1404/08/10
ریاضی پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
درود بر اولیا گرامی و دختران گلم
تمرین صفحه 25 و 26 تا تمرین 9 حل و رفع اشکال شد.
صفحات 36 و 37 کتاب کار حل و رفع اشکال شد.
علوم پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
درود
تدریس درس سوم کامل شد.(کتاب وزارتی تکمیل شد)
فارسی پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
درود
درس 4 ( بازرگان و پسران ) تدریس شد.
همه ی بچه ها متن درس را روانخوانی کردند.
تکلیف:
کتاب کار : صفحه ی 32 کامل شود.
رونویسی : متن درس بازرگان و پسران نوشته شود . از دو رنگ خودکار استفاده شود و یک کلمه درمیان و با دو رنگ نوشته شود.
( جهت تمرکز و مکث بیشتر دانش آموزان روی لغات و تمرین املا)
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
تکلیف:
کتاب کار : صفحات 22 و 23 کامل شود.
درس 4 پرسیده می شود.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
اسدبیگی، سعیده
فعالیت:
امروز مبحث انواع زاویه ها همراه فعالیت کلاسی به دانش آموزان عزیز تدریس شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
سلام . موضوع امروز پیام صوتی بوده است . درباره این که در چه مواقعی باید پیام صوتی داد و در چه مواقعی نباید صحبت شد. قوانین استفاده از پیام صوتی برای بچه ها شرح داده شد.
تکلیف:
سه قانون پیام صوتی را با مثال بیان کنید
1404/08/07
ریاضی پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
تکلیف:
ارمغان 6 با دقت حل شود.
سوالات برگه با توجه به فیلم هابیت که ارسال می شود ، تصحیح شود.
علوم پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
درود روزتان زیبا
صفحه ی 20 از ذره بین تا آخر فعالیت صفحه 22 تدریس شد.
کنفرانس و تحقیق رنگین کمان توسط دختر گلم هیلدا نازنین انجام شد.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
درود
درس 4 تدریس شد و فعالیت ها پاسخ داده شد.
هدیههای آسمان پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
تکلیف:
شنبه سه درس اول پرسیده می شود ، بچه ها جون لطفا دقیق و عمیق مطالعه کنید.
درس 4 پیش خوان شود.
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
فعالیت:
سلام و عرض ادب خدمت اولیای گرامی
امروز درس پنجم با مشارکت و همکاری خوب دانشآموزان عزیز تدریس شد. فعالیتهای کلاسی مربوط به درس انجام گردید و کلیپ آموزشی مرتبط نیز جهت تثبیت بهتر مطالب برای دانشآموزان پخش شد.
تکلیف:
لطفا فعالیت منزل مربوط به درس پنجم انجام شود و کتاب چگونه برای تفریح پول درآوریم در گروه قرار داده میشود با سپاس از بزرگواران.
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
بازی اول :
دانش آموزان 2 به 2 دست های خود را گرفته و با ریتم موزیک میچرخند و با گفتن حرکت های مختلف معلم خود حرکات را انجاممیدهند مثلا:
دست راست بالا ، پای چپ بالا و ...
اهداف موسیقایی (ریتمیک)
1.تقویت حس ریتم
بچهها باید حرکاتشان را با ضرب و ریتم موسیقی هماهنگ کنند. این باعث رشد درک درونی از «پالس» و «تایمینگ» میشود.
2.گوش دادن فعال
آنها یاد میگیرند با دقت به موسیقی و دستور معلم گوش دهند تا به موقع واکنش نشان دهند.
3.هماهنگی حرکت و موسیقی
ترکیب شنیدن و انجام دادن باعث تثبیت ارتباط بین حس شنوایی و حرکت میشود.
بازی 2 :
حلقه ها را به صورت دایره چیده و هر دانش آموز داخل حلقه ایستاده و شماره گذاری میشوند و عددهای فرد کد 1 و اددهای زوج کد زوج میشوند و دانش آموزان با گفتن کد 1 توسط معلم خود میچرخند به دور حلقه و کد 2 همزمان با گروه خود داخل حلقه میاند با ریتم 1 2 3 4 و 5 6 7 هم دست های خود را بالا برده و با چوبک ضرب میزنند و با ریتم بعدی موزیک همه داخل حلقه خود با ریتم 1 2 ، 123 با عقب جلو کردن پای خود و ضرب چوبک بازی را ادامه میدهند.
اهداف حرکتی و بدنی
1.هماهنگی بین حرکات بدن و ریتم
استفاده از دست، پا، چرخش و چوبک همزمان هماهنگی چندبخشی بدن را تقویت میکند.
2.تقویت تعادل و کنترل حرکات
داخل و بیرون رفتن از حلقه، چرخش و ضرب نیاز به کنترل بدن دارد.
3.توسعه مهارتهای حرکتی ظریف و درشت
چوبکزدن (حرکت ظریف) و چرخیدن و جهش (حرکت درشت) در کنار هم به رشد جامع حرکتی کمک میکند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
اسدبیگی، سعیده
فعالیت:
امروز صفحات 12 و 13 کتاب مبحث ویتامین ها به دانش اموزان عزیز تدریس شد.
تکلیف:
برای روز دوشنبه صفحه 12 و 13 جهت پرسش کلاسی مطالعه شود.
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
درود
سوالات جلسه 3 در کلاس حل و رفع اشکال شد.
1404/08/06
ریاضی پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
درود بر شما
مقایسه کسرها تکرار و مرور شد.
کتاب کار ریاضی ، صفحه ی 34 و 35 تکمیل شد.
تکلیف:
دختران گلم
صفحه 36 و 37 کتاب کار با دقت حل شود.
صفحه 13 ،14 و 15 کتاب هوش و استعداد با دقت حل شود.
بچه ها جون لطفا موقع حل سوالات زمان و مکان مناسب رو انتخاب کنید.
املا پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
درود
امروز از درس 3 املا داشتیم.
اولیای عزیز لطفا دفتر املای دخترانم را رویت و امضا بفرمایید.
هنر پنجم
مدرس:
فقیه، فرناز
فعالیت:
طرح اصلی نمایشگاه نقاشی با موضوع: هدر رفت آب، روی مقوای اصلی که مربوط به نمایشگاه می باشد، با مداد کشیده شد.
مهارت زندگی
مدرس:
اسماعیلی، نرگس
فعالیت:
موضوع: مدیریت استرس (برنامه ریزی کردن)
دانش آموزان در این رابطه که با کمک برنامه ریزی کردن می توان میزان استرس موقعیت های مختلف را کاهش داد آشنا شدند.
فعالیت: دانش آموزان به گروه های مختلف تقسیم شده و هر کدام در رابطه با یک موقعیت مثلا برگزاری یک مهمانی، برگزاری یک جشنواره در مدرسه، رفتن به یک سفر، برنامه ریزی کردند.
تکلیف:
دانش آموزان عزیزم لطفا فعالیت صفحه ی 17 کتاب را تکمیل کنید.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
اسدبیگی، سعیده
فعالیت:
امروز فعالیت های صفحه 10 11 12 در کلاس تکمیل شد.
1404/08/05
ریاضی پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
درود
روز بر شما خوش
امروز آزمون خانم ریاضی برگزار شد.
صفحه ی 22تا آخر کار در کلاس صفحه 25 تدریس و تکمیل شد.
تکلیف:
دختران گلم
تمرین صفحه ی 25 و 26 را با دقت حل کنید.
فارسی پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
درود
صفحات 27 ,28 و 290کتاب کار تکمیل و رفع اشکال شد.
تکلیف:
فردا املا از درس 3 داریم + معنی کلمات + دو تا سوال از کسر
جعبه کلمات درس 3 در دفتر با خودکار نوشته شود.
کسرهایی که در موردش صحبت کردیم در دفتر نوشته شود
ورزش پنجم
مدرس:
یوسفی، زهره
فعالیت:
گرم کردن و دویدن
دریبل زدن و تمرین پاس های یک سوم و پاس سینه
آموزش پاس بیسبالی
تمرین دارت
رباتیک
مدرس:
امیری، عاطفه
فعالیت:
با سلام خدمت اولیای عزیز
در این جلسه ساخت قاب عکس را ادامه دادیم و کامل تر کردیم .
رایانه
مدرس:
طاهری، سیده مونا
فعالیت:
موضوع درس: ساخت حساب کاربری و تصویرسازی با فرمان متنی
هدف:
آشنایی دانشآموزان با ساخت حساب کاربری در Copilot و استفاده از هوش مصنوعی برای تبدیل ایدههای ذهنی به تصویر
مباحث تدریسشده:
1. ساخت حساب کاربری در Copilot:
دانشآموزان یاد گرفتند چگونه با وارد کردن ایمیل و رمز عبور، حساب کاربری بسازند و وارد محیط Copilot شوند.
2. آشنایی با تولید تصویر (Image Generation):
توضیح داده شد که Copilot میتواند با دریافت یک جملهی توصیفی، تصویر دلخواه را طراحی کند.
3. تمرین عملی:
هر دانشآموز جملهای از ذهن خود نوشت (ایدهی شخصی یا تخیلی)
و با کمک Copilot تصویر مربوط به آن را ساخت.
مثالها:
«یک شهر روی ابرها»
«یک ربات که گل آبی در دست دارد»
«خانهای در جنگل با چراغهای رنگی»
فعالیت کلاسی:
پس از ساخت تصویر، بچهها دربارهی ایدههایشان صحبت کردند و خلاقیتهایشان را با دوستانشان به اشتراک گذاشتند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
اسدبیگی، سعیده
فعالیت:
امروز صفحه 10 و 11 به دانش اموزان عزیز تدریس شد و فعالیت های صفحه 10 کتاب درکلاس تکمیل شد.
تکلیف:
برای روز چهارشنبه اولیای گرامی ارزشیابی علوم را مشاهده و امضا کنند.
دانش اموزان یکبار از روی برگه امتحانی در دفتر بنویسند.
1404/08/04
ریاضی پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
درود روز بر شما خوش
صفحات 16 ، 17 و 18 تا سر سوالات پیشرفته حل شد.
درس دوم (کسر ها)
صفحه ی 22 تا قسمت (ث) تدریس شد.
انواع کسر و اعداد مخلوط یادآوری شد.
تکلیف:
برگه ی ریاضی بادقت حل شود.
فارسی پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
درود
نگارش درس دوم کامل و تصحیح شد.
نگارش درس سوم تا صفحه 20 کامل و تصحیح شد.
تکلیف:
یک صفحه ی کامل املای شب نوشته شود.
اولیای گرامی حتما املا را امضا و تصحیح بفرمایید.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
بهادری، بهناز
فعالیت:
درود
صفحات 18 و 19 کتاب کار به صورت پرسش کلاسی حل و رفع اشکال شد.
ارمغان 5 ،بخش مطالعات ، هدیه و سوال 1و2 علوم پاسخ داده شد.
قرآن پنجم
مدرس:
رضایی، طاهره
فعالیت:
با سلام. درس قران از ص16تا19 تدریس گردید
تکلیف:
دانش اموزان عزیز ص 20 و21 در خانه روخوانی تمرین گردد.
زیبانویسی
مدرس:
بایی لاشکی، زینب
فعالیت:
حرف ر واتصالش به م وانواع حرف ر که به شکل ر مرغی و رشمشیری وکاربرد آن با ترسیم شکل برای درک بهتر دانش آموز تدریس شد
تکلیف:
صفحات 14و15 تمرین وتکمیل شود