فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام ؛ امروز کلاس زبان عمومی تمرین صفحه 14 کتاب Jolly phonics 2 حل شد. پیدا کردن حروف و مچ کردن آنها با تصاویر به همراه رنگ آمیزی که لطفا تکمیل شود.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم از هر کدام از جمله ها یکبار در دفتر سه خطشان بنویسند. دانش آموزان حضوری سرمشق هایشان را کامل کنند. It is a cat. It is a pin. It is a map.

زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام ؛ کلاس امروز زبان فعالیت میکس حروف با کاربرگ و ساخت فلش کارد انجام شد. red / ten / mat
تکلیف: دانش آموزان آنلاین لطفا از روی کلمات red / mat / ten یک خط بنویسند. دانش آموزان حضوری سرمشق دفتر های سه خط را کامل کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام ؛ امروز کلاس زبان عمومی با دوره حرف D d شروع شد. واژه‌ی dentist به معنی دندانپزشک آموزش داده شد. دانش آموزان حضوری با خمیربازی play dough حروفی که بلد بودند را در کلاس ساختند.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام ؛ در کلاس زبان عمومی امروز حرف D d از کتاب jolly phonics 2 آموزش داده شد. صفحات 12 و 13 کتاب. نحوه نوشتن و مثالهایی برای این حرف به همرا شعر مخصوص نواختن درام.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم صفحه 12 و 13 را تکمیل کنند. همچنین یک خط از D و یک خط از d در دفتر سه خط بنویسند. دانش آموزان حضوری دفتر هایشان را کامل کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: جلال پور، رقیه
فعالیت: با سلام و احترام ؛ کلاس امروز زبان عمومی را به روز جهانی Wild life "حیات وحش" اختصاص دادیم و راجع به حیوانات وحشی در جنگل صحبت کردیم و در نهایت یادگرفتیم که از حیات وحش محافظت کنیم. ویدیوی Going to the forest را تماشا کردیم و با دو حیوان Hippo اسب آبی و Rhino کرگدن آشنا شدیم. لغات جدید : forest = jungle اصطلاح جدید : You're welcome بعد از Thank you
تکلیف: ویدیوی مربوط به Wildlife در گروه Preschoolers را تماشا کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: