1404/09/16
ریاضی پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
درود
مبحث تناسب تدریس شد.(تا سر فعالیت صفحه ی 57)
تکلیف:
ارمغان 11 با دقت حل شود .
علوم پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
درود،
کتاب کار : صفحات 48 , 49 و 58 تا آخر سوال 6 پاسخ داده شد.
قرآن پنجم
مدرس:
رضایی، طاهره
فعالیت:
با سلام. درس قرآن از ص 40 تا42 تدریس گردید.
تکلیف:
دانش آموزان عزیز ص41 در خانه تمرین گردد.
ورزش پنجم
مدرس:
یوسفی، زهره
فعالیت:
آموزش شوت ساده یک دست بسکتبال
آموزش تک گام بسکتبال
آموزش سه گام در بسکتبال
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
بهادری، بهناز
تکلیف:
دختران گلم
سوالات جلسه ی 8 را با دقت پاسخ دهید.
فقط تیک نزنید و از حداقل راهبرد حل مسئله استفاده کنید و تا ساعت 24 ارسال نمایید.
1404/09/15
فارسی پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
درود
سوالات کتاب کار ، صفحات 66 ، 67 ، 68 و 69 پاسخ داده شد.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
تکلیف:
دختران مهربونم
صفحه 39 و 40 کتاب کار را کامل کنید و تا ساعت 24 ارسال نمایید.
هنر پنجم
مدرس:
فقیه، فرناز
فعالیت:
آشنایی با کاریکاتور چهره انسان با اشکال هندسی انجام شد، بعد با فرم های کاریکاتوری بدن، دست و پا آشنا شدند، انواع کاریکاتورهای مرد، بچه، کوتاه و بلند با اشکال هندسی نشان داده شد، در مورد خطوط و فرم ها صحبت شد. بعد دانش آموزان با اشکال هندسی انواع کاریکاتور صورت و بدن کشیدند.
1404/09/12
علوم پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
تدریس درس 5 کامل شد.
با آزمایش و مشاهده مفصل و کاربرد آن توضیح داده شد.
تکلیف:
دختران گل
صفحات 58 ، 59 ، 60 و 61 کتاب کار کامل شود.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
درود
درس 7 از سه نفر پرسیده شد.
درس 8 تا صفحه 40 (ابتدای حمل و نقل شهری) تدریس شد.
تکلیف:
طبق گروه بندی ،( درباره وسیله ی حمل و نقل داده شده)، تحقیق کنید و تا چهارشنبه آینده ارائه کنید.
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
فعالیت:
با سلام و احترام؛
به اطلاع میرسانم درس دهم با همراهی و مشارکت فعال دختران عزیز با موفقیت تدریس شد. همچنین فعالیتهای کلاسی نیز با همکاری و تلاش ارزشمند دانشآموزانم بهخوبی انجام گرفت.
با سپاس از همراهی و توجه شما
تکلیف:
لطفا فعالیت منزل مربوط به درس دهم انجام شود سپاس .
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
گزارش جلسه 12 آذر ( موزیکوگرام ):
2 طراحی موزیکوگرام انجام شد.
موزیکوگرام ابزاری آموزشی است که با تبدیل عناصر شنیداریِ موسیقی به نشانههای بصریمانند رنگ، شکل، خط و الگوی حرکتیبه دانش آموز امکان میدهد ساختار، توالی و تغییرات موسیقی را بهصورت دیداری درک کند. این روش توجه شنیداری و تمرکز را بهطور همزمان تقویت میکند.
اهداف جلسه (با محوریت موزیکوگرام)
1.تقویت شنیدار فعال:
دانش آموز با دنبالکردن موزیکوگرام همزمان با شنیدن موزیک، توانایی تشخیص بخشها و تغییرات موسیقی را بهصورت دقیقتر پرورش میدهد.
2.تقویت هماهنگی شنیداری-حرکتی:
اجرای حرکات یا بازیهای ریتمیک مطابق با نشانههای موزیکوگرام باعث افزایش هماهنگی بدن با ریتم و ضرب موسیقی میشود.
3.افزایش تمرکز و دقت:
دنبالکردن پیدرپی الگوهای تصویری و تطبیق آن با آواها و ضربها، تمرکز لحظهای دانش آموز را تقویت میکند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
اسدبیگی، سعیده
فعالیت:
امروز مبحث سایه همراه ازمایش به دانش اموزان تدریس شد و صفحات 23 ،24،25 در کلاس تکمیل شد.
تکلیف:
برای روز دوشنبه سوالات نوشته شده در دفترپاسخ داده شود.
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
درود
آزمون پرگار (1) برگزار شد.
1404/09/11
علوم پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
درود درس 5 بخش ستون مهره ها تا مغز و نخاع تدریس شدو
درس 4 و 5 پرسیده شد.
فارسی پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
تکلیف:
فردا تمام مطالب فصل 3 پرسیده می شود.
روانخوانی ، جعبه کلمات ، شعر حفظی ، قواعد و دانش زبانی ...
رایانه
مدرس:
طاهری، سیده مونا
فعالیت:
امروز دانشآموزان با چند مهارت مهم در زمینه کار با تصویر آشنا شدند:
1. کار با سایت Remove.bg
بچهها یاد گرفتند چطور پسزمینه عکس را حذف کنند و یک تصویر بدون بکگراند بسازند.
2. دانلود تصاویر ساختهشده در Copilot
به دانشآموزان آموزش داده شد چگونه تصاویر تولیدشده توسط Copilot را بهدرستی دانلود و ذخیره کنند.
3. ذخیره تصاویر غیررایگان
دانشآموزان یاد گرفتند چطور اگر تصویری در سایتها قفل یا غیررایگان بود،
با استفاده از اسکرینشات آن را برای خود ذخیره کنند.
تکلیف:
دانشآموزان عزیز،
1 در Canva یک تصویر بسازید یا طراحی کنید.
2 تصویر ساختهشده را دانلود کنید (فایل اصلی).
3 همان تصویر را در سایت Remove.bg قرار دهید و
پسزمینه آن را حذف کنید.
4 حالا هر دو فایل را برای من ارسال کنید:
فایل اصلی (از Canva)
فایل بدون پسزمینه (از Remove.bg)
ارسال به: mo.taheri.it@gmail.com