فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام ؛ امروز در کلاس زبان عمومی حرف I i و آموزش نوشتن آن تدریس شد. داستان Inky mouse پخش شد و یک صفحه از کتاب کار انجام شد.
تکلیف: صفحات 8 و 9 کتاب Jolly Phonics در خانه تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام ؛ حرف سوم T t از کتاب Jolly phonics امروز تکمیل شد. نوشتن حرف در دفتر سه خط آموزش داده شد و کتاب همه دانش آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: صفحات 6 و 7 دانش آموزانی که امروز کتاب گرفته اند کامل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام ؛ کلاس زبان امروز با انجام حرکات ورزشی و یوگا شروع شد. در ادامه آموزش Ant مورچه با داستان و نقاشی با هدف نوشتن صحیح حرف A a انجام شد. در نهایت صفحات 4 و 5 کتاب جدید انجام شد و اشکالگیری با دانش آموزان عزیزم پیگیری شد.
تکلیف: با تشکر از خانواده های عزیز بابت تهیه دفتر سه خط همچنین برای فردا حتما دانش آموزانی که دفتر سه خط نیاورده اند تهیه کنند و همراه خود به مدرسه بیاورند. سپاس

زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام ؛ امروز تکالیف دانش آموزان عزیزم چک شد. اشکالگیری نوشتن حرف S برای همه‌ی عزیزانم انجام شد. رنگ آمیری صفحه 2 و 3 برای دانش آموزانی که در خانه کتاب نداشتند انجام شد.
تکلیف: لطفا یک دفتر سه خط نهال برای هفته آینده شنبه تهیه شود. تکالیف و حروف زین پس در آن دفتر تمرین خواهد شد. مجدد اعلام میکنم کتابهای Jolly phonics و First friends دانش آموزان روز شنبه به همراه دفتر سه خط به مدرسه تحویل داده شود. با تشکر و سپاس
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: