1404/08/03
ریاضی دوم
مدرس:
سفیداری، مریم سادات
فعالیت:
صفحه 24 کتاب ریاضی انجام شد.
فارسی دوم
مدرس:
سفیداری، مریم سادات
فعالیت:
روانخوانی درس چهارم فارسی انجام شد. کلمات دارای ارزش املایی مشخص شد.
تکلیف:
دختر گلم 3 بار از درس چهارم با دقت روانخوانی کن و (صفحه 30 و 34 کتابکار فارسی را کامل کن.)
بازیهای پیشدبستانی و دبستانی
مدرس:
والیزاده، یکتا
فعالیت:
کلاس ورزش شنبه 3 آبان
شروع تمرین بازی فوتبال در گروه های کوچک و آموزش تکنیک صحیح گرفتن توپ از حریف در حین بازی فوتبال
مهارت زندگی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
درس 4 درباره تغذیه بدو خوب آموزش داده شد . تمرین صفحه های 20 و 21 انجام شد . شعر آموزش خوراکی سالم پخش شد.
تکلیف:
یک نقاشی که یک سمت خوراکی سالم و یک سمت خوراکی ناسالم باشد را بکشید . ( نقاشی بچه ها به عنوان فعالیت آنها در نمایشگاه گذاشته می شود )
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
بازی اول :
دانش آموزان 2 به 2 دست های خود را گرفته و با ریتم موزیک میچرخند و با گفتن حرکت های مختلف معلم خود حرکات را انجاممیدهند مثلا:
دست راست بالا ، پای چپ بالا و ...
اهداف موسیقایی (ریتمیک)
1.تقویت حس ریتم
بچهها باید حرکاتشان را با ضرب و ریتم موسیقی هماهنگ کنند. این باعث رشد درک درونی از «پالس» و «تایمینگ» میشود.
2.گوش دادن فعال
آنها یاد میگیرند با دقت به موسیقی و دستور معلم گوش دهند تا به موقع واکنش نشان دهند.
3.هماهنگی حرکت و موسیقی
ترکیب شنیدن و انجام دادن باعث تثبیت ارتباط بین حس شنوایی و حرکت میشود.
بازی 2 :
حلقه ها را به صورت دایره چیده و هر دانش آموز داخل حلقه ایستاده و شماره گذاری میشوند و عددهای فرد کد 1 و اددهای زوج کد زوج میشوند و دانش آموزان با گفتن کد 1 توسط معلم خود میچرخند به دور حلقه و کد 2 همزمان با گروه خود داخل حلقه میاند با ریتم 1 2 3 4 و 5 6 7 هم دست های خود را بالا برده و با چوبک ضرب میزنند و با ریتم بعدی موزیک همه داخل حلقه خود با ریتم 1 2 ، 123 با عقب جلو کردن پای خود و ضرب چوبک بازی را ادامه میدهند.
اهداف حرکتی و بدنی
1.هماهنگی بین حرکات بدن و ریتم
استفاده از دست، پا، چرخش و چوبک همزمان هماهنگی چندبخشی بدن را تقویت میکند.
2.تقویت تعادل و کنترل حرکات
داخل و بیرون رفتن از حلقه، چرخش و ضرب نیاز به کنترل بدن دارد.
3.توسعه مهارتهای حرکتی ظریف و درشت
چوبکزدن (حرکت ظریف) و چرخیدن و جهش (حرکت درشت) در کنار هم به رشد جامع حرکتی کمک میکند.