فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: دوره ی درس ریاضی بر طبق برنامه مطالعاتی انجام شد .

علوم اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: دوره ی درس علوم طبق برنامه ی مطالعاتی انجام شد .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام امروز نشانه ی اُ با ایجاد انگیزه ای مختلف ، مثل ، قصه گویی ، درست کردن دفترچه ی یاد بود برای مدیر و رفتن به اتاق مدیر و خوردن اولویه دور همی انجام شد . دوره ی درسها طبق برنامه مطالعاتی انجام شد .
تکلیف: لطفا در منزل روانخوانی این نشانه از کتاب کلمه کو چولو تکرار و تمرین شود . روز سه شنبه ، نشانه ی ک تدریس خواهم کرد . لطفا نوبت هرکدام از دخترانم هست . وسایل گیفت و خوراکی نشانه را به مدرسه ابتدای صبح ارسال کنند .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: در کتاب درختی تمرین ص اول از نشانه ی اُ در کلاس انجام شد و روخوانی کلمه ها تکرار و تمرین گردید از کتاب گرگی همه ی تمرین‌های مربوط به نشانه ی اُ در کلاس به طور کامل انجام شد .
تکلیف: لطفا در منزل سرمشق های مربوط به این نشانه در دفتر مشق بنویسند و روانخوانی از کتاب کلمه کو چولو تکرار و تمرین شود . دیکته شب به صورت خورشیدی از کلمه های نشانه ی ، او و اُ امشب کار شود . برای فردا دخترانم ، کتاب درختی ، کتاب کلمه های کو چولو ، دفتر مشق ، و کتاب زنبوری ریاضی را به همراه بیاورند . بچه هایی که امروز غیبت داشتند . طبق گزارش پرتال تکالیف کتاب گرگی و کتاب درختی را در منزل انجام دهند .

مهارت زندگی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: آنچه درباره موارد ظاهری نشان دهنده خشم جلسه قبل آموزش داده شده بود مرور شد . درباره درجه و شدت خشم صحبت شد . تمرینهای صفحه 36 در کلاس انجام شد .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز در کلاس قسمتی از درس های داده شده در کتاب علوم را مرور کردیم

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام تدریس تم 13 و حل دو صفحه ازرتمرینهای این تم در کتاب ریاصی زنبوری تا سر جمعه‌ای آپارتمانی در کلاس درس انجام شد . مروری بر درسهای گذشته از تم های اول کتاب انجام شد .

علوم اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: براساس برنامه ی جدول مطالعاتی ، درس علوم در کلاس درس فصل های مربوط به امروز تکرار و تمرین شد .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: امروز در کلاس درس ، روانخوانی ازرکلمه هایی که ی میانجی دارند تکرار و تمرین شد .
تکلیف: لطفا در منزل روانخوانی از جمله های کتاب کلمه کو چولو از ص 32 تکرار و تمرین شود . و تمرین ص 33 از کتاب کلمه کوچولو دررمنزل انجام شود .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب نگارش درختی ، تمرین ص آخر از نشانه ی ، (ی ) انجام شد . برا ساس جدول مطالعاتی ، نگاره های فارسی در کلاس تکرار و تمرین شد . برای فردا نشانه ی( اُ ) را تدریس خواهم کرد. لطفا برای خوراکی این نشانه هر کدام از دخترانم ازمنزل یک ظرف کوچک به اندازه ی خودش اولویه و یک عددنان باگت کوچک و قاشق یکبار مصرف بیاورد . توضیح اینکه ، این فقط یک ایجاد انگیزه هست برای تدریس نشانه ی اُ و خواهشمندم مقدار اولویه جوری نباشد که دور ریز شود . والویه ی دخترانم ،، توسط والدین عزیز دریک طرف یکبار مصرف که درب دار هست و قابل دید باشد تزئین شود . قبلا از اینکه با بنده همکاری می کنید . از شما سپاس گزارم .
تکلیف: لطفا بچه هایی که غیبت دارند در منزل تکالیف کلاس را انجام دهند . لطفا دخترانم با خط خوانا سرمشق های دفتر مشق از کلمه های ، (ی) میانجی را بعنوان تکلیف بنویسند .

هنر اول

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: یک داستان به مناسبت شب یلدا گفته شد و دانش آموزان با آن موضوع نقاشی کشیدند.

بازی‌های پیش‌دبستانی و دبستانی

مدرس: والیزاده، یکتا
فعالیت: گزارش کلاس والیبال: با هدف تقویت مهارت پاس و دریافت، تمرینات کنترل توپ و هماهنگی اجرا شد. در ادامه، رالی‌های کوتاه و هدایت‌شده انجام گرفت تا دانش آموزان به شرایط واقعی بازی والیبال نزدیک‌تر شوند. در پایان، بهبود دقت پاس‌ها و تداوم رالی مشاهده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: بازی با توپ: دانش آموزان به دور حلقه خود چرخیده و دست میزنند و با ریتم بعدی موزیک ، معلم با توپ حرکاتی را انجام میدهد که دانش آموزان همه باهم انجام میدهند. مثلا وقتی توپ بالا پایین انداخته میشود دانش آوزان هم بالا پایین پریده و یا مثلا وقتی توپ به سمت چپ یا راست انداخته میشود دانش آموزان هم با حرکت توپ جا به جا میشوند. 1. تقویت درک ریتمیک و هماهنگی شنیداری-حرکتی دانش‌آموزان با گوش دادن به ریتم موسیقی و هم‌زمان‌سازی حرکات بدن خود با آن، توانایی درک و اجرای ریتم را تقویت می‌کنند. 2. افزایش هماهنگی عصب-عضله و کنترل حرکتی تقلید حرکات توپ (بالا، پایین، چپ، راست) موجب بهبود هماهنگی بین سیستم عصبی و عضلات و افزایش دقت حرکات بدنی می‌شود. 3. توسعه توجه، تمرکز و سرعت واکنش تغییر ریتم موسیقی و حرکات توپ، دانش‌آموزان را ملزم به حفظ تمرکز و واکنش سریع و مناسب به محرک‌های شنیداری و دیداری می‌کند. 4. تقویت مهارت‌های حرکتی درشت حرکاتی مانند پریدن، جابه‌جایی و چرخش در فضا به رشد مهارت‌های حرکتی درشت و آگاهی بدنی کمک می‌کند. 5. افزایش هماهنگی گروهی و کار جمعی اجرای هم‌زمان حرکات در قالب یک گروه، حس همکاری، نظم گروهی و هماهنگی اجتماعی را در دانش‌آموزان تقویت می‌کند. 6. تقویت درک جهت‌یابی فضایی دنبال کردن جهت حرکت توپ (چپ و راست، بالا و پایین) موجب بهبود درک فضایی و جهت‌یابی در دانش‌آموزان می‌شود. 7. ایجاد انگیزه، شادی و مشارکت فعال در فرآیند یادگیری فضای بازی‌محور و حرکتی، یادگیری ریتم را لذت‌بخش کرده و مشارکت فعال دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد.

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام تمرینهایرتم 12 از کتاب نهنگی ریاضی تا آخر این تم در کلاس انجام شد .
تکلیف: لطفا بچه هایی که امروز غیبت داشتند تمرین‌های این قسمت را در منزل انجام دهند .

علوم اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: بچه هایی که امروز گلدان لوبیا را له کلاس آورده بودند . مربوط به فصل گیاهان به دوستان خود مراحل رشد لوبیا رانشان دادند . و در باره ی مراحل رشد لوبیا گفتگو کردیم . فصل جدید علوم آبها از کتاب کار علوم امروز تا سر بحث موارد صرفه جویی در اب تدریس شد .
تکلیف: لطفا برای روز شنبه بچه هایی که گلدان لوبیای خود را به مدرسه نیاورده اند در هر مرحله از رشد که هست به مدرسه آورند .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: نکته ی نگارشی ای پنهان در کلمه های ، ی امروز آموزش داده شد . و روانخوانی از روی کلمه های آن در کتاب تمرین گرگی تکرار و تمرین شد . گنجینه ی شماره 6 با موصوع داستان روباه و شغال انجام شد .
تکلیف: لطفا دخترانم برا ی روز شنبه ، کتاب زنبور ی / کتاب نگارش /ارمغان/دفتر مشق همراه دخترانم باشد .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: تمرین‌های مربوط به نشانه ی ، ی در کتاب گرگی به صورت کامل در کلاس درس تا پایان این نشانه انجام شد .
تکلیف: امروز در دفتر مشق به دخترانم کلمه هایی که ، ای پنهان دارند را سرمشق دادم . تا در منزل با دقت ابتدا از روی کلمه ها چند بار روخوانی کنند و سپس با خط خوانا از روی آن بنویسند . لطفا دخترانی که امروز غیبت داشتند تمرین‌های کتاب گرگی را تا پایان نشانه ی ، در منزل انجام دهند . ار مغان هفته شماره 12 در آخر هفته انجام شود دیکته شب و تمرین روانخوانی . عزیزان برای هفته ی آینده روز یکشنبه نشانه ی اُ را تدریس خواهم کرد . این نشانه را قرار بود . هر کدام از دخترانم برای خودشان اولویه بیاورند . از همه ی مامانهای گل خواهشمندم . برای روز یک شنبه یک طرف کوچک به اندازه ی دخترم اولویه ارسال کنند . که اولویت هاشون لطفا تزئین شده باشد همراه با نان باگت و قاشق دریک ظرف یکبار مصرف که دیده شود . که در کنار هم بعد از تدریس این نشانه بعنوان ایجاد انگیزه تدریس میل کنند . نشانه ی (ک )را هم سه شنبه ی هفته ی آینده تدریس خواهم کرد. که نوبت هر کدام از دخترانم هست . برای سه شنبه گیفت و خوراکی این نشانه لطفا ارسال شود . با آرزوی پایان هفته ی شاد برای همه ی شما عزیزان در کنار گل دخترانم .

ورزش اول

مدرس: باقرزاده، آیلار
فعالیت: چهارشنبه 26آذر رشته والیبال تمرین پرش جفت و پرش سه گام و جابه جایی با راست و چپ بدن وکنترل و هماهنگی بدن در راستای پنجه زدن صحیح تمرین پنجه زدن با دیوار و دریافت کردن و آموزش پاس دادن صحیح با یار تمرینی (مربی)

شطرنج

مدرس: افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت: حرکات مهره ها و کیش مرور شد دانش آموزان عزیز با صفحه و مهره بازی کردند و حرکات آموزش داده شده روی صفحه و مهره تمرین شد
تکلیف: لطفاً تکالیفی که از قبل اعلام شده ، کامل حل شود

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب کار ریاضی نهنگی ، تمرین‌های مربوط به تم 12 در کلاس درس انجام شد .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام تدریس نشانه ی ی همراه با داستان شب یلدا و برگزاری جشن یلدا انجام شد . روانخوانی از کلمه های این نشانه در کلاس تکرار و تمرین شد .
تکلیف: لطفا دخترم در منزل روانخوانی کلمه های این نشانه و روانخوانی جمله های نشانه ی ش را تمرین کند . با سپاس از والدین دیاناجان که وسایل گیفت و خوراکی تدریس این نشانه را به مدرسه ارسال کردند .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب درختی تمرین صفحه ی اول از نشانه ی ی در کلاس انجام شد . از کتاب کار گرگی علوی ، تمرین‌های مربوط با نشانه ی ، ی تا پایان تمرین شماره 4 ص 97 کتاب گرگی ، در کلاس انجام شد.
تکلیف: لطفا دخترانم در منزل سرمشق های نشانه ی ، ی را با خط خوانا بنویسند و از روی آن بخوانند . دیکته شب و روانخوانی انجام دهند . برای فردا ، کتاب کار ریاضی نهنگی و کتاب کار علوم و دفتر مشق همراه دخترانم باشد . هر کدام از دخترانم که دفتردیکته ی کلاسیشون در منزل هست . برای فردا حتما همراهشان باشد .

رایانه

مدرس: طاهری، سیده مونا
فعالیت: امروز دانش‌آموزان پایه اول در برنامه Paint با استفاده از اشکال هندسی یک نقاشی پروانه کشیدند. در این فعالیت، بچه‌ها با: دایره و بیضی برای بال‌ها اشکال ساده برای بدن پروانه کار کردند و یاد گرفتند چگونه با کنار هم قرار دادن شکل‌ها، یک نقاشی زیبا بسازند. این تمرین باعث تقویت دقت، خلاقیت و مهارت کار با ماوس در دانش‌آموزان شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: مکالمه را معنا کردیم ، درباره مهارت شنیدن خوب آموزش دادیم .
تکلیف: بچه ها مراحل خوب شنیدن را در خانه توضیح میدهند و پدر یا مادر در دفتر اتیکت یادداشت کنند که دخترمون توضیح داده است.( گوش دادن ، دیدن ، توجه کردن، سوال پرسیدن، درک کردن و فهمیدن )

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام تدریس ریاصی تم 12 تا پایان این تم ص 84 تمرینها در کتاب زنبوری در کلاس انجام شد .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: پرسش روانخوانی از کلمه های نشانه ی ش ،انجام شد .و روخوانی جنله هاب نشانه ی ش در کلاس تکرار و تمرین گردید . فردا مجدد پرسش می شود .
تکلیف: امشب روانخوانی جمله ها وکلمه های ش و جمله های اِ در منزل از کتاب کلمه های کو چولو کار شود

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب درختی تا پایلن تمرین‌های نشانه ی ش در کتاب درختی در کلاس انجام شد .
تکلیف: لطفا امشب در منزل تمرین‌های مربوط به نشانه ی ش ، ص30 در کتاب کلمه های کو چولو انجام شود . دیکته شب و روانخوانی تمرین شود . لطفا بچه هایی که دفتر دیکته کلاسی را به مدرسه نیاورده اند . فردا امضا شده دفتر دیکته کلاسی را به همراه بیاورند . صمنا نشانه ی جدید (ی) را فردا تدریس خواهم کرد . لطفا بچه ها غیبت نداشته باشند . اهنگ آخ تو شب یلدای منی رو هم بچه ها امشب تو خونه گوش بدن و تمرین کنند برا فردا . برای فردا ، کتابهای درختی /کتاب ریاضی نهنگی / کتاب فارسی گرگی /دفتر مشق همراه دخترانم باشد .

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام خدمت اولیای عزیز درس نهم تدریس شد. فعالیت کلاسی با همکاری خوب بچه‌های گلم انجام گرفت و کلیپ مربوط به درس نیز در کلاس بارگذاری شد. سپاس از همراهی شما.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل مربوط به درس نهم انجام شود با سپاس از همراهی بزرگواران.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: