فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: لاله 2

ریاضی دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: کاربرگ مرور فصل 4 تا 6 برای ارزشیابی حل شد.

فارسی دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: نگارش ص 89، 90 و 91 حل شد.
تکلیف: صفحه 89، 90و 91 تکمیل شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: فایل آفلاین درس 18 ارسال شد.
تکلیف: تمرین های درس هجدهم کامل و ارسال شود.

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: آموزش رسم نمودار (مطابق صفحه 35)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: خلیل پور، ملیکا
فعالیت: تاریخ:1400/12/14 پایه: دوم دبیر: خانم خلیل پور درس:pages 47 and 31

ریاضی دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: مرور فصل 4 تا 6 برای ارزشیابی انجام شد.
تکلیف: کاربرگ مرور ارسالی حل شود.

علوم دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: قسمت اول درس 13 تدریس شد.

فارسی دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: واژه آموزی درس 15 تدریس شد+ نگارش ص 87 و 88 حل شد. فارسی آفلاین: فایل روانخوانی درس 15 ارسال شد.
تکلیف: صفحه 87 و 88 تکمیل شود.

ریاضی دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: کتابکار ریاضی صفحه ی 158تا 160 انجام شد.
تکلیف: کتابکار صفحه 163 و 164 حل شود.

علوم دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: فایل صوتی مرور درس 11 و 12 ارسال شد.

فارسی دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: مرور درس 9 تا 11 برای ارزشیابی انجام شد.

قرآن دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
تکلیف: صفحه 94 و 95 خوانده شود.

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: مدیریت هیجانات(نردبان احساسات)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: خلیل پور، ملیکا
فعالیت: تاریخ:1400/12/09 پایه: دوم دبیر: خانم خلیل پور درس:how to plant a seed
تکلیف: لطفا ویدیوی ارسال شده به گروه واتساپی را با دقت مشاهده و تمرین نمایید.

ریاضی دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: تدریس صفحه ی 121 و 122 و 123 انجام شد.
تکلیف: کتابکار صفحه 159 و 160 حل شود.

فارسی دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: روانخوانی درس 15 + هایلایت و معنی کلمات گفته شد.

املا دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: املای دیداری درس 15 گفته شد.

قرآن دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: تدریس درس 14 ارسال شد.
تکلیف: صفحه 93 سوره قدر خوانده شود.

هوش و ریاضی

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: صفحه ی 46 تا 50 حل شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: