فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: مینا 1

ریاضی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: تمرین های صفحات 17 و 18 کتاب کار ریاضی علوی مبحث الگو حل شد. سنجش ریاضی برگزار شد.

علوم چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: بخشی از تمرین های کتاب کار علوی مربوط به درس 2، مخلوط ها حل شد.

فارسی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: بخشی از تمرین‌های درس دوم کتاب کار فارسی علوی حل شد.
تکلیف: درس 1 و 2 به خوبی مطالعه شود، فردا املا گفته می شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
تکلیف: تمرین های درس 2 و 3 اجتماعی علوی حل شود.

ورزش چهارم

مدرس: پایمرد طهرابند، معصومه
فعالیت: با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز در ابتدا با دختران عزیزمان گرم کردیم و سپس به ادامه آموزش رشته ورزشی امسال شاگردان پرداختیم.
تکلیف: یادآوری کتونی تمیز و لباس ورزشی

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: آموزش ذخیره کردن کارپوشه (صفحات 16 و 17 کتاب رایانه)

ریاضی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: تمرین های ریاضی علوی صفحات 10 و 11 مربوط به مبحث الگو ها حل شد.
تکلیف: ریاضی مبحث عددنویسی و ماشین های ورودی و خروجی به خوبی مطالعه و تمرین شود.

علوم چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: درس دوم علوم از کتاب کار علوی کامل تدریس شد. پرسش کلاسی انجام شد. کار در کلاس 1 و 2 کتاب کار علوی حل شد.

نگارش چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
تکلیف: تمرین های نگارش درس دوم انجام شد. آدینه شماره 4 انجام شود.

زیبانویسی

مدرس: حجازی، هانیه سادات
فعالیت: سلام وقت به خیر. آموزش اندازه ها در خوشنویسی آموزش حرف الف و ب با اتصالات و کلمات مربوطه در خوشنویسی با نقاشی گل و قایق و...تا آخر صفحه9 کتاب آموزش داده شد . (کلمات و حروفی که یاد گرفته اید در دیکته و انشا و فارسی و...رعایت کنید.)
تکلیف: تا روز سه شنبه 3 آبان 1401 صفحه 6و7 را بنویسند. روز چهارشنبه 4 آبان 1401 سر زنگ زیبا بنویسیم صفحه 8و9 را بنویسند.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام نمایش دادن اسلاید گروه دوم اتیکت کلمات جادویی،عذر خواهی میکنم ببخشید و معذرت خواهی میکنم را معرفی و تکرار کردیم ،استفاده از کاغذ سفید و اینکه مراقب رفتارهایمان باشیم. نشان دادن اسلاید واکنش و پاسخ (بارش فکری) ، انجام کاربرگ تئوری سوسک. تمرین کارت های سناریو واکنش و پاسخ.
تکلیف: دانش آموزان تئوری سوسک ( واکنش و پاسخ) را برای والدین یا نزدیکان خود توضیح دهند.

ریاضی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: تمرین های صفحات 13 و 14 کتاب ریاضی علوی مبحث عددنویسی حل شد.
تکلیف: تمرین های صفحات 9 و 15 کتاب ریاضی علوی حل شود.

علوم چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: درس دوم علوم از کتاب کار علوی دوره شد و سپس مبحث جداسازی مخلوط ها از کتاب علوم علوی تدریس شد.
تکلیف: درس 1 و 2 علوم علوی به خوبی مطالعه شود.

فارسی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: تمرین‌های آدینه شماره 3 حل شد. جعبه کلمات درس دوم کوچ پرستوها، از کتاب فارسی علوی کامل شد.
تکلیف: صفحات 20 و 21 کتاب فارسی آموزش و پرورش درس دوم کوچ پرستوها رونویسی شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: درس سوم اجتماعی دوره شد. تمرین های درس 1 اجتماعی علوی چک شد.

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: سلام سلام به مناسبت هفته سلامت روان و یادآوری اینکه قراره حواسمون به روان خودمون باشه یک رد یاب احساس با طرح و رنگ مورد نظر خودمون درست کردیم. راستی شما هم از بچه ها بپرسید نظرشون در این باره چی بود :)

ریاضی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: تمرین های صفحات 23 و 24 ریاضی علوی حل شد. رفع اشکال انجام شد.
تکلیف: تمرین های صفحات 13 و 14 کتاب ریاضی علوی حل شود.

علوم چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: درس 1 و 2 علوم پرسش انجام شد.

فارسی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: درس 2 فارسی به طور کامل از کتاب آموزش و پرورش تدریس شد. روان خوانی درس کوچ پرستوها تمرین شد.
تکلیف: از صفحات 18 و 19 کتاب فارسی آموزش و پرورش رونویسی شود. درس 2 فارسی به خوبی مطالعه شود.

هنر چهارم

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام . در کلاس نقاشی اقیانوس دانش آموزان عزیز تمام کردند. آموزش نقاشی کهکشان. وسایل مورد نیاز در آبان ماه: وسایل گواش ،مقوا یا تخته چوبی،تخته شاسی ،دستمال مرطوب، کاغذ رنگی ،چسب مایع یا چسب ماتیکی ، قیچی.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: نمایش کلیپ و صحبت درباره ضرب المثل هیچ ارزانی بی حکمت نیست و هیچ گرانی بی علت نیست -از یکی از دانش آموزان میخواهیم مثال آقای علوی را بخواند و دانش آموزان اگر در این رابطه خاطره ای دارند تعریف کنند . - -معلم با دانش آموزان درباره ی واژه ی گران و ارزان صحبت میکند و از آنها میپرسد در هنگام خرید یک کالا چه معیاری برای خریدن یا نخریدن آن جنس دارند ؟ -معلم از دانش آموز دیگری میخواهد مثال درنا را بخواند و درباره واکنش و عملکرد درنا با دانش آموزان صحبت کند -از دانش آموزان میپرسیم که از دیدگاه خودشان چه کالایی گران و چه کالای ارزان است و به چه علت ؟ -معلم برای دانش آموز میگوید حداقل دو موضوع اصلی وجود دارد که در هنگام خرید کالا بر رفتار ما تاثیر دارد یکی قیمت و دیگری کیفیت پاورپوینت مربوط به مقایسه قیمت کالاهای مختلف برای دانش آموزان پخش می گردد و یک به یک در ارتباط با آنها از دانش آموزان نظر خواهی می گردد. -فعالیت کلاسی صفحه ی 24 با مشارکت دانش آموزان انجام میشود. - از دانش آموزان دو سوال میپرسیم آیا جنس ارزان همیشه بهتر از جنش گران است ؟ آیا گرانی دلیل برتری کالا میتواند باشد ؟
تکلیف: تمرین منزل صفحه 26 کتاب (در کتاب حل گردد.)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: