فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: مینا 1

ریاضی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: تمرین های صفحه 55 کتاب ریاضی آموزش و پرورش مربوط به مبحث ضرب به صورت کامل انجام شد. تعدادی از تمرین های صفحه 61 کتاب ریاضی علوی مربوط به مبحث ضرب انجام شد.
تکلیف: تمرین های صفحات 64 و 65 کتاب ریاضی علوی مربوط به مبحث ضرب انجام شود.

علوم چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: پرسش انجام شد. بخشی از درس 6 علوم ، سنگها، مربوط به سنگ های رسوبی تدریس شد.
تکلیف: درس 6 علوم علوی مبحث سنگهای رسوبی مطالعه شود. کاربرگ های درس 1، 2 و 3 مربوط به انتهای کتاب کار علوی حل شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
تکلیف: کاربرگ های فصل 1 و 2 مربوط به انتهای کتاب کار اجتماعی علوی حل شود.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: تمرین های مشخص شده کتاب هوش و استعداد تحلیلی مربوط به مبحث الگو حل شد.

ریاضی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: تمرین های صفحات 54 و 55 کتاب ریاضی آموزش و پرورش مبحث ضرب حل شد.

علوم چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: درس چهارم علوم از کتاب آموزش و پرورش مبحث انرژی الکتریکی کامل شد.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: درس 6 هدیه مربوط به امام کاظم و مبحث کنترل خشم تدریس شد.
تکلیف: درس 5 و 6 مطالعه شود. کاربرگ هدیه مربوط به درس 1 تا 6 حل شود. ( سوالات 4 تا 13)

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
تکلیف: سوالات مشخص شده از کتاب هوش و استعداد تحلیلی حل شود. سوال 1، صفحه 7 سوال 2، صفحه 8 سوال 4، صفحه 9 سوال 1، صفحه 11 سوال 7، صفحه 14

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس پارت دوم اتیکت میز غذاخوری شامل پاورپوینت و فیلم نحوه ی رفتارهای صحیح و ناصحیح هنگام غذاخوردن( باید ها و نباید ها) استفاده صحیح از کاتلری و نحوه ی قرار دادن آنها هنگام غذا خوردن، نحوه ی یادگیری غذاخوردن با پاپستیک و پرسش و پاسخ به روش گفتاری و بارش فکری در حین تدریس.
تکلیف: دانش آموزان هنگام غذا خوردن از خود فیلم بگیرند و نکاتی ک در کلاس یاد گرفتند را توضیح دهند . از انواع پوزیشن های کاتلری عکس بگیرند و توضیح دهند به چه معناست. اگر فیلم ارسال نشد نکات ( باید ها و نباید ها) را یادداشت کنند و همرا خود به کلاس بیاورند.

ریاضی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: تمرین های صفحه 53 کتاب ریاضی آموزش و پرورش مربوط به مبحث ضرب حل شد. تمرین های صفحات 59، 60 و 61 کتاب کار ریاضی علوی مربوط به مبحث ضرب حل شد.

علوم چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: آزمایش علوم مربوط به درس 3 تبدیل انرژی انجام شد. آزمایش علوم مربوط به درس 4 انتقال گرما انجام شد. انواع دماسنج در اختیار دانش آموزان جهت بررسی قرار داده شد. بخشی از فعالیت های درس 4 ، مربوط به مدار الکتریکی کتاب علوم آموزش و پرورش انجام شد.

فارسی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: روان خوانی درس 7 فارسی، مهمان شهر ما، انجام شد.
تکلیف: روان خوانی درس 7، تمرین شود و از درس 7 کامل رونویسی شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: اجتماعی پرسش انجام شد. تمرین های درس هفتم، جغرافی دان، از کتاب کار علوی انجام شد.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
تکلیف: درس 1 تا 5 هدیه به خوبی مطالعه شود.

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: سلام سلام امروز با هم فهمیدیم که غذایی که میخوریم چقدر روی مدیریت استرس ما تاثیر داره. ارادتمند شیخ علیزاده:)

ریاضی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: تمرین های صفحات 51 و 52 کتاب ریاضی آموزش و پرورش مربوط به مبحث ضرب انجام شد.
تکلیف: تمرین های صفحات 60، 61 و 62 کتاب ریاضی علوی مربوط به مبحث ضرب انجام شود.

نگارش چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: تمرین های نگارش درس ششم ، آرش کمانگیر انجام شد.

املا چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: از درس ششم آرش کمانگیر املا گفته شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
تکلیف: اجتماعی درس 5، 6 و 7 به خوبی مطالعه شود.

هنر چهارم

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام . در کلاس نقاشی پرنده با تکنیک مداد رنگی آموزش داده شد.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: به علت خرید با کارت امتیاز کلاس با تاخیر شروع شد._;روی تخته مینویسیم جغجغه ، عروسک ، بازی کامپیوتری از دانش آموزان میپرسیم که هر کدام از این اسباب بازیها خواسته ی چه دوره ای از زندگی آنها بوده است ؟ سوال بعدی این است که چرا از کلمه ی خواسته استفاده کردیم و نگفتیم نیاز -معلم نیاز و خواسته را اینطور تعریف میکند :" مثال زدن را به عهده دانش آموز میگدارد " نیاز = کمترین اقلامی که بتوان با آنها زنده ماند ( غذا ، پوشاک ، سرپناه ، آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان ) خواسته = اقلامی که برای زندگی ضروری نبوده و فقط کمی بیشتر از نیاز به حساب می آیند ( ماشین ، ویلا و ... ) برای درک بهتر این مفهوم ها معلم روی تخته دو ستون میکشد یکی نیاز ها و دیگری خواسته ها و از دانش آموزان میخواهد مثالهایی بیان کنند و هر کدام را بگویند که در کدام ستون نوشته میشود. نمایش کلیپ آموزشی سوال از دانش آموزان در ارتباط با نیاز و خواسته یک فرد مورد خاص کلیپ یک ماهی.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن عضلات بدن جهت شروع فعالیت های حرکتی بازی با کاپ گیم بازی گروهی جهت اجرای خلاقیت حرکتی جدید دانش آموزان
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: تمرین های صفحه 50 کتاب کتاب ریاضی آموزش و پرورش مربوط به مبحث ضرب حل شد. در دفتر ریاضی تمرین ضرب انجام شد و رفع اشکال انجام شد.
تکلیف: تمرین های صفحه 51 کتاب ریاضی آموزش و پرورش حل شود. تمرین های ضرب گفته شده در دفتر ریاضی حل شود.

علوم چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: علوم پرسش انجام شد. تمرین های درس پنجم کتاب کار علوم علوی، گرما و ماده حل شد.

فارسی چهارم

مدرس: عبدالله پوری فاز، آتنا
فعالیت: تمرین های درس ششم فارسی کتاب کار علوی کامل حل شد. شعر باران پرسیده شد.
تکلیف: درس 6 فارسی، آرش کمانگیر به خوبی مطالعه شود فردا املا گفته می شود.

ورزش چهارم

مدرس: پایمرد طهرابند، معصومه
فعالیت: با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز در ابتدا با دختران عزیزمان تمرینات نرمش انجام دادیم و سپس به ادامه آموزش رشته ورزشی مورد نظر دانش آموزان پرداختیم.
تکلیف: یادآوری کتونی ورزشی تمیز و لباس ورزشی

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: نحوه اضافه کردن سطر و ستون آموزش داده شد و تمرین شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: