود و دخترهای گلم حتما کتاب همراهشان باشد با سپاس از همراهیتون.

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: دوره ی درس ریاضی بر طبق برنامه مطالعاتی انجام شد .

علوم اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: دوره ی درس علوم طبق برنامه ی مطالعاتی انجام شد .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام امروز نشانه ی اُ با ایجاد انگیزه ای مختلف ، مثل ، قصه گویی ، درست کردن دفترچه ی یاد بود برای مدیر و رفتن به اتاق مدیر و خوردن اولویه دور همی انجام شد . دوره ی درسها طبق برنامه مطالعاتی انجام شد .
تکلیف: لطفا در منزل روانخوانی این نشانه از کتاب کلمه کو چولو تکرار و تمرین شود . روز سه شنبه ، نشانه ی ک تدریس خواهم کرد . لطفا نوبت هرکدام از دخترانم هست . وسایل گیفت و خوراکی نشانه را به مدرسه ابتدای صبح ارسال کنند .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: در کتاب درختی تمرین ص اول از نشانه ی اُ در کلاس انجام شد و روخوانی کلمه ها تکرار و تمرین گردید از کتاب گرگی همه ی تمرین‌های مربوط به نشانه ی اُ در کلاس به طور کامل انجام شد .
تکلیف: لطفا در منزل سرمشق های مربوط به این نشانه در دفتر مشق بنویسند و روانخوانی از کتاب کلمه کو چولو تکرار و تمرین شود . دیکته شب به صورت خورشیدی از کلمه های نشانه ی ، او و اُ امشب کار شود . برای فردا دخترانم ، کتاب درختی ، کتاب کلمه های کو چولو ، دفتر مشق ، و کتاب زنبوری ریاضی را به همراه بیاورند . بچه هایی که امروز غیبت داشتند . طبق گزارش پرتال تکالیف کتاب گرگی و کتاب درختی را در منزل انجام دهند .

مهارت زندگی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: آنچه درباره موارد ظاهری نشان دهنده خشم جلسه قبل آموزش داده شده بود مرور شد . درباره درجه و شدت خشم صحبت شد . تمرینهای صفحه 36 در کلاس انجام شد .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز در کلاس قسمتی از درس های داده شده در کتاب علوم را مرور کردیم

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام تدریس تم 13 و حل دو صفحه ازرتمرینهای این تم در کتاب ریاصی زنبوری تا سر جمعه‌ای آپارتمانی در کلاس درس انجام شد . مروری بر درسهای گذشته از تم های اول کتاب انجام شد .

علوم اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: براساس برنامه ی جدول مطالعاتی ، درس علوم در کلاس درس فصل های مربوط به امروز تکرار و تمرین شد .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: امروز در کلاس درس ، روانخوانی ازرکلمه هایی که ی میانجی دارند تکرار و تمرین شد .
تکلیف: لطفا در منزل روانخوانی از جمله های کتاب کلمه کو چولو از ص 32 تکرار و تمرین شود . و تمرین ص 33 از کتاب کلمه کوچولو دررمنزل انجام شود .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب نگارش درختی ، تمرین ص آخر از نشانه ی ، (ی ) انجام شد . برا ساس جدول مطالعاتی ، نگاره های فارسی در کلاس تکرار و تمرین شد . برای فردا نشانه ی( اُ ) را تدریس خواهم کرد. لطفا برای خوراکی این نشانه هر کدام از دخترانم ازمنزل یک ظرف کوچک به اندازه ی خودش اولویه و یک عددنان باگت کوچک و قاشق یکبار مصرف بیاورد . توضیح اینکه ، این فقط یک ایجاد انگیزه هست برای تدریس نشانه ی اُ و خواهشمندم مقدار اولویه جوری نباشد که دور ریز شود . والویه ی دخترانم ،، توسط والدین عزیز دریک طرف یکبار مصرف که درب دار هست و قابل دید باشد تزئین شود . قبلا از اینکه با بنده همکاری می کنید . از شما سپاس گزارم .
تکلیف: لطفا بچه هایی که غیبت دارند در منزل تکالیف کلاس را انجام دهند . لطفا دخترانم با خط خوانا سرمشق های دفتر مشق از کلمه های ، (ی) میانجی را بعنوان تکلیف بنویسند .

هنر اول

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: یک داستان به مناسبت شب یلدا گفته شد و دانش آموزان با آن موضوع نقاشی کشیدند.

بازی‌های پیش‌دبستانی و دبستانی

مدرس: والیزاده، یکتا
فعالیت: گزارش کلاس والیبال: با هدف تقویت مهارت پاس و دریافت، تمرینات کنترل توپ و هماهنگی اجرا شد. در ادامه، رالی‌های کوتاه و هدایت‌شده انجام گرفت تا دانش آموزان به شرایط واقعی بازی والیبال نزدیک‌تر شوند. در پایان، بهبود دقت پاس‌ها و تداوم رالی مشاهده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: بازی با توپ: دانش آموزان به دور حلقه خود چرخیده و دست میزنند و با ریتم بعدی موزیک ، معلم با توپ حرکاتی را انجام میدهد که دانش آموزان همه باهم انجام میدهند. مثلا وقتی توپ بالا پایین انداخته میشود دانش آوزان هم بالا پایین پریده و یا مثلا وقتی توپ به سمت چپ یا راست انداخته میشود دانش آموزان هم با حرکت توپ جا به جا میشوند. 1. تقویت درک ریتمیک و هماهنگی شنیداری-حرکتی دانش‌آموزان با گوش دادن به ریتم موسیقی و هم‌زمان‌سازی حرکات بدن خود با آن، توانایی درک و اجرای ریتم را تقویت می‌کنند. 2. افزایش هماهنگی عصب-عضله و کنترل حرکتی تقلید حرکات توپ (بالا، پایین، چپ، راست) موجب بهبود هماهنگی بین سیستم عصبی و عضلات و افزایش دقت حرکات بدنی می‌شود. 3. توسعه توجه، تمرکز و سرعت واکنش تغییر ریتم موسیقی و حرکات توپ، دانش‌آموزان را ملزم به حفظ تمرکز و واکنش سریع و مناسب به محرک‌های شنیداری و دیداری می‌کند. 4. تقویت مهارت‌های حرکتی درشت حرکاتی مانند پریدن، جابه‌جایی و چرخش در فضا به رشد مهارت‌های حرکتی درشت و آگاهی بدنی کمک می‌کند. 5. افزایش هماهنگی گروهی و کار جمعی اجرای هم‌زمان حرکات در قالب یک گروه، حس همکاری، نظم گروهی و هماهنگی اجتماعی را در دانش‌آموزان تقویت می‌کند. 6. تقویت درک جهت‌یابی فضایی دنبال کردن جهت حرکت توپ (چپ و راست، بالا و پایین) موجب بهبود درک فضایی و جهت‌یابی در دانش‌آموزان می‌شود. 7. ایجاد انگیزه، شادی و مشارکت فعال در فرآیند یادگیری فضای بازی‌محور و حرکتی، یادگیری ریتم را لذت‌بخش کرده و مشارکت فعال دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: