فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: شکوفه 1

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: بقائی، شهرزاد
تکلیف: لطفا دخترانم در منزل مراحل صحیح مسواک زدن را با مداد رنگی نقاشی کنند.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: بقائی، شهرزاد
تکلیف: مهارت نوشتاری:لطفا دخترانم در منزل حبوبات(نخود و لوبیا) مخلوط در یک ظرف را فقط با دو انگشت شصت و اشاره جدا کنند و در دو ظرف جداگانه قرار دهند.

نقد فیلم

مدرس: بقائی، شهرزاد
تکلیف: لطفا دخترانم در منزل انیمیشن آموزشی مهارت زندگی با موضوع کنترل خشم را تماشا کنند سپس انیمیشن را با نقاشی کردن آن نقد کنند.

شعر

مدرس: بقائی، شهرزاد
تکلیف: لطفا دختران نازنینم در منزل شعر نشانه های آ،ب،د،م را تکرار و تمرین نمایند.

ماهرشو

مدرس: بقائی، شهرزاد
تکلیف: سلام و احترام خدمت اولیای عزیز،لطفا برای کلاس ماهر شو در منزل(بنا بر تشکیل کلاس آنلاین) دخترانم یک عدد خیار، یک عدد سیب،یک عدد نارنگی شسته شده به همرا یک عدد کاسه و یک عدد چاقو یکبار مصرف همراه خود داشته باشند. متشکرم.

دنیای رنگی

مدرس: بقائی، شهرزاد
تکلیف: لطفا دخترانم در منزل با خمیر بازی شکل هایی که با صدای م آغاز میشود را بسازند.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: بقائی، شهرزاد
فعالیت: حل صفحات 28،29 از کتاب ریاضی مربوط به مقایسه بین چند شکل انجام شد.

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام . در کلاس کاردستی حلزون آموزش داده شد.

دستان توانا

مدرس: بقائی، شهرزاد
فعالیت: دخترانم با کاغذ هایی که برش زدند و خرد کردند کلاژ خانه و درخت با هدف تقویت مهارت برش، پرورش خلاقیت،اعتماد به نفس و هماهنگی چشم و دست انجام دادند.

دومینو

مدرس: بقائی، شهرزاد
فعالیت: آموزش طرز صحیح دومینو گرفتن در دست و فاصله گذاری صحیح انجام شد.

آزمایشگاه

مدرس: بقائی، شهرزاد
فعالیت: آزمایش چسباندن یخ به نخ کاموا توسط نمک ریختن انجام شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: بقائی، شهرزاد
فعالیت: مفاهیم خوانداری:تدریس نشانه م با داستان وروجک شهر صدای م و م مادر انجام شد،کلمات هم آغاز و هم پایان آن تکرار شد و شعر آن آموزش داده شد و صفحات مربوط به نشانه م از کتاب حل شد. شعر نشانه م: م سر اسم ماره که دست و پا نداره مهارت نوشتاری:دخترانم به شاخه سیب هایی که به همراه آورده بودند را با نخ کاموا با هدف تقویت مهارت دست ورزی ،هماهنگی چشم و دست و تثبیت مهارت گره زدن ،گره زدند و آنرا تکان دادند پس از آن هرکدام از دخترانم توانستند خیلی آرام،با دهانشان حرکت آرام سیب را که توسط مربی تکان داده میشد را متوقف کنند سپس با دست آنرا بگیرند و گاز بزنند به این ترتیب یک مسابقه هیجان انگیز برگزار کردیم.
تکلیف: لطفا دخترانم در قسمت بالای دفتر نشانه های خود 3 شکل که با نشانه م آغاز میشود و در قسمت پایین دفتر خود 3 شکل که با نشانه م به پایان میرسد را نقاشی کنند یا بچسبانند.

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: سلام سلام امروز سر کلاس یاد گرفتیم یه سری کارها انجام دادنش جلوی جمع زیاد خوشایند نیست مثلا بعد غذا دستمون و بکنیم تو دهنمون و دندون هامون و تمیز کنیم یا وقتی بینی مون پره دستمون و تو بینی مون بکنیم. حالا از خود بچه ها بپرسید که نعنا چه آتیشی سوزوند سر کلاس. ارادتمند شیخ علیزاده :)

دنیای خیال

مدرس: بقائی، شهرزاد
فعالیت: انیمیشن کوتاه در رابطه با رفت و آمد ایمن به مدرسه برای دخترانم پخش شد پس از آن درمورد این موضوع با دخترانم گفتگو انجام شد و از قوانین و مقررات راهنمایی برای عبور و مرور بیان شد سپس دخترانم نقاشی با موضوع رفت و آمد ایمن به مدرسه را کشیدند.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی ترکیبی چوبک و کاپ گیم جهت شنوایی بهتر و جمع شدن حواس و تقویت عضلات دست ضعیف تر
تکلیف: تکلیف ندارند

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: بقائی، شهرزاد
فعالیت: آموزش تشخیص دست راست و چپ به صورت رو به رو قرار گرفتن به صورت عملی و حل صفحات 23،24،25 مرتبط به آن و اتمام فصل اول با حل سنجش آن انجام شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: بقائی، شهرزاد
فعالیت: مفاهیم خوانداری:حل صفحات کتاب مربوط به نشانه انجام شد و مرور نشانه های آ،ب،ا،د انجام شد و شعر های آن ها از دخترانم به صورت فردی پرسش شد.
تکلیف: مهارت نوشتاری:با سلام و احترام خدمت اولیای عزیز،لطفا برای روز شنبه مورخ 28 آبان ماه یک عدد سیبی که حتما شاخه داشته باشد همراه دخترانم فرستاده شود.

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: پایمرد طهرابند، معصومه
فعالیت: با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز در ابتدا با دختران عزیزمان نرمش انجام دادیم و سپس به حرکات مبتدی سواد حرکتی دانش آموزان پرداختیم.
تکلیف: یادآوری کتونی و لباس ورزشی

ضریب هوشی

مدرس: بقائی، شهرزاد
فعالیت: حل کاربرگ کلاژ با استفاده از پولک،کاموا و خرده فوم اکلیلی و قیچی با هدف تقویت خلاقیت،تفکر خلاق و هماهنگی چشم ودست انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: