1404/09/12
ریاضی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
با سلام و احترام
حل تمرینهای ریاضی از تم 9 ص 67 و 68 و تم 10
ص 71 و ص 72 از کتاب کار نهنگی علوی در کلاس حضوری امروز انجام شد .
تکلیف:
لطفا بجه هایی که امروز غیبت داشتند این صفحه ها را در منزل در کتاب نهنگی حل کنند .
فارسی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
از کتاب کار گرگی فارسی ، تا آخر نشانه ی ز تمرینها
بهصورت کامل انجام شد .
تکلیف:
لطفا در منزل دخترانی که غیبت داشتند . تکلیف مربوط به کتاب گرگی را تا پایان تمرینهای نشانه ی ز انجام دهند .
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
پرسش روانخوانی از کتاب کلمه کوچولو در کلاس حضوری از نشانه های ( ای و ز ) از تک تک بچه ها انجام شد .
تکلیف:
لطفا در پایان هفته ، از نشانه های( ای و ز )
دیکته و روانخوانی کاملا کار شود .
ارمغان شماره 10 به طور کامل حل شود .
برای یک شنبه ی بعد نشانه ی چهار شکلی ( اِ ) را چه حضوری باشیم و چه آنلاین ، تدریس خواهم کرد . لطفا والدین دختر گلم مانلی شاه قلی
وسایل گیفت و خوراکی این نشانه را برای هفته ی آینده روز یکشنبه ابتدای صبح در صورت حضوری بودن ، همراه دخترم به مدرسه ارسال کنند .
والدین عزیز
از این به بعد کتابهایی را که هر روز بچه ها در کلاس حضوری نیاز دارند . در پرتال اعلام خواهم
کرد . که لطف بفر مایید طبق گزارش بنده در پرتال ،کتابها رابه صورت روزانه ارسال کنید . و بقیه کتابها در منزل بمانند ،تا هم کیف بچه ها سنگین نشود .
و هم اینکه در صورت غیر حضوری شدن
شما عزیزان در منزل کتابها را داشته باشید .
دررپایلن هر روز در کلاسهای حضوری کتابها مورد برسیرمن قرارخواهد گرفت و مجدد کتابها را به منزل ارسال خواهم کرد .
برای روز شنبه ی هفته ی بعد به تاریخ 15 اذرماه
در صورت حضوری بودن مدرسه ، لطفا دخترم
کتاب ریاضی زنبوری ، کتاب ریاضی نهنگی، جزوه ارمغان و دفتر مشق را به مدرسه بیاورند .
من امروز کتاب گرگی دخترانم را دیدم و کتاب نهنگی را مجدد به منزل ارسال کردم .
ورزش اول
مدرس:
باقرزاده، آیلار
فعالیت:
چهارشنبه 12آذر
رشته والیبال
آشنایی با جابه جایی ها و دستکاری های والیبال
تمرین پرش و پنجه زدن
تمرین فرم صحیح پنجه زدن و دریافت کردن و پاس کاری کردن با یکدیگر
شطرنج
مدرس:
افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت:
مرور درس های قبلی انجام شد .
آموزش کیش انجام شد
تکلیف:
صفحه 46 و 47 کتاب مانند نمونه انجام شود.
1404/09/11
ریاضی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
با سلام و احترام
از کتاب ریاضی زنبوری ، در کلاس آنلاین امروز
تمرینهای ص 69 و ص 70 حل شد .
از کتاب کار ریاضی نهنگی ، تمرینهای صفحه ی 64و 65 و 66در کلاس انجام شد .
تکلیف:
لطفا والدین عزیز در منزل پس از انجام تمرینها کتابها را بررسی کنند تا دخترانم غلط ننوشته باشند .وسپس تصاویر تکالیف انجام شده درکلاس امروز را تا پایان ساعت 11 امشب برای بنده در پرتال بار گذاری کنند .
فارسی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
روانخوانی جمله های ص 60 و کلمه های کتاب کلمه ی کوچولو ص 22 در کلاس آنلاین پرسش گردید .
والدین عزیز و همیشه همراه با اطلاع می رسانم
،در صورت حضوری شدن مدارس برای فردا دخترانم کتاب کار فارسی علوی(گرگی)،کتاب کار ریاضی علوی(نهنگی)،دفتر مشق به همراه داشته باشند . وبقیه ی کتابها در منزل باشد ونیاورند .
و همچنین گیفت نشانه (ز)به مدرسه ارسال شود.متشکرم.
تکلیف:
درمنزل از کتاب کلمه کو چولو ص 22و ص 23
روانخوانی تمرین شود فردا مجدد در کلاس پرسش می شود .
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
از کتاب درختی تمرین ص 60 از نشانه ی ز در کلاس انجام شد . از کتاب کار گرگی فارسی ، تمرین ص 85 در کلاس انجام شد .
تکلیف:
در منزل دختر های قشنگم ،
لطفا از کتاب کلمه کو چولو تمرینهای ص23و ص 24 را با خط خوانا و مرتب بعنوان تکلیف شب پاسخ دهند . دیکته شب و تمرین روانخوانی
ص23 و ص 22کتاب کلمه کوچولو فراموش نشود .
فردا مجدد روانخوانی پرسش می شود .
ت پایان ساعت 11 امشب مهلت ارسال تکالیف توسط والدین عزیز در پرتال می باشد .
لطفا چون بنده می بایست تکالیف را در پرتال ببینم و باز خورد بدهم بی
زحمت لطف کنید تا پایان ساعت 11 امشب تکالیف را ارسال نمایید .
آن شا الله با توجه به باران دیشب کلاس فردا حضوری بشود که بتوانم روی ماه دخترهای گلم را ببینم .
از همکاری شما سپاس گزارم .
هنر اول
مدرس:
فقیه، فرناز
فعالیت:
آموزش کشیدن نقاشیِ سیب، گلابی و گیلاس با رنگ های گرم و سرد انجام شد، بعد داستان درخت سیب خندان تعریف شد و دانش آموزان با این داستان نقاشی با رنگ های گرم و سرد کشیدند.
1404/09/10
ریاضی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
با سلام و احترام
تدریس ریاضی ، (ص 68 و ص 69)
از کتاب ریاصی و حل تمرین آن در کتاب ، در کلاس آنلاین انجام شد .
تکلیف:
لطفا والدین عزیز، تکالیف دخترانم را در کتاب ریاضی بررسی نمایند . و عکس تکالیف امروز را تا ساعت 12 شب در پرتال بارگذاری کنند .
علوم اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
تدریس فصل دنیای گیاهان و توضیحات درسنامه ی علوم از روی کتاب کار ، و پرسش و پاسخ از قسمتهای آموزش دادهرشده از دخترانم در کلاس
آنلاین تا پایان ص 51 فایده ی گیاهان .
آموزش مراحل کاشت دانه ی لوبیا و درست کردن رنگ خوراکی در کلاس انجام شد .
تکلیف:
لطفا دخترانم با استفاده از وسایل موجود در منزل
به همراه مامانهای گل رنگ گیاهی درست کنند .
مثلا، با زعفران ، کلم بنفش برگی ، پوست بادمجان
زرد چوبه و....
ویک نقاشی زیبا بکشند و سپس نقاشی خود را با
آبرنگ گیاهی که ساختهاند. رنگ کنند .
والدین عزیز از تصویر دخترم همراه با نقاشی
و رنگ گیاهی یک عکس زیبا در پرتال تا فردا شب
ساعت 12 مورخ 11 آبانماه ارسال نمایند .
بچه هایی که در این فعالیت شرکت کنند امتیاز دارند .
عزیزان ضمنا کلیه ی فعالیتها و تکالیف بچه ها را به صورت عکس برای من پس از کلاسدر پرتال ارسال کنید .
از همکاریتون سپاس گزارم
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
از کتاب نگارش ، نشانه ی ز تمرین ص 59 در کتاب درختی د رکلاس آنلاین انجام شد .
و از تک تک بچه ها روانخوانی و جنله سازی کلمه های این صفحه پرسش شد .
تکلیف:
لطفا ، عکس این صفحه از کتاب درختی تا پایان ساعت 12 امشب برای من در پرتال لطفا ارسال شود .
تعدادی از والدین عزیز عکس تکالیف روزهای پیش را هم هنوز ارسال نکرده اند .
لطف بفر مایید بنا به اطلاع رسانی مدرسه حتما امروز تا پایان 12 شب ارسال کنید .
تکلیف امروز ، حل دو صفحه از تمرینهای کتاب کلمه کو چولو ص 20و ص 21می باشد .
لطفا دخترانم با خط خوانا و مرتب سوالها را در کتاب پاسخ دهند .
تمرین روانخوانی از جمله های ، درس (ز ) ازکتاب کلمه کو چولو و دیکته ی شب .
رایانه
مدرس:
طاهری، سیده مونا
فعالیت:
امروز دانشآموزان با نقاشی به کمک اشکال هندسی آشنا شدند.
در کلاس یاد گرفتند که میتوان با استفاده از:
دایره
بیضی
مربع
مستطیل
مثلث
شکلهای مختلف و زیبا ساخت.
در پایان جلسه، بچهها با ترکیب همین اشکال هندسی یک جغد درست کردند و قدمبهقدم یاد گرفتند چگونه با کنار هم قرار دادن شکلها یک نقاشی کامل بسازند.
تکلیف:
ایمیل برای ارسال تکالیف
mo.taheri.it@gmail.com
1404/09/09
فارسی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
با سلام و احترام
در کلاس آنلاین امروز نشانه ی ز با کمک تصویر به صورت قصه گویی آموزش داده شد .
از روی درس سر باز از کتاب امین و آزاده تصویر خوانی انجام شد .
از روی کتاب کلمه کوچولو، روانخوانی کلمه های نشانه ی ز آموزش داده شد .
ضمنا از روی کلمه های نشانه ی ز ،که بعنوان تکلیف امروز منزل بود . روانخوانی کلمه های نشانه ی ز از تک تک دخترانم پرسش شد .
تکلیف:
لطفا در منزل از روی کتاب کلمه کو چولو روانخوانی
کلمه های نشانه ی ز کار شود . فردا در کلاس پرسش می گردد .
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
از کتاب درختی تمرین صفحه ی اول از نشانه ی ز ، در کتاب انجام شد و از تک تک بچه ها کلمه های نوشته شده روانخوانی پرسش شد .
و تکالیف آن به صورت تصویری در کلاس دیده شد .
از کتاب گرگی تمرینهای دو صفحه ی اول از نشانه ی ز در کلاس آنلاین انجام شد .
والدین عزیز تا ساعت 11 شب فرصت دارند که تکالیف دخترانم را چه آنهایی که در کلاس انجام دادند. مثل ، کتاب درختی و کتاب گرگی و چه تکالیف مربوط به منزل، عکس تمام تکالیف در پرتال پس از انجام به صورت یک جا ، بار گذاری کنند ..
تکالیف دیروز مورد بررسی قرار گرفت و تعدادی از بچه ها ارسال نکرده بودند .
لطفا پس از انجام تکالیف تا پایان شب تکالیف در پرتال توسط والدین عزیز حتما بار گذاری شود .
با سپاس
تکلیف:
در منزل لطفا ، دخترهای قشنگم کلمه هایی را که از نشانه ی ز در کلاس، در دفتر مشق سرمشق داده بودند . با خط زیبا بنویسند و از روی آن روانخوانی کنند .
دیکته شب و جدول ترکیب در دفتر مشق انجام شود .
کلمه های زیر تکلیف امشب بودند که در دفتر مشق بچه ها در کلاس سرمشق دادند .
برای اونهایی که غیبت داشتند . مجدد کلمه ها را می نویسم که انجام دهند .
سر باز ، زمین ، زیبا ، زنبور ، میز ، سوزن ، زرد ، بازی ،سبزی ،زبان ، دیروز ، سبز ، زود ، زبان ، نماز
از والدین عزیز و مامانهای گل کلاسم که همراه من هستید سپاس گزارم .
عزیزان ازتون در خواست دارم تا بر طرف شدن مشکل هوا و شروع کلاسهای حضوری پس از اتمام تکالیف کلاس و منزل تکالیف دخترانم را بررسی کنید و اگر اشتباه دارند حتما اصلاح شود .
که در ذهن دخترانم چیزی به اشتباه تثبیت نشود
ضمنا در کلاس هم عنوان کردم
برای دریافت کتاب نهنگی ریاضی و کتاب کارعلوم
حتما به مدرسه مراجعه کنید . و کتاب دخترم را تحویل بگیرید .
برای فردا این کتابها را در کلاس آنلاین نیاز خواهند داشت .
مهارت اجتماعی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
نکات مربوط به اتیکت مهمانی جلسه قبل مرور شد . نکات جدید درباره اتیکت مهمانی آموزش داده شد
1404/09/08
ریاضی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
با سلام و احترام
تدریس ریاضی، تم 10
و حل دو صفحه تمرین ص 65 و ص 66 در کتاب زنبوری در کلاس آنلاین انجام شد .
تکلیف:
لطفا در منزل تمرینهای این دو صفحه را والدین عزیز مورد بررسی قراردهند تا دخترانم به طور کامل و بدون غلط انجام داده باشند
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
آموزش نکته ی نگارشی می کاری به صورت کامل
و نوشتن کلمه های آن در کلاس آنلاین در دفتر مشق انجام شد
و سپس روانخوانی کلمه های این نشانه به طور کامل از تک تک بچه ها پرسش گردید .
تکلیف:
لطفا در منزل ، ابتدا آن دسته از دخترانم که موفق به نوشتن کلمه های می کاری در کلاس آنلاین نشدند . تمرینهایشان را کامل کنند .
سپس ، والدین عزیز پنج کلمه به دلخواه از کلمه های نوشته شده می کاری در کلاس ،
برای دخترانم در دفتر مشق سر مشق بگذارند .
تا دخترانم بعنوان تکلیف شب با آن جمله بسازند
دیکته شب و روانخوانی از جمله های می کاری انجام شود . فردا مجدد در کلاس روانخوانی پرسش می شود .
ضمنا ، قابل توجه والدین سلین عزیزم ،
که قرار هست گیفت و خوراکی نشانه ی ز ، را
برای تدریس این نشانه زحمت بکشند .
درصورت حضوری شدن فردا می توانند ارسال کنند ، چون آموزش نشانه ی ز را خواهم داشت .
اگر کلاسها آنلاین بر گزار شد باز هم فردا نشانه ی ز تدریس می شود .
وگیفت و خوراکی نشانه را پس از حضوری شدن به شما اطلاع خواهم داد که به کلاس درس ارسال کنید .
قرآن اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
تدریس قرآن و آموزش اولین پیام قرآنی و خواندن سوره ی توحید و گفتگو درباره ی پیام قرآنی
در کلاس آنلاین انجام شد .
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
گزارش جلسه 8 آذر ( موزیکوگرام ):
موزیکوگرام ابزاری آموزشی است که با تبدیل عناصر شنیداریِ موسیقی به نشانههای بصریمانند رنگ، شکل، خط و الگوی حرکتیبه دانش آموز امکان میدهد ساختار، توالی و تغییرات موسیقی را بهصورت دیداری درک کند. این روش توجه شنیداری و تمرکز را بهطور همزمان تقویت میکند.
اهداف جلسه (با محوریت موزیکوگرام)
1.تقویت شنیدار فعال:
دانش آموز با دنبالکردن موزیکوگرام همزمان با شنیدن موزیک، توانایی تشخیص بخشها و تغییرات موسیقی را بهصورت دقیقتر پرورش میدهد.
2.تقویت هماهنگی شنیداری-حرکتی:
اجرای حرکات یا بازیهای ریتمیک مطابق با نشانههای موزیکوگرام باعث افزایش هماهنگی بدن با ریتم و ضرب موسیقی میشود.
3.افزایش تمرکز و دقت:
دنبالکردن پیدرپی الگوهای تصویری و تطبیق آن با آواها و ضربها، تمرکز لحظهای دانش آموز را تقویت میکند.
تکلیف:
یک موزیک به دلخواه انتخاب وموزیکوگرام برای آن طراحی شود.