فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: لاله 1

ریاضی دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: جمع و تفریق فرآیندی در کلاس تمرین شد.
تکلیف: عزیزم جمع و تفریق های دفترت را انجام بده و صفحه 40 نگارش را با خط خوش کامل کن.

علوم دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: مرور و سنجش مداد قرمز علوم برگزار شد.تمرینات کتابکار علوم فصل چهارم انجام شد.

بازی‌های پیش‌دبستانی و دبستانی

مدرس: والیزاده، یکتا
فعالیت: گزارش فعالیت: مینی‌فوتبال موضوع جلسه: تقویت مهارت‌های حرکتی و اجتماعی از طریق بازی مینی‌فوتبال اهداف آموزشی و حرکتی 1. افزایش هماهنگی چشم و پا در کنترل توپ 2. تقویت مهارت پاس و همکاری گروهی 3. ارتقای دقت، تمرکز و رعایت قوانین بازی 4. رشد مهارت‌های اجتماعی از طریق تعامل و ارتباط با هم‌تیمی‌ها

مهارت زندگی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: تدریس درس ششم و انجام تمرین های صفحه 28 ، درباره وقتی که عصبانی هستیم صحبت کردیم .
تکلیف: خودتان (یک دختر ) که عصبانی است را نقاشی کنید.

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: بازی 1: دانش آموزان دو به دو رو به روی هم ایستاده و جلوی آنزها روی زمین کاپ گیم گذاشته و با شنیدن ریتم بعدی موزیک دست همدیگر را گرفته و با پای خود کاپ گیم رو برداشته و بالا میبرند این بازی با هدف: 1.تقویت هماهنگی حرکتی بین دست، پا و شنیدن ریتم 2.افزایش تمرکز و دقت شنیداری نسبت به تغییرات ریتم موسیقی 3.بهبود مهارت‌های کار گروهی و همکاری بین دو دانش‌آموز 4.تقویت حس تعادل و کنترل بدن 5.افزایش سرعت واکنش و هماهنگی عصبی-عضلانی 6.ایجاد نشاط، تعامل و انگیزه‌ی یادگیری در کلاس بازی 2: دو صف دانش آموزان تشکیل میدهند و جلوی هر صف یک برج 4 طبقه چیده شده که هر طبقه برج یک رنگ است و دانش آموزان به ترتیب باید بروند و از انتخای صف طبق برج رنگ ها را بچینند اهداف این بازی: 1.تقویت دقت و تمرکز بصری دانش‌آموز برای تشخیص ترتیب رنگ‌ها و قرار دادن صحیح آن‌ها نیاز به توجه و تمرکز دارد. 2.افزایش هماهنگی حرکتی حرکت از صف تا برج، برداشتن و قرار دادن قطعات، موجب هماهنگی بین چشم، دست و بدن می‌شود. 3.تقویت مهارت حل مسئله و برنامه‌ریزی ذهنی دانش‌آموز باید قبل از اقدام، رنگ‌ها را تحلیل و ترتیب درست را انتخاب کند. 4.افزایش سرعت عمل سالم و مدیریت زمان بازی به شکل گروهی و رقابتی اجرا می‌شود و زمان نقش مهمی دارد. 5.تقویت حس مسئولیت نسبت به گروه هر دانش‌آموز بخشی از پیشرفت تیم را بر عهده دارد و عملکرد او روی نتیجه گروه تأثیر مستقیم دارد. 6.تقویت مهارت‌های کار تیمی و همکاری دانش‌آموزان یاد می‌گیرند در عین بازی، به نفع گروه عمل کنند، حمایت کنند و نوبت را رعایت کنند. 7.ایجاد انگیزه، نشاط و انرژی مثبت در جریان یادگیری بازی موجب ایجاد فضای شاد و فعال در کلاس می‌شود

علوم دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: آزمایش مرتبط با دماسنج انجام شد، دختران عزیزم با عملکرد دماسنج به صورت عینی آشنا شدند. پرسش کلاسی خلاق برگزار شد.
تکلیف: دختر گلم درس 1 تا 3 را از کتابکار علوم و سوالات بارگزاری شده برای پرسش مهم شنبه مطالعه کن.( دانه های لوبیایی که خیساندی را در خاک گلدان بکار و از آن مراقبت کن تا ساقه و برگ دهد.)

هنر دوم

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: اجرای رنگی طرح اصلی تایید شده نمایشگاه نقاشی انجام شد.

ورزش دوم

مدرس: باقرزاده، آیلار
فعالیت: چهارشنبه 14آبان زنگ ورزش آشنایی عملی با بازی فوتبال و منطقه گذاری صحیح در زمین فوتبال و شکل گیری زمین کوچک 2تیم فوتبال و تجربه مینی بازی فوتبال

هوش و ریاضی

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: کتاب هوش هفته هفتم آموزشی انجام شد.
تکلیف: دختر گلم پیک ارمغان شماره 7 را با دقت و خوش خط انجام بده.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: هاشمی، حدیثه
فعالیت: با سلام و احترام امروز در کلاس فعالیت صفحه 18 کتاب علوم به زبان انگلیسی را با دختران گلم انجام دادیم و با استفاده از یک بازی تمام حالت های ماده ( مایع - جامد -گاز ) را مرور کردیم .

شطرنج

مدرس: افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت: آموزش مفهوم مات انجام شد . تمرین در کلاس با موضوع مات انجام شد . دانش آموزان با هم بازی کردند .

ریاضی دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: پرسش جمع فرآیندی پای تخته از همه دختران عزیزم انجام شد، لطفا در منزل هم تمرین و تکرار شود.باتشکر از همراهی شما اولیای عزیز
تکلیف: دانش آموز عزیزم؛ قشنگ‌ترین هدیه برای من، دیدن لبخند توست. تو با پرسیدن، با یاد گرفتن، دنیا رو روشن‌تر می‌کنی. هر روز که با ذوق و لبخندت وارد کلاس می شوی، به من درس امید می دهی. روزت مبارک دانش‌آموز کوچولوی زرنگ و شیرینم!

املا دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: گنجینه انجام شد.بازی املای خلاق کلمات بهم ریخته برگزار شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: هاشمی، حدیثه
فعالیت: با سلام و احترام امروز در کلاس با استفاده از کتاب و مطالب آموزشی و یک بازی اعدادی که مجموع آنها باهم عدد 10 را میسازنند، تکرار و تمرین کردیم. به عنوان مثال : 3+7= 10

مهارت اجتماعی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: آموزش اتیکت مکان عمومی ( رستوران ) با فیلم و پاور پوینت انجام شد . مختصری درباره رفتار استفاده از آسانسور صحبت شد و آدمه آن در جلسه آینده تدریس می شود .
تکلیف: یکی از مواردی که فکر میکنید باید در آسانسور رعایت کرد را نقاشی کنید.

ریاضی دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: خانم ریاضی برگزار شد.تمرین جمع فرآیندی در کلاس انجام شد.

علوم دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: کتاب علوم درس چهارم در کلاس خوانده شد. پرسش و پاسخ کلاسی انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: کتابکار فارسی کلمات هم معنی و مخالف درس پنجم گفته شد. تمرینات کتابکار صفحه 45 و 46 انجام شد.
تکلیف: تمرینات کتابکار فارسی صفحه 43 و 44 انجام شود.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام خدمت اولیای عزیز امروز درس ششم تدریس شد. فعالیت‌های کلاسی انجام گرفت و کلیپ مربوط به درس هم در کلاس پخش شد. مبحث درس با مثال‌های کامل و قابل فهم برای بچه‌ها توضیح داده شد .
تکلیف: فعالیت درس ششم لطفا انجام شود برای آشنایی بهتر با بانک و داستان یک روز در بانک در گروه گذاشته می‌شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: هاشمی، حدیثه
فعالیت: با سلام و احترام امروز در کلاس راجع به حالت گاز صحبت کردیم و مثال های مختلف از حالت گاز را یاد گرفتیم .

ریاضی دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: آموزش جمع فرآیندی با شکل انجام شد، دختران عزیزم با دست ورزی و داستان جمع را یاد گرفتند و در دفتر تمرین شد.

نگارش دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: نگارش صفحه 38 و 39 سوال 2 و 3 حل شد.
تکلیف: دختر گلم نگارش صفحه 38 و 39 را با خط خوش کامل کن.عزیزم یک کاردستی گوسفند درست کن و وسط آن را 8 خط بکش و برای املای فردا همراه خود به مدرسه بیاور. (امتیازی)

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: درس خاطره ماه خوانده شد و به سوالات درس پاسخ داده شد.

قرآن دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: آموزش تلفیقی تنوین با بیاموز و بگو درس چهارم فارسی انجام شد.

زیبانویسی

مدرس: بایی لاشکی، زینب
فعالیت: حرف و در صفحات 18و19 تدریس شد
تکلیف: صفحات 18و19 تمرین وتکمیل شود
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: