فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام ؛ امروز در کلاس زبان عمومی Tricky words لغات are the you آموزش داده شد و صفحه 14 تکمیل شد. همچنین تمرین صفحه 18 در کلاس انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم صفحه 18 را رنگ آمیزی کنند و صفحه 22 را انجام دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام ؛ در کلاس زبان عمومی امروز صفحه 20 کتاب جالی فانیکس 3 تدریس شد.آموزش در کنار هم قرار گرفتن دو حرف مثل rabbit و خواندن یک حرف از آن. همچنین تمرین هم آوایی لغات صفحه 19 در کلاس حل شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم صفحات 19 و 20 را در خانه رنگ آمیزی کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام ؛ کلاس امروز زبان با دوره‌ی درس more than (بیشتر از) و fewer than (کمتر از) شروع شد و تمرین مربوط به این مبحث حل شد.
تکلیف: صفحه 15 کتاب jolly phonics 3 در خانه رنگ امیزی و تکمیل شود. دانش آموزان باید تا پایان صفحه 13 کتابهایشان کامل باشد. باتشکر از همکاری شما اولیای محترم.

زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام ؛ کلاس امروز زبان با مرور لغات و حروف گذشته شروع شد. بلندینگ و میکس حروف در کلاس کار شد. تمرین سوره کوثر دسته جمعی و گروهبندی اجرا در کلاس با همکاری دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم دفتر های سه خط را کامل کنند. آخرین حرف B b با سرمشق

زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام ؛ کلاس امروز زبان با دوره‌ی حروف کتابهای جالی 1 و 2 شروع شد. در ادامه، آخرین حرف B b آموزش داده شد و نحوه‌ی نوشتن آن روی کاغذ رنگی تدریس شد. تمرین های صفحه 13 تکمیل شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم دفتر های سه خطشان را کامل کنند و با خود بیاورند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: