1401/09/09
ریاضی چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
تمرین های صفحه 55 کتاب ریاضی آموزش و پرورش مربوط به مبحث ضرب به صورت کامل انجام شد.
تعدادی از تمرین های صفحه 61 کتاب ریاضی علوی مربوط به مبحث ضرب انجام شد.
تکلیف:
تمرین های صفحات 64 و 65 کتاب ریاضی علوی مربوط به مبحث ضرب انجام شود.
علوم چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
پرسش انجام شد.
بخشی از درس 6 علوم ، سنگها، مربوط به سنگ های رسوبی تدریس شد.
تکلیف:
درس 6 علوم علوی مبحث سنگهای رسوبی مطالعه شود.
کاربرگ های درس 1، 2 و 3 مربوط به انتهای کتاب کار علوی حل شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
تکلیف:
کاربرگ های فصل 1 و 2 مربوط به انتهای کتاب کار اجتماعی علوی حل شود.
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
تمرین های مشخص شده کتاب هوش و استعداد تحلیلی مربوط به مبحث الگو حل شد.
1401/09/08
ریاضی چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
تمرین های صفحات 54 و 55 کتاب ریاضی آموزش و پرورش مبحث ضرب حل شد.
علوم چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
درس چهارم علوم از کتاب آموزش و پرورش مبحث انرژی الکتریکی کامل شد.
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
درس 6 هدیه مربوط به امام کاظم و مبحث کنترل خشم تدریس شد.
تکلیف:
درس 5 و 6 مطالعه شود.
کاربرگ هدیه مربوط به درس 1 تا 6 حل شود.
( سوالات 4 تا 13)
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
تکلیف:
سوالات مشخص شده از کتاب هوش و استعداد تحلیلی حل شود.
سوال 1، صفحه 7
سوال 2، صفحه 8
سوال 4، صفحه 9
سوال 1، صفحه 11
سوال 7، صفحه 14
مهارت اجتماعی
مدرس:
صادقی، مهتا
فعالیت:
با سلام و احترام
جلسه امروز تدریس پارت دوم اتیکت میز غذاخوری
شامل پاورپوینت و فیلم
نحوه ی رفتارهای صحیح و ناصحیح هنگام غذاخوردن( باید ها و نباید ها)
استفاده صحیح از کاتلری و نحوه ی قرار دادن آنها هنگام غذا خوردن،
نحوه ی یادگیری غذاخوردن با پاپستیک و پرسش و پاسخ به روش گفتاری و بارش فکری در حین تدریس.
تکلیف:
دانش آموزان هنگام غذا خوردن از خود فیلم بگیرند و نکاتی ک در کلاس یاد گرفتند را توضیح دهند . از انواع پوزیشن های کاتلری عکس بگیرند و توضیح دهند به چه معناست.
اگر فیلم ارسال نشد نکات ( باید ها و نباید ها) را یادداشت کنند و همرا خود به کلاس بیاورند.
1401/09/07
ریاضی چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
تمرین های صفحه 53 کتاب ریاضی آموزش و پرورش مربوط به مبحث ضرب حل شد.
تمرین های صفحات 59، 60 و 61 کتاب کار ریاضی علوی مربوط به مبحث ضرب حل شد.
علوم چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
آزمایش علوم مربوط به درس 3 تبدیل انرژی انجام شد.
آزمایش علوم مربوط به درس 4 انتقال گرما انجام شد.
انواع دماسنج در اختیار دانش آموزان جهت بررسی قرار داده شد.
بخشی از فعالیت های درس 4 ، مربوط به مدار الکتریکی کتاب علوم آموزش و پرورش انجام شد.
فارسی چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
روان خوانی درس 7 فارسی، مهمان شهر ما، انجام شد.
تکلیف:
روان خوانی درس 7، تمرین شود و از درس 7 کامل رونویسی شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
اجتماعی پرسش انجام شد.
تمرین های درس هفتم، جغرافی دان، از کتاب کار علوی انجام شد.
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
تکلیف:
درس 1 تا 5 هدیه به خوبی مطالعه شود.
مهارت زندگی
مدرس:
شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت:
سلام سلام
امروز با هم فهمیدیم که غذایی که میخوریم چقدر روی مدیریت استرس ما تاثیر داره.
ارادتمند شیخ علیزاده:)
1401/09/06
ریاضی چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
تمرین های صفحات 51 و 52 کتاب ریاضی آموزش و پرورش مربوط به مبحث ضرب انجام شد.
تکلیف:
تمرین های صفحات 60، 61 و 62 کتاب ریاضی علوی مربوط به مبحث ضرب انجام شود.
نگارش چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
تمرین های نگارش درس ششم ، آرش کمانگیر انجام شد.
املا چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
از درس ششم آرش کمانگیر املا گفته شد.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
تکلیف:
اجتماعی درس 5، 6 و 7 به خوبی مطالعه شود.
هنر چهارم
مدرس:
پور سیاح، مریم
فعالیت:
با سلام .
در کلاس نقاشی پرنده با تکنیک مداد رنگی آموزش داده شد.
سواد مالی
مدرس:
نادری، نرگس
فعالیت:
به علت خرید با کارت امتیاز کلاس با تاخیر شروع شد._;روی تخته مینویسیم جغجغه ، عروسک ، بازی کامپیوتری از دانش آموزان میپرسیم که هر کدام از این اسباب بازیها خواسته ی چه دوره ای از زندگی آنها بوده است ؟ سوال بعدی این است که چرا از کلمه ی خواسته استفاده کردیم و نگفتیم نیاز -معلم نیاز و خواسته را اینطور تعریف میکند :" مثال زدن را به عهده دانش آموز میگدارد " نیاز = کمترین اقلامی که بتوان با آنها زنده ماند ( غذا ، پوشاک ، سرپناه ، آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان ) خواسته = اقلامی که برای زندگی ضروری نبوده و فقط کمی بیشتر از نیاز به حساب می آیند ( ماشین ، ویلا و ... ) برای درک بهتر این مفهوم ها معلم روی تخته دو ستون میکشد یکی نیاز ها و دیگری خواسته ها و از دانش آموزان میخواهد مثالهایی بیان کنند و هر کدام را بگویند که در کدام ستون نوشته میشود.
نمایش کلیپ آموزشی سوال از دانش آموزان در ارتباط با نیاز و خواسته یک فرد مورد خاص کلیپ یک ماهی.
بازی استراتژیک
مدرس:
علی محمدی، صدف
فعالیت:
با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن عضلات بدن جهت شروع فعالیت های حرکتی بازی با کاپ گیم بازی گروهی جهت اجرای خلاقیت حرکتی جدید دانش آموزان
تکلیف:
تکلیف ندارند
1401/09/05
ریاضی چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
تمرین های صفحه 50 کتاب کتاب ریاضی آموزش و پرورش مربوط به مبحث ضرب حل شد.
در دفتر ریاضی تمرین ضرب انجام شد و رفع اشکال انجام شد.
تکلیف:
تمرین های صفحه 51 کتاب ریاضی آموزش و پرورش حل شود.
تمرین های ضرب گفته شده در دفتر ریاضی حل شود.
علوم چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
علوم پرسش انجام شد.
تمرین های درس پنجم کتاب کار علوم علوی، گرما و ماده حل شد.
فارسی چهارم
مدرس:
عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت:
تمرین های درس ششم فارسی کتاب کار علوی کامل حل شد.
شعر باران پرسیده شد.
تکلیف:
درس 6 فارسی، آرش کمانگیر به خوبی مطالعه شود فردا املا گفته می شود.
ورزش چهارم
مدرس:
پایمرد طهرابند، معصومه
فعالیت:
با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز
در ابتدا با دختران عزیزمان تمرینات نرمش انجام دادیم و سپس به ادامه آموزش رشته ورزشی مورد نظر دانش آموزان پرداختیم.
تکلیف:
یادآوری کتونی ورزشی تمیز و لباس ورزشی
رایانه
مدرس:
آزادبخش، روجا
فعالیت:
نحوه اضافه کردن سطر و ستون آموزش داده شد و تمرین شد.