1404/09/30
ریاضی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
دوره ی درس ریاضی بر طبق برنامه مطالعاتی انجام شد .
علوم اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
دوره ی درس علوم طبق برنامه ی مطالعاتی انجام شد .
فارسی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
با سلام و احترام امروز نشانه ی اُ با ایجاد انگیزه ای مختلف ، مثل ، قصه گویی ، درست کردن دفترچه ی یاد بود برای مدیر و رفتن به اتاق مدیر و خوردن اولویه دور همی انجام شد .
دوره ی درسها طبق برنامه مطالعاتی انجام شد .
تکلیف:
لطفا در منزل روانخوانی این نشانه از کتاب کلمه کو چولو تکرار و تمرین شود .
روز سه شنبه ، نشانه ی ک تدریس خواهم کرد . لطفا نوبت هرکدام از دخترانم هست .
وسایل گیفت و خوراکی نشانه را به مدرسه ابتدای صبح ارسال کنند .
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
در کتاب درختی تمرین ص اول از نشانه ی اُ در کلاس انجام شد و روخوانی کلمه ها تکرار و تمرین گردید
از کتاب گرگی همه ی تمرینهای مربوط به نشانه ی اُ در کلاس به طور کامل انجام شد .
تکلیف:
لطفا در منزل سرمشق های مربوط به این نشانه در دفتر مشق بنویسند و روانخوانی از کتاب کلمه کو چولو تکرار و تمرین شود .
دیکته شب به صورت خورشیدی از کلمه های نشانه ی ، او و اُ امشب کار شود .
برای فردا دخترانم ،
کتاب درختی ، کتاب کلمه های کو چولو ، دفتر مشق ، و کتاب زنبوری ریاضی را به همراه بیاورند .
بچه هایی که امروز غیبت داشتند . طبق گزارش پرتال تکالیف کتاب گرگی و کتاب درختی را در منزل انجام دهند .
مهارت زندگی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
آنچه درباره موارد ظاهری نشان دهنده خشم جلسه قبل آموزش داده شده بود مرور شد . درباره درجه و شدت خشم صحبت شد . تمرینهای صفحه 36 در کلاس انجام شد .
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
علیزاده، نیلوفر
فعالیت:
امروز در کلاس قسمتی از درس های داده شده در کتاب علوم را مرور کردیم
1404/09/29
ریاضی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
با سلام و احترام تدریس تم 13 و حل دو صفحه ازرتمرینهای این تم در کتاب ریاصی زنبوری تا سر جمعهای آپارتمانی در کلاس درس انجام شد .
مروری بر درسهای گذشته از تم های اول کتاب انجام شد .
علوم اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
براساس برنامه ی جدول مطالعاتی ، درس علوم در کلاس درس فصل های مربوط به امروز تکرار و تمرین شد .
فارسی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
امروز در کلاس درس ، روانخوانی ازرکلمه هایی که
ی میانجی دارند تکرار و تمرین شد .
تکلیف:
لطفا در منزل روانخوانی از جمله های کتاب کلمه
کو چولو از ص 32 تکرار و تمرین شود .
و تمرین ص 33 از کتاب کلمه کوچولو دررمنزل انجام شود .
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
از کتاب نگارش درختی ، تمرین ص آخر از نشانه ی ، (ی ) انجام شد .
برا ساس جدول مطالعاتی ، نگاره های فارسی در کلاس تکرار و تمرین شد .
برای فردا نشانه ی( اُ ) را تدریس خواهم کرد.
لطفا برای خوراکی این نشانه هر کدام از دخترانم
ازمنزل یک ظرف کوچک به اندازه ی خودش
اولویه و یک عددنان باگت کوچک و قاشق یکبار مصرف بیاورد .
توضیح اینکه ، این فقط یک ایجاد انگیزه هست برای تدریس نشانه ی اُ و خواهشمندم مقدار اولویه جوری نباشد که دور ریز شود .
والویه ی دخترانم ،، توسط والدین عزیز دریک طرف یکبار مصرف که درب دار هست و قابل دید باشد تزئین شود .
قبلا از اینکه با بنده همکاری می کنید .
از شما سپاس گزارم .
تکلیف:
لطفا بچه هایی که غیبت دارند در منزل تکالیف کلاس را انجام دهند .
لطفا دخترانم با خط خوانا سرمشق های دفتر مشق از کلمه های ، (ی) میانجی را بعنوان تکلیف بنویسند .
هنر اول
مدرس:
فقیه، فرناز
فعالیت:
یک داستان به مناسبت شب یلدا گفته شد و دانش آموزان با آن موضوع نقاشی کشیدند.
بازیهای پیشدبستانی و دبستانی
مدرس:
والیزاده، یکتا
فعالیت:
گزارش کلاس والیبال:
با هدف تقویت مهارت پاس و دریافت، تمرینات کنترل توپ و هماهنگی اجرا شد. در ادامه، رالیهای کوتاه و هدایتشده انجام گرفت تا دانش آموزان به شرایط واقعی بازی والیبال نزدیکتر شوند. در پایان، بهبود دقت پاسها و تداوم رالی مشاهده شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
بازی با توپ:
دانش آموزان به دور حلقه خود چرخیده و دست میزنند و با ریتم بعدی موزیک ، معلم با توپ حرکاتی را انجام میدهد که دانش آموزان همه باهم انجام میدهند.
مثلا وقتی توپ بالا پایین انداخته میشود دانش آوزان هم بالا پایین پریده و یا مثلا وقتی توپ به سمت چپ یا راست انداخته میشود دانش آموزان هم با حرکت توپ جا به جا میشوند.
1. تقویت درک ریتمیک و هماهنگی شنیداری-حرکتی
دانشآموزان با گوش دادن به ریتم موسیقی و همزمانسازی حرکات بدن خود با آن، توانایی درک و اجرای ریتم را تقویت میکنند.
2. افزایش هماهنگی عصب-عضله و کنترل حرکتی
تقلید حرکات توپ (بالا، پایین، چپ، راست) موجب بهبود هماهنگی بین سیستم عصبی و عضلات و افزایش دقت حرکات بدنی میشود.
3. توسعه توجه، تمرکز و سرعت واکنش
تغییر ریتم موسیقی و حرکات توپ، دانشآموزان را ملزم به حفظ تمرکز و واکنش سریع و مناسب به محرکهای شنیداری و دیداری میکند.
4. تقویت مهارتهای حرکتی درشت
حرکاتی مانند پریدن، جابهجایی و چرخش در فضا به رشد مهارتهای حرکتی درشت و آگاهی بدنی کمک میکند.
5. افزایش هماهنگی گروهی و کار جمعی
اجرای همزمان حرکات در قالب یک گروه، حس همکاری، نظم گروهی و هماهنگی اجتماعی را در دانشآموزان تقویت میکند.
6. تقویت درک جهتیابی فضایی
دنبال کردن جهت حرکت توپ (چپ و راست، بالا و پایین) موجب بهبود درک فضایی و جهتیابی در دانشآموزان میشود.
7. ایجاد انگیزه، شادی و مشارکت فعال در فرآیند یادگیری
فضای بازیمحور و حرکتی، یادگیری ریتم را لذتبخش کرده و مشارکت فعال دانشآموزان را افزایش میدهد.
1404/09/26
ریاضی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
با سلام و احترام تمرینهایرتم 12 از کتاب نهنگی ریاضی تا آخر این تم در کلاس انجام شد .
تکلیف:
لطفا بچه هایی که امروز غیبت داشتند تمرینهای این قسمت را در منزل انجام دهند .
علوم اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
بچه هایی که امروز گلدان لوبیا را له کلاس آورده بودند . مربوط به فصل گیاهان
به دوستان خود مراحل رشد لوبیا رانشان دادند .
و در باره ی مراحل رشد لوبیا گفتگو کردیم .
فصل جدید علوم آبها از کتاب کار علوم امروز تا سر بحث موارد صرفه جویی در اب تدریس شد .
تکلیف:
لطفا برای روز شنبه بچه هایی که گلدان لوبیای خود را به مدرسه نیاورده اند در هر مرحله از رشد که هست به مدرسه آورند .
فارسی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
نکته ی نگارشی ای پنهان در کلمه های ، ی امروز آموزش داده شد . و روانخوانی از روی کلمه های آن
در کتاب تمرین گرگی تکرار و تمرین شد .
گنجینه ی شماره 6 با موصوع داستان روباه و شغال انجام شد .
تکلیف:
لطفا دخترانم برا ی روز شنبه ،
کتاب زنبور ی / کتاب نگارش /ارمغان/دفتر مشق
همراه دخترانم باشد .
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
تمرینهای مربوط به نشانه ی ، ی در کتاب گرگی
به صورت کامل در کلاس درس تا پایان این نشانه انجام شد .
تکلیف:
امروز در دفتر مشق به دخترانم کلمه هایی که ، ای پنهان دارند را سرمشق دادم . تا در منزل با دقت ابتدا از روی کلمه ها چند بار روخوانی کنند و سپس با خط خوانا از روی آن بنویسند .
لطفا دخترانی که امروز غیبت داشتند تمرینهای کتاب گرگی را تا پایان نشانه ی ، در منزل انجام دهند .
ار مغان هفته شماره 12 در آخر هفته انجام شود
دیکته شب و تمرین روانخوانی .
عزیزان برای هفته ی آینده روز یکشنبه نشانه ی اُ
را تدریس خواهم کرد . این نشانه را قرار بود . هر کدام از دخترانم برای خودشان اولویه بیاورند .
از همه ی مامانهای گل خواهشمندم . برای روز یک شنبه یک طرف کوچک به اندازه ی دخترم
اولویه ارسال کنند . که اولویت هاشون لطفا تزئین
شده باشد همراه با نان باگت و قاشق دریک ظرف
یکبار مصرف که دیده شود .
که در کنار هم بعد از تدریس این نشانه بعنوان ایجاد انگیزه تدریس میل کنند .
نشانه ی (ک )را هم سه شنبه ی هفته ی آینده تدریس خواهم کرد. که نوبت هر کدام از دخترانم هست . برای سه شنبه گیفت و خوراکی این نشانه لطفا ارسال شود .
با آرزوی پایان هفته ی شاد برای همه ی شما عزیزان در کنار گل دخترانم .
ورزش اول
مدرس:
باقرزاده، آیلار
فعالیت:
چهارشنبه 26آذر
رشته والیبال
تمرین پرش جفت و پرش سه گام و جابه جایی با راست و چپ بدن وکنترل و هماهنگی بدن در راستای پنجه زدن صحیح
تمرین پنجه زدن با دیوار و دریافت کردن و آموزش پاس دادن صحیح با یار تمرینی (مربی)
شطرنج
مدرس:
افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت:
حرکات مهره ها و کیش مرور شد
دانش آموزان عزیز با صفحه و مهره بازی کردند و حرکات آموزش داده شده روی صفحه و مهره تمرین شد
تکلیف:
لطفاً تکالیفی که از قبل اعلام شده ، کامل حل شود
1404/09/25
ریاضی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
از کتاب کار ریاضی نهنگی ، تمرینهای مربوط به
تم 12 در کلاس درس انجام شد .
فارسی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
با سلام و احترام
تدریس نشانه ی ی همراه با داستان شب یلدا و برگزاری جشن یلدا انجام شد .
روانخوانی از کلمه های این نشانه در کلاس تکرار و تمرین شد .
تکلیف:
لطفا دخترم در منزل روانخوانی کلمه های این نشانه و روانخوانی جمله های نشانه ی ش را تمرین کند .
با سپاس از والدین دیاناجان که وسایل گیفت و خوراکی تدریس این نشانه را به مدرسه ارسال کردند .
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
از کتاب درختی تمرین صفحه ی اول از نشانه ی
ی در کلاس انجام شد .
از کتاب کار گرگی علوی ، تمرینهای مربوط با نشانه ی ، ی تا پایان تمرین شماره 4 ص 97 کتاب گرگی ، در کلاس انجام شد.
تکلیف:
لطفا دخترانم در منزل سرمشق های نشانه ی ، ی را
با خط خوانا بنویسند و از روی آن بخوانند .
دیکته شب و روانخوانی انجام دهند .
برای فردا ، کتاب کار ریاضی نهنگی و کتاب کار علوم و دفتر مشق همراه دخترانم باشد .
هر کدام از دخترانم که دفتردیکته ی کلاسیشون
در منزل هست . برای فردا حتما همراهشان باشد .
رایانه
مدرس:
طاهری، سیده مونا
فعالیت:
امروز دانشآموزان پایه اول در برنامه Paint با استفاده از اشکال هندسی یک نقاشی پروانه کشیدند.
در این فعالیت، بچهها با:
دایره و بیضی برای بالها
اشکال ساده برای بدن پروانه
کار کردند و یاد گرفتند چگونه با کنار هم قرار دادن شکلها، یک نقاشی زیبا بسازند.
این تمرین باعث تقویت دقت، خلاقیت و مهارت کار با ماوس در دانشآموزان شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
مکالمه را معنا کردیم ، درباره مهارت شنیدن خوب آموزش دادیم .
تکلیف:
بچه ها مراحل خوب شنیدن را در خانه توضیح میدهند و پدر یا مادر در دفتر اتیکت یادداشت کنند که دخترمون توضیح داده است.( گوش دادن ، دیدن ، توجه کردن، سوال پرسیدن، درک کردن و فهمیدن )
1404/09/24
ریاضی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
با سلام و احترام
تدریس ریاصی تم 12 تا پایان این تم ص 84
تمرینها در کتاب زنبوری در کلاس انجام شد .
فارسی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
پرسش روانخوانی از کلمه های نشانه ی ش ،انجام شد .و روخوانی جنله هاب نشانه ی ش در کلاس تکرار و تمرین گردید .
فردا مجدد پرسش می شود .
تکلیف:
امشب روانخوانی جمله ها وکلمه های ش و جمله های اِ در منزل از کتاب کلمه های کو چولو کار شود
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
از کتاب درختی تا پایلن تمرینهای نشانه ی ش
در کتاب درختی در کلاس انجام شد .
تکلیف:
لطفا امشب در منزل تمرینهای مربوط به نشانه ی ش ، ص30 در کتاب کلمه های کو چولو انجام شود .
دیکته شب و روانخوانی تمرین شود .
لطفا بچه هایی که دفتر دیکته کلاسی را به مدرسه نیاورده اند . فردا امضا شده دفتر دیکته کلاسی را به همراه بیاورند .
صمنا نشانه ی جدید (ی) را فردا تدریس خواهم کرد . لطفا بچه ها غیبت نداشته باشند .
اهنگ آخ تو شب یلدای منی رو هم بچه ها امشب تو خونه گوش بدن و تمرین کنند برا فردا .
برای فردا ، کتابهای درختی /کتاب ریاضی نهنگی /
کتاب فارسی گرگی /دفتر مشق همراه دخترانم باشد .
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
فعالیت:
سلام خدمت اولیای عزیز درس نهم تدریس شد. فعالیت کلاسی با همکاری خوب بچههای گلم انجام گرفت و کلیپ مربوط به درس نیز در کلاس بارگذاری شد. سپاس از همراهی شما.
تکلیف:
لطفا فعالیت منزل مربوط به درس نهم انجام شود با سپاس از همراهی بزرگواران.